jammer dat hij nu negatief is. maar je hoort wel vaker meiden die negatief testen voor nod en toch zwanger zijn ... veel succes nog
zeg ... ik leesde het eerste stukje en ik dacht dat het bingo was! maar dat is natuurlijk ook goed nieuws. proficiat hoor
Ha dames! Daar ben ik weer. We zijn van het weekend bij een vriend in Sassenheim wezen logeren en naar Mysteryland gegaan. Dus vandaar dat ik er ff niet was Ytest: gefeliciteerd meid! Wat suuuuper leuk! Hoe voel je je? Within: hmm vreeeeemd 2 dagen over tijd, maar nog geen posi test. Weet je wanneer je ei is geweest?
Nee, Ik ben wel bij de dokter geweest. Vrijdag bloedprikken en mocht het december nog niet gelukt zijn, worden we doorgestuurd naar de gyn.
Okee, nog even in spanning dus. Wel fijn dat je dan in dec naar de gyn mag als het nog niet raak is. Dan heb je in ieder geval iets om naartoe te leven zeg maar. Ik heb volgende week donderdag n afspraak bij de internist. Hopelijk word ik daar ook weer wat wijzer. Ik zou t eigenlijk wel fijn vinden als mij verschrikkelijke cyclussen daardoor komen, want dan kan er in ieder geval gauw iets aan gedaan worden!
hopelijk heb je de doorverwijzing niet nodig he meid! ik duim voor je. flora: hoe is het bij jou? klopt je banner,
nou hier ook zo een lange cyclus meestal rond de 46 dagen .. vroeger vond ik dat mijn regels er altijd te snel waren en nu word ik gek van het wachten :x hoe langer je cyclus duurt hoe minder kansen om zwanger te worden