@Ddees, ik ben erg benieuwd of de baby's van de andere dames er al zijn. Jij ook? Hoe is het nu met je ? Ik heb morgen de uitgangsecho, dus als alles goed is, vanaf morgen aan de puregon. Het schiet al weer een beetje op gelukkig. Ik ben niet zo'n fan van dat prikken
Vanmorgen om 600 uur van huis vertrokken en we waren om 9.45 in DD. We hadden om 1100 uur de afspraak, maar we mochten om 1030 al naar binnen. Het was wel een fijn gesprek. Ook omdat ik na mijn eisprong altijd iets bloedverlies heb en nooit iemand daar aandacht aan schonk. En dokter S zei dat het komt door dat ik wat ouder ben en waarschijnlijk mijn eitjes niet helemaal goed meer zijn. Waardoor ze niet de juiste hoeveelheid hormoon aanmaken waardoor ik dus al wat bloedverlies heb. Ook is hij het niet helemaal met de afgelopen behandelingen eens. We hebben bloed geprikt voor de Amh-waarde en hebben 6 feb een bel afspraak. Vermoedelijk moet ik dan eerst nog wel een tijdje DHEA gaan slikken voordat we gaan beginnen. Maar ja alles voor het goede doel. Ook moet ik zorgen dat ik 2000 IE vitamine D3 binnen krijg. Dus nog even afwachten. @knorretje. Ja ik ben ook benieuwd hoe het met de baby's gaat. Hoe ver ben je nu met prikken heb je al een punctie en tp?
Ddees, ik ben blij voor je dat ze goed naar jullie luisteren en hier ook wat mee doen. Misschien is dat beetje extra medicijnen net wat je nodig hebt voor een positief resultaat. Laten we het hopen. Ik denk dat de andere dames het nu veel te druk hebben met hum pasgeboren kroost. Ik heb vandaag mijn tweede fm gehad. Ik heb weer erg veel follikels. Maar tot nu toe groeien er een aantal lekker door. Nu is het hopen dat de grotere blijven groeien en niet al te veel van de kleintjes ook erg hard gaan groeien. Ik wil niet weer overstimulatie... Ze gaan nu wel nog voorzichtiger te werk. Mocht het risico op overstimulatie groot worden, wordt de stimulatie afgebroken. Ook is de medicatie voor de punctie aangepast. Ik krijg meer fentanyl, en ook een kalmeringsmidden voor de nacht van te voren en ook vlak voor de punctie nog een tabletje. Maar tot nu toe ziet het er goed uit, en zondag weer een echo. Spannend.
Even een update Afgelopen dinsdag de punctie gehad. Wel 20 eicellen zijn er uitgekomen. Waarvan er 16 goed genoeg waren voor icsi. 13 emmy' s zijn er ontstaan. Er is 1 teruggeplaatst, en er zijn nu nog 10 in de race om ingevroren te worden. Morgen kan ik bellen hoeveel er de vriezer in gaan. Deze broedkip heeft goed haar best gedaan dacht ik zo
Ik heb nu net te horen gekregen dat ik 6 emmy's in de vriezer heb. Heel blij met het resultaat, en ik zal helemaal uit mijn dak gaan als deze een plakkert is.
Wow Knorretje wat goed! Wat een mooie opbrengst en wat fijn dat je ook Emmy's in de vriezer hebt! Idd hopen dat dit kleintje een tijdje in je buikhuisje wil doorbrengen! Ik duim voor je. Ddees, hopen dat DD meer voor je oplevert! In ieder geval fijn dat het gesprek zo prettig was. Ik ben benieuwd wanneer je mag beginnen en of het behandelplan dan ook heel anders is. Hier gaat het goed. Noah doet het goed. Het is een tevreden kereltje van 3 weken alweer. Volgende week moet ik voor het eerst met hem naar het consultatiebureau. Ik ben benieuwd. De bevalling was erg heftig. Heeft 30 uur geduurd in totaal, maar het was het waard. Ik was ook flink uitgescheurd, maar dat is nu ook al weer goed aan het genezen, dus komt ook helemaal goed. Ik hoop echt dat jullie ook snel een kleintje op deze wereld mogen zetten! Het is zo veel waard!
Wachtend op de uitslag van de amh waarde test die krijg ik 6 feb en dan hoor ik wat verder . . . . Fijn om te horen dat het goed gaat met jou en je kleine Jelleke
Vanmorgen gebeld door dokter S. en dit is het resultaat. Eicel voorraad is goed AMH-waarde is 2,19 DHEA waarde is normaal. We gaan een aangepast ander schema volgen om meer eieren te krijgen. 6 maart hebben we de uitgangs echo en het gesprek voor het behandelplan. Welk schema precies dat horen we 6 maart. Jammer dat het deze week vol zit en dokter S. volgende week vakantie heeft dus moet ik nu een maand wachten. Maar ik heb de mazzel dat ik geen DHEA hoeft te nemen dus die maand wachten kan er ook wel bij. Knorretje hoe voel je je nu?
Ddees, fijn dat er een andér behandelplan komt. Hopen dat dat het gewenste resultaat geeft! Jammer idd dat je weer een maand moet wachten. Gewoon iets leuks doen deze maand voordat je weer gaat beginnen, dan gaat de tijd wat sneller voorbij.
Ddees, fijn dat de bloedwaarden goed zijn. Dat is weer een zorg minder. Wel een beetje jammer dat je nog een maand moet wachten. Maar wel mooi dat er nu goed gekeken wordt wat jij nodig hebt, en dat het behandelplan daaraan wordt aangepast. Veel succes met wachten....
Ik heb een beetje een ongi gevoel en de afscheiding die je van de bolletjes hebt, is ook niet echt wit meer. Ik heb het gevoel dat het over is.
Vanmiddag een beetje caramelkleurige afscheiding. Ik dacht echt nu is het voorbij. In een ander topic is er iemand die op dezelfde dag als mij de tp heeft gehad. Zij testte gisteravond positief. Nu ben ik zo nieuwschierig geworden dat ik net nog snel heb getest. Zonder geconcentreerde ochtendurine toch een lichte tweede streep met de test van het kv. ZOOOO BLIJ. Morgen met ochtendurine testen en zien of de streep duidelijker word.
Oooo Knorretje wat super!! Idd voorzichtig gefeliciteerd. Ik duim voor je dat hij morgen nog donkerder is!
Vanochtend een veeg roze in mijn inlegkruisje. Best wel schrikken. De test was net als gister nog wel wat licht,maar vanmiddag wel een duidelijke positief met de test van CB. Dus drie testen positief Ik ben nog wel erg bang dat het mis gaat.