wie ook met pil gestopt in juni??

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by thessa1990, Jul 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pien1991

Pien1991 Actief lid

Jul 8, 2014
    152
    0
    16
    Gelderland

2. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

@Pien1991; sorrie, eerst afbouwen inderdaad, bedoelde het niet beledigend!
    @ElineG; Jep, dezelfde klachten/sympthomen hier!!!

3. ElineG

ElineG Niet meer actief

@ Aiseria, het komt niet van mijn eisprong, tenzij ik er twee heb gehad haha. Ik heb 10 juli mijn eisprong gehad, de dagen ervoor ook veel vruchtbaarslijm (daarna niet meer gehad) en had toen ook wat kramp en even misselijk, maar geen last van pijnlijke tepels. Voor nu maar even afwachten. Ik heb de pil maar kort geslikt en was daarvoor heel regelmatig, jammer dat ik nu zolang in onzekerheid zit.

@MaDaBa, helemaal in hetzelfde schuitje dus

4. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Ik ben ook in juni gestopt met de pil.
    Wel weer spannend hoor!
    Zes jaar geleden ben ik ook in juni met de pil gestopt en een jaar later werd mijn zoontje geboren.

5. Aiseria

Aiseria Bekend lid

Jul 22, 2014
    876
    3
    16
    @ElineG, misschien een gekke vraag, maar heb je al getest?

6. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

Jul 25, 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Ik begin juni gestopt! Nog niet echt zelf ongesteld geworden. Om het op gang te laten komen kreeg ik een kuur van 10 dagen Primolut. Daar moest ik na 1,5 dag mee stoppen vanwege de heftige bijwerkingen. Nu 2 dagen ongesteld geweest en nu weer niks..
    Snap er niks van??

7. ElineG

ElineG Niet meer actief

#27 ElineG, Aug 1, 2014
    Last edited by a moderator: Aug 1, 2014
    @Aiseria; ik heb op dag 32 getest met een cb digitaal in de hoop een verjaardagscadeautje te krijgen. Die was negatief... Maar morgen ga ik toch maar eens weer testen aangezien ik nu nog steeds niet het gevoel heb dat een menstruatie eraan zit te komen.

8. Aiseria

Aiseria Bekend lid

Jul 22, 2014
    876
    3
    16
    Hopelijk word je binnenkort iets wijzer, of het nou ongi is of een positieve test, maar dan kan je in ieder geval verder.

9. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

Misschien stomme vraag ......nu ik het laatste bericht van aiseria lees.
    Maar ik hoef dus niet ongesteld te worden voordat ik zwanger kan raken.... Dat hield ik mezelf steeds voor.

10. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

Het is weekend hier hihi.
    Ben -gelukkig- ong geworden vanochtend.. Nog nooit zo blij mee geweest

11. Mariekevdb1984

Aug 5, 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!
    Ik ben ook gestopt in juni. De eerste cyclus duurde 32 dagen. We hebben al een tweeling. Vind het net zo spannend als bij de eerste zwangerschap! Toen was ik al na de 2e ronde zwanger. Hopelijk is het er nu maar 1 ;)

12. thessa1990

thessa1990 Actief lid

May 23, 2013
    118
    0
    0
    me zoontje ♥♥ huishouden en werken
    Heerlen
    :Dspannend allemaal zeg!! en vooral omdat wel de cyclus nog niet precies weten naar het stoppen van de pil duurde het 37 dagen.. pff lang vond ik dat hopelijk nu raak!! off eerder ongesteld want 37 dag vind ik best lang:)

13. Carmina26

Carmina26 Actief lid

Jul 3, 2014
    473
    382
    63
    Female
    Laborante
    Puurs, België
    Hey meiden! Ik ben eind juni gestopt met de pil en dan eindelijk na 34 dagen ongesteld geworden, ben nog nooit zo blij geweest :p
    Qua ontpillen heb ik wel veel last gehad :s Vooral misselijk, serieuze buikkrampen, moest zelfs naar huis komen van het werk omdat het totaal niet ging :( en aja, ik heb het soms ineens zo warm :$ zal ook wel ontpillen zijn zeker? :)

Ik heb me ovulatietestjes besteld en hoop die morgen in mijn bus te vinden zodat ik kan beginnen testen dit weekend :p
    Wij gaan voor ons eerstje kindje en we hopen dat het snel raak is! Is toch niet gemakkelijk om mijn gedachten te verzetten hoor en iedereen maar zeggen: je mag er niet zo mee bezig zijn. Ja hallo, is toch niet zo simpel? :)
    Ik ga er zo in op, leef er zo naartoe, kan al niet wachten om te pronken met een buikje :D

14. thessa1990

thessa1990 Actief lid

May 23, 2013
    118
    0
    0
    Heerlen
    ja echt spannend !! :D kan ook haast niet wachten met testen pfff 11 juli was de eerste dag van me laatste NOD

15. Bruni

Bruni Actief lid

Oct 17, 2012
    487
    5
    18
    Spannend hè!? Ik moet nog een week wachten. Verschrikkelijk dat gevoel! Je gaat ook overal op letten ineens... Ga om teleurstelling te voorkomen pas na m'n nod testen. Bij mijn vorige zwangerschap 1 dag voor mijn nod een negatieve test gehad.

16. Bruni

Bruni Actief lid

Oct 17, 2012
    487
    5
    18
    Misschien is het trouwens leuk om hier even een nod lijstje te maken.

17. thessa1990

thessa1990 Actief lid

May 23, 2013
    118
    0
    0
    Heerlen
    weet mij NOD niet precies.. ben gestopt 1 juni toen rond de 4e ongesteld (bloeding door de pil dus) en de echte ongesteldheid 37 dagen erna.. wel lang vond ik persoonlijk.. bij mn 1e was het altijd rond de 30 .. maarja omdat ik pas net gestopt ben weet ik de regelmaat dus nog niet,, dus geen idee wanneer is nu een testje zal wagen:(

18. Bruni

Bruni Actief lid

Oct 17, 2012
    487
    5
    18
    Gebruik je ovulatietesten? Of temp je? Dan kun je een beetje zien wanneer je eisprong is.

19. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Dames, ik verplaats dit topic naar de 'zwanger worden clubs'.

20. thessa1990

thessa1990 Actief lid

May 23, 2013
    118
    0
    0
    Heerlen
    nee temp ng niet en testen heb ik nog niet gebruikt.. :)

Share This Page