Duim met je mee knorretje. Hier nog steeds wachten op menstruatie. Heb gisteren een uitgangs echo gehad. Was dag 24, maar daaruit bleek dat ik nog geen eisprong had gehad. Er ligt een mooi ei van 17 mm klaar. Dus nog even geduld voor ons. Ik moet dus meer vertrouwen hebben in mijn temperaturen.
Ddees, soms wil je sneller dan je lichaam Veel succes met wachten op je ongi, en dan..... Hopelijk een geslaagde poging.
oh knorretje spannend. Hoe gaat het met je? Hoe voel je je? Heb je al stiekem getest? Hier nog geen menstruatie. Wel me ei gehad. Ik denk dat mijn menstruatie dit weekend wel gaat komen.
De test was vanochtend spierwit :x balen... Maar ik heb nog 5 cryo's dus het kan nog steeds. Maar het is wel weer een teleurstelling.
Knorretje Wat balen weer. Dikke Knuffel Hier vandaag de uitgangs echo gehad. Eindelijk ongesteld geworden.
Ddees, zet 'm op . Veel succes deze ronde. Ik ga voor je duimen. Het moet nu toch een keer lukken zou je denken.
Ik kan ook al weer verder met de volgende poging. Gister ongesteld geworden en vandaag begonnen met de progynova. 10 juni de echo om te kijken wanneer de tp is. Het gaat dan al weer snel...
Ddees en Knorrie, Sorry dat ik zo lang niets van me liet horen, zat met m'n kleine Meis met reflux en bedrijf failliet, heel gedoe!! Maar nu weer alles helemaal goed hoor!! Het is nu echt jullie beurt Lieverds, het is jullie zo gegund!! Hoe voelen jullie je nu? Moeilijk om optimistisch te blijven? Of gaat het met ups en downs? Het gaat jullie gewoon lukken hoor, dat moet!! Dikke kus, Elvi
Spannende knorretje dan gaan we hopelijk gelijk op. Ik heb vandaag mijn punctie gehad. Worden morgen gebeld oud weer bevruchting zijn een hoeveel. Ze hebben 11 eitjes gevonden.
Best wel een goede score 11 eitjes. Nu de bevruchtingen nog. Ik hoop het zo voor je. Wederom ga ik weer voor je duimen. Wanneer kun je de tp hebben ?
Spannend hoor. Ik hoop dat er zaterdag 1 of nog mooier 2 teruggeplaatst kunnen worden. Best nog wel lang wachten. Trek je het nog een beetje ? Ik zou op zijn van de zenuwen. Snel op naar zaterdag dan maar....
Ja 2 top emmys terug ! ! ! De andere 2 worden nog beoordeeld ze waren wel nog steeds aan het delen maar liepen wat achter. Maandag kunnen we bellen of ze zijn ingevroren. Ik had zelfs vanmorgen toen we naar binnen nog de zenuwen dat we misschien voor niks kwamen Heb jij nog steeds maandag je tp? Succes ! ! !
Ddees, wat super. Ik hoop zo dat het nu eindelijk gaat lukken. Ik heb maandag de tp. Er zitten nog 5 in de vriezer, dus het moet al heel gek gaan dat er niet een tp plaats kan vinden. Spannend.....
Ddees, las ik het goed in je handtekening ? Is het nu weer niet gelukt ? Wat een domper zeg. Ik moet nog een paar dagen wachten tot ik mag testen. Had je ook nog emmy's die in de vriezer konden? Een dikke knuffel.
Wat k*t voor je. Ik had het zo voor je gehoopt. Met twee emmy's nog wel. Gaan jullie nog verder of neem je een pauze of zoiets? Ik ga niet eerder testen. Ik mag maandag testen maar ik ben dinsdag jarig. Ik denk dat ik pas woensdag ga testen. Ik wil niet dat ik een rot verjaardag heb als het niet raak is. Ik denk soms wel wat te voelen maar ik weet niet wat ik er van moet denken. Soms een trekkend gevoel in mijn onderbuik. Maar ja.... ik zal toch de test moeten afwachten. En voor jou een hele dikke knuffel. Meer kan ik helaas niet voor je doen.