Wie ook meer dan een jaar bezig?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kimmmie, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    als het net was als konijnen zou het ook niet goed zijn he dan is de wereld te klein vrees ik

Maar meiden bij CLUBS topic langer dan een jaar bezig zitten meerdere meiden die dus langer dan 1,2,3 jaar bezig zijn.
    Denk niet van daar kom i niet tussen etc want iedereen word en warm welkom geheten en vind persoonlijk dat er op iedereen altijd goed en leuk gereageerd word

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.138
    113
    Happyland
    Zo, da's nog eens een bemoedigend bericht! ;)

3. napje

napje Actief lid

14 jan 2008
    194
    0
    0
    Hoi meiden,

Wij zijn nu ook een jaar bezig (dus vanaf januari 2008), in de tussentijd wel zwanger geraakt van een tweeling maar terwijl mijn man en ik ons gezegend en rijk voelden ging het na 24 weken mis en zijn wij ze kwijt geraakt. Het hele riedeltje van zwanger worden en bevallen (bevallen zelfs 2 keer) heb ik dus meegemaakt maar het enige dat hier rondkruipt zijn grondspinnen (van die grote zwarte die heel eng zijn) en geen kind. Wij voelen ons ontzettend machteloos en hopeloos. Ik denk dat velen van jullie dit ook herkennen.

Deze ronde is het ook mis terwijl wij heel goed hadden geklust, heb al veel bruinverlies (in mijn geval een voorbode van een aankomende menstruatie). Ik weet dat ik niet mag klagen omdat er hier mensen zijn die al veel langer bezig zijn en nooit zwanger zijn geraakt. Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat jullie gauw verblijd worden met een kleintje, dat hebben jullie heel erg verdiend.

Deel Deze Pagina