Bij mij zit de eerste wachtweek er bijna weer op. Nog een paar dagen en dan begint de spanning wel weer te stijgen. Verder gaat alles hier prima. Ik ben van de laatste dagen van mijn vakantie aan het genieten.
Oohh, heerlijk Knorrie, lekker vakantie!! Wanneer mag je weer testen dan? Spannend hoor Meis!! Heb je er al een gevoel bij of niet? Dikke kus, Elvi
Nog precies een week wachten. Ik voel nog niks trouwens. Maar dat kan zo verraderlijk zijn. De vorige keer dacht ik wel wat te voelen, en toen was het ook niet raak. Gewoon afwachten dus.
Ja wel goed hoor. Wel erg moe en aan het wachten op mijn menstruatie. Zit inmiddels op dag 37. Wel al 6 dagen wat bruin en roze druppels. Normaal heb ik dat een dag of 3 en dan na een week mijn menstruatie. Het is nog steeds van slag dus. En ik voel me toch beter met dan zonder extra hormonen. Spannend Knorretje
Nee Elvi, Wel mijn temp nu al 2 dagen laag, maar nog geen ongi. Ik denk dat ik het gewoon oversla deze ronde. Heb het al eens eerder gehad, maar toen was het erger want toen moest ik beginnen met de pil voor een stimulatie ronde gelukkig is dat toen opgelost om eerder decapeptyl te gaan spuiten. Knorretje spannend ik hoop zo met je mee ! ! ! !
Weer niet gelukt. Balen... Ik heb nu nog twee cryo's over. Ik heb zelf het idee dat het met de cryo's niet gaat lukken. Ik heb meer hoop op de derde poging, met een verse tp.
Jeetje knorretje wat een domper. Waarom zou het niet lukken met cryo's? Voelt het anders? Heel veel sterkte met dit verwerken Dikke knuffel XxX
De kans dat er een zwangerschap ontstaat van een cryo is kleiner dan bij een verse tp. De kans is ongeveer 15 % . Dus heb ik meer vertrouwen in een verse tp. En bij de volgende poging mag ik ook 2 emmy's laten terugplaatsen. Maar heel misschien heb ik nog geluk met de volgende cryo's.
Knorrie he godver wat klote zeg Meis, hoe voel je je nu? En krijg je nu maar 1 cryo per keer of ook meerdere dan? Ja kansen zijn echt kleiner bij Cryo, las ergens zelfs maar tien procent of zo!! Ddeesie, al ongi nu? Dikke kus, Elvi
Jeetje Ddees, 40 dagen, bizar lang he!! Wat is er nog uit je telefoongesprek van de 14de gekomen Meis? Ik was ondertussen zelf heel onverwachts ineens zwanger geraakt maar heb deze week met ruim zeven weken behoorlijke miskraam gehad en vruchtje gezien en zo!! Hele heftige ervaring ook, nu denk ik niet meer zelf proberen maar alleen nog via mmm hoor, is nl. al wel meerdere keren misgegaan zo!! Dikke kus, Elvi
Hey Elvi, sorry dat ik nu pas reageer. Wat k*t dat het mis is gegaan. En ik las dat het al vaker is gebeurd. Jeetje... ik heb er geen woorden voor. Ik kan je via deze weg alleen maar sterkte wensen en je een dikke knuffel geven. @ Ddees, hoe gaat het bij jou? Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor een intake in Dusseldorf. We kunnen er pas 21 januari 2014 naar toe, maar de eerste stap is weer gezet. Ik heb nu nog 2 cryo's in de vriezer. Maar aangezien ik nu in totaal al 4 keer een tp van een cryo heb gehad, en dat tot nu toe steeds is mislukt, heb ik daar nog weinig vertrouwen in. Dus wij hopen volgend jaar beter resultaat te hebben.
Oh Elvi wat erg. Dikke knuffel. Weet even niet wat ik moet zeggen. Hebben ze al eens onderzoek gedaan naar de vele miskramen? Nou ik wachten de 14 tot dat ik gebeld zou worden. Toen heb ik zelf maar gebeld, want ze hadden me vergeten af te bellen, want de dokter is ziek. Nu krijg ik bericht wanneer ik weer een bel afspraak heb. Wat we met z'n allen hopen is dat hij niet overspannen is. Knorretje Ik blijf toch hopen dat 1 van je cryo's nog gaat blijven plakken, maar het is wel fijn dat de afspraak staat in DD.
Thanx Lieffies, zo fijn jullie lieve berichtjes echt!! Nope ze zeggen dikke pech, daar komt 't op neer volgens hen althans dan! Knor, mag je er ook twee laten terugplaatsen eigenlijk? Ddeesie, nog geen bericht over belafspraak gehad Meis? Dikke kus, Elvi
Heb nu de 3e een bel afspraak, maar moest er zelf achterheen. Het loopt niet echt op rolletjes in DD Je moet wel zelf overal op letten en naar vragen. Knorretje ga je goed inlezen en je vragen op papier zetten voor DD. Je moet best wel zelf opletten en vragen.