Super, ik heb flink respect voor jullie! Ik wens jullie allemaal een schip met geld toe! (Dan kan oa. de familie van Mamaatjevan5 met het vliegtuig op vakantie) @ JackyiRo ik neem aan dat ze zoiets ook wel in Frankrijk hebben. Ff google-en @ nikie86 ik duim voor een positieve test voor jou!! En dankjewel voor je berichtje. - Ik denk dat we nooit miljonair zullen zijn *klopt af op tafel*, dus ja, echt klaar ervoor zijn kan denk ik niet. Wat ik hier vaker lees ook; er is altijd wel iets. Wij gaan in elk geval eerst verhuizen, we wonen nu in een 1kamer app. En dan zet ik mijn vriend onder druk, haha! @ Opnaarvijf en @Puck Helemaal mee eens!
Het doet me goed om te weten dat niet iedereen rijk is begonnen. Liefde is het belangrijkste! Daarnaast verantwoord met geld omgaan, passen en meten. Mijn ouders zijn ook niet rijk begonnen. Gelukkig is mijn vader gezegend met een groeiend bedrijf waardoor wij nooit tekort hadden. Mijn vriend is echter wel arm opgegroeid en daardoor wil hij eerst alles op orde hebben. Ik snap hem helemaal, maar misschien is het niet helemaal reëel, want weten of je alles op orde zult hebben in 1,5 jaar kun je niet.