@Elvi, nee ik krijg er maar 1 per keer. Pas bij poging 3 mag je er 2 of wanneer je ouder bent dan 38 jaar. Ik wist wel dat dat bij verse emmy's zo is, maar ik wist niet dat dit ook voor cryo's is. nu is het natuurlijk nog wel de vraag hoe het met ontdooien gaat, maar ik heb dus als het allemaal goed gaat, nog 2 keer een tp. @Ddees, goed dat je het zegt. Weet jij waar ik veel info kan vinden over DD. Ik heb nog een maand of 5 om me voor te bereiden.
Ieder geval in deze 3 topics kan je veel info vinden. Wordt ook veel in gekletst dus. . . Maar in deel 3 kan je altijd je vragen stellen als je het niet kan vinden. En ik wil ook altijd je vragen beantwoorden. http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/320857-icsi-dusseldorf-504.html http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/416730-icsi-dusseldorf-deel-2-a-500.html http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/453076-icsi-dusseldorf-deel-3-a.html
Wat goed dat jullie elkaar zo kunnen helpen Meiden!! Knorrie dus nu 1 cryo terug!! Ja dat ontdooien..... Pff, spannend hoor!! Ddees, DD bevalt verder wel goed dus? Dikke kus, Elvi
Ja best wel. Het is gewoon fijn dat er naar de persoon gekeken wordt en daar een behandelplan aan aangepast wordt en of het dan uiteindelijk wel of niet lukt ja dat is de natuur. Hij is natuurlijk geen tovenaar. oh Knorretje spannend hoor over 2 dagen een cryo terug. . . .
Knorrie en..... cryo terugplaatsing gehad, toch? Hoe ging het? Ddees, wel fijn dat je je er zo goed bij voelt, ik denk dat dat ook wel erg belangrijk is voor het vergroten van je kansen hoor!! Dikke kus, Elvis
Uitslag van het telefonisch gesprek: Dokter S. is tevreden over de kwaliteit van de eitjes. Wel wil hij nog langer stimuleren om meer genetisch rijpe eitjes te krijgen. Hij stelt ook nog Hysteroscopie voor. Dit zou plaats moeten vinden in de 2e helft van de cyclus een week voor de menstruatie. Bij Hysteroscopie kijken ze in en beschadigen ze de baarmoeder wand. Dit moet plaats vinden voor de cyclus die gesimuleerd gaat worden. Dit gebeurt onder een zelfde roesje als de punctie. Een immuun onderzoek kan ook. We moeten bloed laten prikken in DD en dan na een paar weken krijg je dan de uitslag. Als het niet goed is dan ook nog een afspraak bij dokter Pfeiffer. Nu hebben we min of meer besloten deze maand/cyclus bloed te gaan prikken. En dan volgende maand/cyclus als de bloed uitslagen goed zijn de hyseroscopie te laten uitvoeren. En dan in november/3e cyclus beginnen met stimuleren. Ik zit namelijk nu tegen m'n menstruatie aan.
Hier een week geen internet gehad,. Vandaar de stilte. Bij mij is nu de laatste tp van poging 2 geweest. Het ging met ontdooien van de eerste cryo niet goed. De andere gelukkig wel. Dus toch een tp. Nu nog een week wachten. Wel mooi dat ze nog verder onderzoeken willen doen Ddees. Ik hoop zo voor je dat het toch nog gaat lukken.
Ooooohh, gelukkig ging de tweede wel goed Knor, wat een spanning dan, he!! Wanneer mag/ga je testen nu dan? Volgend weekend ergens? Zitten we even samen op 't wachtbankje, hihi!! Ddees, waarom doen ze dat beschadigen van je baarmoederwand dan? Het klinkt zo eng joh!! Hopelijk helpt het!! Dikke kus, Elvi
Elvi Dat doen ze om het innestelen te vergemakkelijken in de volgende cyclus. Weet het niet zo goed, maar dit is via google vertaald: Lokale schade van het endometrium veroorzaakt een ontstekingsreactie resulteert in verhoogde witte bloedcellen (leukocyten zoals macrofagen) die groeifactoren en cytokines uitscheiden. Deze stoffen reguleren blastocyst implantatie en ontwikkeling van de placenta ", zegt hij. Dit stimuleert de baarmoeder 'ontvankelijkheid voor het embryo en verhoogt de slaagkans van levende geboorte. Ik heb gisteren bloed laten prikken voor een immuunonderzoek. Vandaag al wat uitslagen gehad, maar mijn immuun syteem is niet goed. Dit heeft ook te maken met allergieën. Het kan dus zijn dat mijn immuun systeem het eitje afstoot. Ik heb ook allergieën en astma. Maar als ik alle uitslagen heb ga ik wel weer bellen Hoe nu verder. En Knorretje Hoe gaat het met jou?
Jeetje Ddees,.wat interessant zeg!! Wie weet helpt 't ja, zou mooi zijn, he!! Knorrie hoe is 'ie? Dikke kus, Elvi
Hier zoals ik al verwachte, niet zwanger. Ddees, ik had op een ander topic ook al eens gelezen dat er een hysteroscopie deden om de kans van slagen te vergroten. Deze dame had al een paar keer een vkm gehad na een verse tp en 10 X een tp van een cryo zonder succes. Voor dat ze de laatste tp van twee cryo's zou krijgen, hebben ze de hysteroscopie gedaan en ze is nu zwanger van een tweeling ontstaan uit cryo's , terwijl dat bij haar nog nooit gelukt was. Dus ik hoop dat het voor jou ook zo'n goed resultaat mag opleveren.
Hoi Elvi, Toch wel leuk dat je hier nog steeds komt informeren naar ons. Heel lief. Wij hebben vorige week dinsdag maar eens met DD gebeld over hoe nu verder. Zij heeft de adviezen van dokter P in het dossier gezet en met dokter S overlegt. De afspraak voor de hystroscopie kan ik over een week of 1-2 maken op de 1e dag van mijn komende menstruatie. En dan de cyclus erna stimuleren. Over de infusen vertelde ze dat ze dat daar gewoon doen en ik daar dus geen recept voor krijg. Voor de prednison krijg ik een recept toegestuurd. De prednison beginnen op de 5e dag van de gestimuleerde cyclus. Dus nu wachten op mijn menstruatie dat gaat deze week wel komen. Hoe gaat het met jou?
Hey, Hier is alles goed. We zijn nu rustig aan het wachten tot we aan beurt zijn voor ons intakegesprek. 17 okt nog een gesprek in het umcg om de boel af te ronden en het dossier ophalen. Ik denk dat de laatste maandjes van dit jaar wel snel zullen gaan. We hebben nog een aantal leuke uitjes op de agenda staan. Dan gaat de tijd ook wat sneller. Ddees, ik hoop dat de komende behandeling toch echt zijn vruchten zal afwerpen. Er wordt in ieder geval meer gedaan dan in nederland.
Ohh Ddees, dus je gaat weer Meis? Spannend hoor!! Ik hoop dan maar dat je gauw ongi bent!! Dan kun je lekker snel door!! Thanx Meis, ja wil zo graag lezen dat jullie op roze gaan Lieverds, verdienen jullie zo!! Hier alles goed hoor!! Zo. TP van eerste Cryo, dus da's helemaal nieuw, de kans is erg klein dus we gaan 't zien!! Toch wel weer erg spannend allemaal hoor!! Knorrie, wat goed zeg, dat je lekker wat uitjes gepland hebt staan!! Zo gaat de tijd vast wel snel!! Ga je ver weg? Of leuke uitjes in eigen land? Dikke kus, Elvi
Hier is alles goed. Binnenkort ga ik lekker shoppen in london met mijn collega's. En nog een weekendje duitsland met mijn man. En dan is het hopen dat het snel januari wordt. Ik ben wel een beetje klaar met wachten. Ik wil verder..... Bij jullie alles goed dames ?