Nu word het wel weer spannend voor jullie. Ik hoop het zo voor je. Jullie hebben al zo lang moeten wachten en meemaken. Wel een goeie tip van je om de medicatie te kunnen krijgen. Helaas heb ik nog geen bericht van de verzekering en dinsdag belt dokters S. Dan kan ik dus nog niet verder. Ik hoop dat ik snel beticht krijg, en anders moet ik maar even met de verzekering bellen. Ddees, ik ga weer voor je duimen de komende tijd. Veel sterkte/succes.
Ddees, ja hoor, hier gaat het goed. Onze kleine jongen is al weer 1 jaar en loopt de hele dag rond! Het is zo'n lekker kereltje. Succes meid. Ik zal voor je duimen. Spannend nu!
Ze belde vanmorgen om 9.30 al. 5 rijpe eitjes, waarvan 3 bevrucht. Donderdag het lipid infuus en zaterdag de tp. en dan maandag weer een infuus.
Nou Ddees, we gaan er voor....ik kan niets anders doen dan aan je denken en hopen dat het goed zal gaan. Ik heb gister nog contact gehad met dokter S. De amh waarde is goed. En ik mocht de assistente wel bellen voor een afspraak te maken voor een uitgangecho. Maar ik wou de papieren van de verzekering even afwachten. En die kreeg ik gister met de post. Dus ga ik vandaag bellen voor de afspraak. Zo komt het alweer een beetje dichterbij...
Vandaag gebeld, en ik heb 17 feb de uitgangsecho en een gesprek over de behandeling. Nu duurt het wachten niet zo lang meer...
Fijn knorretje dat gaat nu toch wel snel zo. Verwacht je na de 17 je menstruatie gauw? Wij zijn vanmorgen voor het lipid infuus geweest, nu in de zenuwen of de embryo's het nog goed doen voor de tp zaterdag.
Ik denk dat mijn menstruatie rond 23 februari zal komen. Maar helemaal zeker ben ik er niet van. Maar goed... ik kon de 17e al terecht.
Ddees, ik zie in je handtekening staan 11-2 test. Betekend dit dat je een tp hebt gehad ? Ik hoop zo voor je dat het lukt.
Oeps hier mijn verhaal nog niet gedaan. Ik zie dat je inmiddels de stap hebt genomen om in het DD topic mee te schrijven. Zaterdag tp gehad van een 4ab & en een 3bc (4aa is het best). Nu maandag avond weer naar DD voor een infuus op dinsdagochtend om 7.30. Die andere embryo was na een dag al gestopt. Dus geen cryo's