We zijn zwanger geworden van de 1e x IUI-D. Dus veel ervaring ermee heb ik niet haha. En toen ging het anders dan nu, toen kreeg ik nog follikelmetingen. Nu door de bezuinigingen niet *welke bezuinigingen? ik betaal alleen maar meer en meer voor die zorgverzekeringen hoor!!* Hoe het bij jou zal gaan weet ik niet. Bij ons moeten we mijn LH piek opsporen met ovulatietesten. Zodra die positief is moeten we bellen en dan krijg ik diezelfde dag of de volgende dag mijn IUI. (mag ik zelf bepalen, omdat ik weet dat mijn LH piek erg kort is en mijn ei dus sneller kan springen dan normaal) Je IUI krijg je (net) voor je ei.
Heey Lieve Ons Wondertje, wat vreselijk en ongelooflijk naar voor je Meis!! Heeeeeel veel sterkte en succes de komende tijd! Liefs, Elvi
@Dreamer; Wat houd iui-D in?? Heb altijd alleen van iui gehoord maar niet met een D erachter. Ja dat is zeker stom die bezuinigen en we betalen indd steeds meer. Ik krijg wel gewoon die echo's om te meten. Stom he hoe verschillend dat dan weer is per ziekenhuis. Ja ben erg benieuwd wat ik 7 maart te horen krijg. Eerste iui gelijk zwanger dat is wel fijn zeg, hopen dat het nu weer zo is
Klopt, ik ben afgelopen donderdag met de Puregon begonnen, vrijdag de 1e FM. Ben ook erg benieuwd. Jij inmiddels ook al begonnen met Gonal, spannend!
Kaatje: Dank je wel, ik vond mijn vorige puncties meevallen, alhoewel prettig natuurlijk een ander woord is. Maar het blijft alleemaal spannend natuurlijk. OnsW; Meis, wat rot dikke knuffel! En ik hoop echt dat het weer goed komt. Dreamer: Ja ik sta er nu wel iets anders in, de tijd gaat inderdaad wat sneller om en ik heb natuurlijk al een kleintje waar ik heel veel liefde aan kan geven. Ik denk dat als de ICSI mislukt dat echt een grote domper zal zijn, maar toch niet zo groot als toen we voor de 1e gingen. De wens voor een tweede is hel groot, maar alles een keer meegemaakt hebben en een kleine hebben is al meer dan ik ooit had durven dromen.
@Zora: Last van bijwerkingen? Ik heb morgen de 1ste FM. Ik ga er maar vanuit dat er nog weinig groei te zien is. Dan kan het ook niet tegenvallen. Vorige keer eindigde ik ook op de maximale dosering.
@Noekie: Als je eitjes langzaam groeien krijg je wel een betere kwaliteit heb ik begrepen van mijn gyn!!!! Veel succes!
Heel veel succes morgen! Hopelijk heb je ongelijk en is er al goede groei te zien. Ik heb wel wat last van hoofdpijn, pijnlijke benen en een beetje een kort lontje af en toe, maar mag niet klagen hoor. Heb jij last van bijwerkingen?
Spannend hoor dames! Ben benieuwd hoe goed de eitjes gegroeid zijn. @Zora: balen dat je toch wat bijwerkingen hebt. Hopelijk blijven die kwaaltjes nog 9 maanden @All: ik hoorde vandaag een reclame over een bioscoopfilm. Ze zeiden dat die film vanaf 21 maart ging draaien en ik kreeg helemaal de kriebels in mn buik! Want rond die tijd verwacht ik mn ongi en gaan we eindelijk weer starten Hahaha heerlijk weer die zenuwen!
Dag dames, ik sluit me hier aan... Ik heb net mijn eerste ICSI achter de rug zonder resultaat en na een maandje rust gaan zullen we eind maart, begin april wel weer beginnen! Ik houd jullie tempo over het algemeen niet bij, maar ik lees mee en zal af en toe mijn bijdrage leveren
Hoi hoi, Ik krijg 13 maart te horen wanneer wij mogen gaan beginnen met ICSI. Voor mij allemaal nieuw, heb verder geen ervaringen met vruchtbaarheids behandelingen. Dus ben erg benieuwd wat me nog allemaal te wachten staat.
Vandaag nog weinig groei te zien. 3 eitjes van 9 mm en de rest te klein. Vanmiddag worden we terug gebeld over hoe verder... Zora: Dat korte lontje herken ik ook hoor! Soms heel vervelend!
Noekie: Haha gelukkig ben ik niet de enige. Wat is er afgesproken vanmiddag, moet je ophogen? Dreamer, spannend weer allemaal he. Ik had het de poging hiervoor ook, maar ben deze poging weer vrij nuchter. Hopelijk blijft dat zo in de ww maar dat zal wel niet haha.... Poema welkom hier, kom gewoon langs als je zin hebt of even je hart wil luchten.... Nicky: Ook welkom hier, er zitten hier al wat ervaringsdeskundigen, dus je kunt met al je vragen hier terecht, succes! Ego: Hier vanochtend 1e FM gehad, zag er goed uit. Links 8 follies tussen 10-12 mm en rechts ook rond de 8 twee van 13 mm en 14 mm en de rest ook rond de 10 mm. Maandag weer terug. Gelukkig dus niet zoveel als de volgende keer en het ziet er naar uit dat het gewoon door kan gaan allemaal deze poging, gelukkig.
Hee Zora: dat ziet er bij jou dus al beter uit. Spannend. Vandaag weer op controle geweest. 10 eitjes rechts en 9 eitjes links maar allemaal onder de 10mm. Bloed laten prikken en nu iets ophogen. Ze mogen niet allemaal mee gaan doen. Dinsdag weer terug voor echo. Fijne avond allemaal!