dank je hoor! is beetje dankzij jou he ... anders had ik het opgeven bij de ovutesten! dikke merci hiervoor
Dames, ff snel een berichtje.. Vannacht ongi geworden, dus ik heb niet meer hoeven testen nu maar hopen dat de volgende cyclus korter gaat worden!! Ben nu begonnen met de zwanger worden pillen van de etos, dus hopelijk doen ze iets
He balen Ik slik ook de etos pillen en het ziet er naar uit dat mijn cyclus deze maand 26 dagen gaat worden..
26, lekker kort Hopelijk bij mij ook korter! Dan spring ik een gat in de lucht maar ik stel me er niet op in, dan kan t ook niet tegen vallen. Ik begin op dag 13 wel al gewoon met ovutesten hopelijk gauw positief!
Correctie; 24 dagen!! Ei is op dag 10 geweest, uitgaand van een LF van 14 dagen = 4 dagen. Over 5 dagen ben ik 1 dag overtijd en kan ik testen. Manlief is er van overtuigd dat ik zwanger ben, vanwege die blaasontsteking, schimmelinfectie, misselijkheid, maagzuur en zere borsten die ik heb. Maar de laatste 3 heb ik al vaker gehad dus ik wil er nog niet echt aan...
Ytest, 8 dpo is echt erg vroeg hoor! Er kan nog vanalles gebeuren! Mijn duimen blijven draaien voor je hoor! En ook voor jou Within! Gister heb ik mn CB ovutesten binnen gekregen Kan niet wachten op weer mogen te beginnen en mn ei nu écht te gaan spotten. Ik begin gewoon al op dag 13, stel dat ik nu een kortere cyclus heb, dan mis ik m in ieder geval niet.
succes Flora! whitin : volgens je banner zit je nu 4 dagen voor nod. zou je eens niet proberen of bang op te grote teleurstelling indien negatief
Eerlijk? Ik heb nog geen testdrang. Eerst die rot blaasontsteking die ik weer heb maar eens onder controle zien te krijgen, daarvoor pies ik al genoeg in potjes.
Dankjulliewel 6 sept naar de internist, moet zeggen dat ik daar ook wel naar uit kijk. Denk dat t me een hoop rust geeft in ieder geval! Within, alleen maar prima toch, geen testdrang. Ik wacht sowieso liever tot NOD, word dan liever ongi dan een nega test. Ik hoop dat t wachten wordt beloond met 2 dikke vette strepen!
Mijn krampen maken me wel nieuwsgierig hoor, maar ben inderdaad ook bang voor die negatieve test en dus heb ik geen testdrang