Wie ook Maart/ April 2012 voor iui/ivf/icsi of cryo tp?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door one of kind, 4 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ook deze cryo is niet gelukt. Balen. Misschien de volgende?

2. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Oh knorretje weer niet gelukt. Gatsie. Heel veel sterkte met een volgende poging.

Wij gaan eerst op vakantie en dan is de dokter in DD op vakantie dus even 2 mnd rust en dan kijken wat ze nog voor ons kunnen betekenen. Ook wel even goed om het lichaam weer tot rust te laten komen. En als we nog een poging doen dan zal het zo langzamerhand wel de laatste poging gaan worden. . . .

Dikke knuffel X

3. Jelleke81

Jelleke81 Actief lid

25 apr 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    O, Knorretje en Ddees, ik dacht, ik zal eens kijken hoe het met de meiden gaat. Wat erg om te lezen dat het bij jullie nog steeds niet is gelukt zeg! Ik wens jullie heel veel sterkte en geluk tijdens een eventuele volgende poging!

4. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ddees en Knorrie, luv u Meiden, jullie moeten nu echt aan de beurt zijn, hoor!!

Jelleke hoe is 't Meis? En met je Kleine alles goed ook?

Dikke kus,

Elvi

5. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Wat fijn/lief dat jullie nog steeds aan ons denken. Met jullie alles goed ? ?

6. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zeker alles goed Ddeesie, ja leef en lees erg met jullie mee Meiden, ik vind echt dat het nu jullie beurt is en het moet gewoon!! Hoe ver in de cyclus zit je nu Dees?

Dikke geluksknuf, Elvi

7. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk aan jullie Meiden, Knorrie, hoe voel je je nu?

Dikke kussen, Elvi

8. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik zit nu halverwegen mijn cyclus, maar dokter S is nu op vakantie en ik wil eerst contact met hem hebben of er nog onderzoeken gedaan kunnen worden, zoals een immuun onderzoek dus we hebben nu even rust voor het lichaam. We willen nog wel een poging doen, maar denken wel hoelang willen we nog doorgaan.

9. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dees, spannend Meis, wat duurt alles dan toch lang, he!! Heb je vertrouwen in je arts?

Liefs, Elvi

10. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    ja hij is wel eens verward, maar wel een kundige arts. Alleen hij is geen tovenaar, maar hij kijkt wel naar de persoon en niet naar een standaard behandeling. Alleen blijft het proberen wat het beste is.

11. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag weer een cryo tp gehad. Nu maar weer broeden.

@ Ddees, mijn man en ik denken er ook wel eens over om naar dusseldorf of gent te gaan. Weet je ook of ze in dd ook moeilijk doen als je te zwaar bent?
    En je moet toch gelijk betalen ? Hoe veel is dat ongeveer ?
    We hebben nog niets besloten maar zijn toch voorzichtig om ons heen aan het kijken.
    Knap dat je nog een poging probeert. Het is niet niks. Maar het is natuurlijk ook heel zwaar om te besluiten dat je gaat stoppen omdat je dan zeker weet dat je geen moeder zal worden. Ik hoop zo dat het jullie nog wel gegund is.

12. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Knorretje dat wordt weer spannend Ik ga voor je duimen !

Volgens mijn doen ze niet moeilijk als je te zwaar bent. Heb er ieder geval nooit iemand over gehoord. Je hoeft niet meteen daar ter plekke te betalen. Alleen de narcose moet je na de punctie contant betalen en dat is max 300,- Je krijgt ongeveer 2 weken na je bezoek de rekening thuis.
    1e gesprek 61,22
    1e bloedonderzoek 125,18 oa voor dhea
    Icsi 2300,-
    5 dagen embyoscoop 425,-
    Bloedonderzoek 83,12 p.p voor hiv, hepatites ed
    En dan komen je medicijnen er nog bij.
    Bij mij was dat ongeveer 2000,- bij mijn apotheek moest ik het direct betalen, maar heb bijna alles vergoed gekregen van de verzekering. Zoals de eigen bijdrage en spuitjes niet.
    Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel.
    Echo 's heb ik de 2e keer in nederland gedaan en die worden gewoon vergoed door de verzekering alleen scheelt het niet in de kosten maar wel in reistijd en vrijnemen

13. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je voor de info. We hebben nu nog 2 cryo's in de vriezer. Dus eerst afwachten of dat nog gaat lukken.
    en tegen die tijd gaan we kijken wat we gaan doen.

14. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knorrie, bijna twee jaar getrouwd zie ik, komende week? Ga je het vieren Meis?

Ddees, lijkt me idd een hele moeilijke beslissing, want je blijft toch de hele tijd... wat als ik toch nog een keertje doe... wie weet dan!! Er zijn verhalen bekend van Meiden die het wel twaalf keer hebben gedaan en toen pas slaagden, maar ja je moet wel ergens een grens stellen voor jezelf, het lijkt me erg moeilijk Meis!!

Dikke kus, Elvi

15. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ddees, wanneer begin je nu dan weer?

Dikke kus, Elvi

16. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Elvi De arts is nu nog met vakantie geloof dat hij nog een week weg blijft en dan hangt het af wat er eerst nog onderzocht moet worden, dus ik verwacht sept en anders oktober pas. Ik heb nu denk ik over een week mijn ongi, dan zal de volgende begin sept zijn.

dikke kus

17. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk sept. voor je Ddees, lekker snel is altijd beter, toch!! Ik vind het echt zo spannend voor je, voel helemaal met je Meis, ga je voor die tijd nog op vakantie of een weekend weg of zo (of misschien juist zelfs na die tijd)?

Dikke kus, Elvi

18. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik hoop ook sept. Maar als er nog dingen onderzocht moeten worden wacht ik liever.
    We zijn net op vakantie geweest, maar voor de punctie doen we wel een hotel.
    We gaan half september wel naar de musical de soldaat van oranje.
    Heb 14 aug een belafspraak dus dan hoor ik wel wat het plan is. Voor het immuun onderzoek moet ik daar gaan bloed prikken, maar dat wil ik dan met een evt ander onderzoek combineren.

Hoe gaat het nu bij jou?

Kus

19. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Ddees, thanx, lief dat je het vraagt, hier gaat alles gelukkig nu goed na een hoop ziekenhuis gedoe met mijn dochtertje Flo, nu lekker genieten, echt!!

Ooh, maar 14aug. is al best snel, toch? Weet je dan helemaal waar je aan toe bent?

Dikke kus, Elvi

20. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Dat hoop ik Elvi. Hoop dat hij nog wat weet om te onderzoeken.

Knorretje hoe gaat het met je?

Deel Deze Pagina