Wie Ook Mega Lange Cyclus En Net In Nieuwe Ronde?!?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ytest, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @Y87: Ik wil volgende week vrijdag vast even een testje wagen. Ik ben eigenlijk helemaal niet van het voor NOD-testen. Maar wij gaan volgende week vrijdag t/m zondag naar een festival in Belgie. En als ik zwanger ben dan wil ik natuurlijk niets drinken! Dus ik waag van te voren dan even een testen. Als die nega is, dan alsnog voorzichtig zijn met drinken natuurlijk!

@wanneertijdvoorbaby: wij zijn al lang aan het fantaseren over kids. Maar we wilden ook nog wat dingen gedaan hebben, voordat er kindertjes zouden komen. Dat was een rondreis door Thailand en trouwen. In januari zijn we ruim een maand naar Thailand geweest en hebben we een prachtige reis gemaakt. En op 27 april 2012 zijn we getrouwd :D Dus ik heb toen mn pilstip afgemaakt en daarna geen nieuwe meer genomen!

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ja gelijk heb je.. hopelijk weet je gewoon zeker dat je niets mag drinken :D;)

@ natasha, tis maar waar je naar uitkijkt.. ik zou zeggen, kijk zo uit naar mn positieve test maarja :D

3. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    amai, wat leuk seg! een maand Thailand :)

y87 : jij kijkt uit naar een positieve test, is het dat wat je bedoelt?
    Ik vind de periode van eindelijk eens op de wachtbank te kunnen zitten best wel een erg spannende periode

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Inderdaad!.. ik zie liever een positieve test dan de gevreesde wachtbank.. 10 - 14 dagen duren dan zo lang :)

5. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    Hoelang moet jij nog wachten om te testen?
    vind het niet direct terug :p

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hihi ik moet eerst op mn ei wachten, kan nog wel 3 weken duren als het net zo is als vorige cycli .. hoop van niet natuurlijk, ga toch morgen weer effectief ovutesten gebruiken, je weet nooit :) en dan na dat ei nog 14 dagen bijtellen tot de testdatum!

7. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    oei oei! jij moet een ook nog geduld hebben!
    ik dacht even dat je zat te wachten om zwangerschap test te doen ;)

8. Within

Within Niet meer actief

Wat voor cyclus heb jij dan Y87?

Ik zie 40 staan, ik ga er dan vanuit dat je nu wel minder hebt hoor ^^

9. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hoop het haha, eesrte ronde 31, tweede 32, derde 39, en nu in 4de ronde dus we zullen zien.. en heb steeds me ei tussen dag 27 en 29 dus dat duurt nog ff als ik nu op dag 9 zit ;)

10. Within

Within Niet meer actief

Ja dat is waar.

Ik begin steeds meer ongi-symptomen te krijgen, of zal het m'n ei zijn? Allebei mag, dan heb ik tenminste duidelijkheid

11. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ja das waar, dan kan je de onzekerheid even aan de kant schuiven, want wachten is erg, maar wachten in onzekerheid nog erger!

12. Within

Within Niet meer actief

Nou ik had toch gelijk.. Net eerste rood gespot. Hoop dat het doorzet!

13. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    nou dat hoop ik dan ook voor je dan weet je waar je aan toe bent, met frisse moed een nieuwe ronde in :D dan is mijn topic titel ook op jou toepasbaar ;)

14. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    hopelijk mag het nu doorzetten!

15. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    nu al 51 dagen aan het testen, en nog geen ei :(
    kom er nu wel weemoedig van
    om 11h00 deze morgen getest,; nog niet positief.
    de onderste 3 zijn van de laatste 3 dagen ....

het rekbaar slijmsliert die ik enkele dagen terug gehad, is er nu niet meer???Wel nog steeds vage buikpijn

16. Within

Within Niet meer actief

Die helemaal onderaan ziet er in mijn ogen positief uit... Heb je wel goed geklust?

Hier is het rood alweer opgehouden, ik blijf duimen dat het doorzet!

17. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Die laatste ziet er nu toch weer uit alsof ie morgen kan gaan knallen.. ;) die onzekerheid is ZO zuur!!!.. en net op het moment dat je het wilt opgeven, komtie! :) (spreek uit ervaring) maar 51 dagen is wel super lang!!! :(

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @Natasha: Pff al 51 dagen aan het testen :( Daar word je ook niet vrolijk van! Die onderste wordt al wel donkerder, maar hij is nog niet positief.
    Zo ging het bij mij ook steeds.. Hele donkere streepjes, ik dacht steeds dat ie de volgende dag zou gaan knallen. Maar dat deed ie dus niet, hij werd weer lichter! Dus ik ging er bijna vanuit dat ik gewoon niet zo'n sterke piek zou hebben. Maar bleef toch doortesten. Uiteindelijk toch een echte positieve test gehad.

Maar als je nu al zo'n lange cyclus hebt, kan het goed zijn dat je geen eisprong meer krijgt :( Hopelijk dan maar snel ongi...!

@Within: Dat t dan maar gauw door mag zetten, zodat je weer wat zekerheid hebt.

Hier gaan de dagen ineens een stuk langzamer, de wachtbank duurt altijd zo lang...!

19. Within

Within Niet meer actief

We gaan het zien, ben vanmorgen begonnen met tempen om wat meer inzicht in mijn cyclus te krijgen en daar ga ik me nu ff in inlezen :p

20. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hoe zit dat dan? Na hoeveel dagen kun je er eigenlijk vanuit gaan dat je geen ei meer krijgt? En hoe zit dat dan met vruchtbaar slijm wat ze had?

Deel Deze Pagina