We hebben morgen het afrondend gesprek in het AMC en dan wachten op de intake in DD eind januari. Emotioneel gaat het gelukkig een stuk beter, was echt van die progynova. Succes met bevallen. . . .
Vanmiddag het laatste gesprek gehad zo dachten wij. Nou we mogen nog een poging doen . . . .Was wel een verrassende wending. Nu gaan we toch op gesprek in DD en daarna gaan we de beslissing nemen of we hier of in DD een poging gaan doen.
Ddeesie, alleen maar mooi, toch! Spannend weer straks dan, he! @All: Hier ook nog geen Babynieuws te melden hoor!! Liefs, Elvi
Ddees, wat fijn dat het nog een keer kan. Dat geeft wel aan dat ze er vertrouwen in hebben hè, anders zouden ze dat denk ik niet doen. Gewoon kijken waar je het beste gevoel bij hebt, hier of in Düsseldorf. Hier ook nog geen baby. Ook niet het gevoel dat hij snel gaat komen. Ach ja, we zullen zien.
Ddees, goed nieuws dat je nog een keer mag. En waar je gevoel het beste over is zou ik dan heen gaan. Maar toch super dat je nog eens mag. ♡
Nee, nog steeds geen baby. Vandaag ben ik uitgerekend. Hier leef je echt naartoe en dan gebeurt er gewoon niks. Erg frustrerend dat wachten! Hoe gaat het met jullie? Al een beetje positieve zin in de volgende behandeling?
Veel geluk en gezondheid in 2013 Wat is het hier stil. Gaat alles nog goed met iedereen ? Al Baby's op de wereld ? ? ?
Alle dames een gelukkig nieuwjaar. Ik ben ook wel benieuwd of er al babynieuws is. Morgen de eerste spuit decapeptyl voor de volgende ronde.... spannend hoor.
Gelukkig nieuw jaar! Hopen dat het een mooi jaar voor iedereen wordt met veel baby geluk! Hier nog geen baby. Hopelijk komt ie snel. Spannend hoor Knorretje. Hoe voel je je er bij?
Het spuiten gaat op zich wel goed. Wel last van hoofdpijn en vermoeidheid. Maar daar kom ik ook wel weer overheen. Hier verder nog nieuws ???
Vervelend dat het zo'n bijwerkingen geeft hè. Ik heb het idee dat bij mij nu de weeën zijn begonnen. Even afwachten of het doorzet.