Wie start ook deze maand met IVF? Het topic van april vind ik alweer zo groot worden, dat ik de draad kwijt ben. Dus wie wil hier met mij mee praten en sparren? Aanstaande maandag moet ik starten met de decapeptyl, om mijn eigen cyclus stop te leggen. Donderdag moet ik dan stoppen met de pil en op 21 mei ga ik voor een uitgangsecho naar het ziekenhuis. Ik vind het echt spannend en zie er als een berg tegenop. Aan de andere kant is het weer een kans op een kindje, dus als dat de beloning is, dan graag....
wij mogen ook deze maand starten. Wij krijgen icsi mnc. Dus geheel op eigen cyclus. Nu wachten op menstruatie en dan bellen met het ZH. Uitgangsecho maken en dan beginnen met spuiten wanneer de follikel 14 mm is. Spuiten cetrotide en gonal-f.
Hoii ik ben 27 april begonnen met decapeptyl . en vanaf morgen mogen we Gonal F 150 eh . er bij doen. en dan 19 mei voor echo fm ... vind het heel spannend .. idd die van april is best lang .... heb daar ook niks gemeld . wens jullie heel erg veel succes.
Ik begin deze maand ook. Waarschijnlijk heb ik morgen mijn menstruatie, dus kan ik gaan bellen voor de uitgangsecho. Ben wel nerveus ja.
Ik begin ook met ICSI deze maand! Praat graag mee. 24ste start deca. Nu aan de pil. Kijk enorm op tegen de punctie.. Brrr
Fijn dat jullie mee willen kletsen. Gedeelde smart is halve smart, zeggen ze. Ik begreep dat die punctie best mee kan vallen, en je krijgt medicijnen waardoor je helemaal ontspannen bent of zo. Tenminste ik. Ik zie het meest op tegen het starten van decapeptyl. Ben heel erg benieuwd wat het met mijn algehele gestel doet. Reuzespannend, ik heb de hele week al zenuwen. Maandag start het echt. Brrrr! Gisteren ben ik ongesteld geworden door de pil heen. Dit was niet erg en gebeurt vaker zei de vk.
Hoi meiden, wij beginnen ook deze maand weer. Hebben inmiddels 6 keer iui gehad die helaas mislukten. Althans een keertje gelukt en toen kregen we een miskraam rond een week of 8. Afgelopen maanden heb ik even een hormoon pauze genomen want ik heb heel erg last van de hormonen. Hoe zit dat bij jullie? We zijn nu vier jaar in volle afwachting voor een kleine van ons dus ik vind dat het nu wel eens tijd word voor positief nieuws ! Ik moet eerst wachten tot ik ongesteld word, zal over een dikke week/ anderhalve week zijn denk ik. Ik vind het ENG om weer te beginnen..heb er nu al buikpijn van. Ben zo bang voor de punctie.
Ik heb 2 x een punctie gehad en de roesjes doen niets bij mij.. Ik vloekte en tierde nog steeds bij de tweede keer, ondanks ze de dosering hadden verhoogd.. Ik had wel stemmingswisselingen van de deca, plus opvliegers en een dikke buik na een tijdje. Vond het prikken niet prettig maar goed te doen. Het is wel steeds een drempeltje waar ik overheen moet.
Mijn ervaringen met deca zijn brrrrr , Heb er veel bijwerkingen van vooral last van mijn spieren vooralbij mijn benen en hoofdpijnen en de injectie zetten is niet echt prettig ... maar kan bij iedereen anders zijn de bijwerkingen en de ervaringen ... Ik houd steeds in mijn gedachten het is voor een goed doel ... iig veel succes.
Hoi, Ik ben op 30-04 met Triptofem (is hetzelfde als Decapeptyl) begonnen voor ICSI en heb afgelopen vrijdag de uitgangsecho gehad. Ben diezelfde avond begonnen met stimuleren met Fostimon 187.5 ie. Vorige ronde was ik begonnen met 150 ie, maar toen groeiden er niet genoeg follikels en is het niet tot een punctie gekomen. Hoop dat dat nu wel lukt.
Eindelijk na 6 1/2 jaar mag ook ik melden dat we officieel zijn begonnen. 1 mei start deca en 15 mei uitgangsecho en start Gonal F. Zo spannend. Succes allemaal!
Meiden, mag ik meeschrijven? Sinds 2 mei aan de pil, 24 mei decapeptyl spuiten en 3 juni met goal-f beginnen. Zie er tegenop, maar hoop ook dat het voor ons de oplossing is! Succes voor jullie allemaal!
Ik kom ook graag meekletsen... zit nu in de 2e IVF poging, vandaag een fm gehad en had 5 follikels, morgen ochtend weer. We schatten in donderdag de punctie... Oorzaak van dit alles... onbekend, ben bij mij ex al een keer zwanger geweest maar een mk geworden bij 10+ weken. En hij had traag zaad... En om het nog zuurder te maken... Hij is nu vader bij zijn huidige vriendin. (wij zijn wel netjes uit elkaar gegaan haha)
Gezellig Moekie en Deebje, welkom! Ik heb vandaag bloedtest en 1e fm gehad. Het zag er allemaal goed uit dus vanavond heb ik 150 Gonal gespoten. Deebje, wat zuur om te lezen van je ex, ik kan me voorstellen dat dat wel steekt.
Kan dat zo snel, vraag ik me steeds af... Wat koude rillingen, en soms heel heet, vanmiddag wat minder geduld, vanavond hyper, spierpijn. Ja, komt dat van de deca of van de spanning? Ik weet het niet zo goed.