Hoi meiden, Weet niet of er meer zijn die hier last van hebben, maar heb sinds een tijdje een soort spierpijn rond mijn vagina. Lijkt soms of ik te lang op de fiets gezeten heb, maar dat is dus niet. Zijn er nog die hier last van hebben?
Frannie wat leuk te lezen dat je nog steeds niet bent bevallen begint in te korten voor je he.. Je zal wel blij zijn
kan ook spierpijn van je bekkenbodem zijn.. ik heb lichte bi.. en heb dit ook.. of toch gewoon het verweken van je banden.. het zit zeg maar aan de buitenkant rond de opening van de vagina van de aanzet van je benen tot de opening.. idd net of je op een heel hard zadel hebt gefietst..
Met deze termijn is het vaak de druk van de baby daar beneden. Hoeft nog niet eens echt indalen te zijn, dit zei mijn verloskundige. Ik heb er namelijk ook sinds een paar weken last van. Vooral als ik lang in een bepaalde houding heb gezeten of gestaan. Regelmatig even lopen of verzitten doet bij mij wonderen.
Helpt misschien om op een warme kruik te gaan zitten? Ik heb last van te sterk aangespannen bekkenbodemspieren en ga daar regelmatig voor op een warme kruik zitten, omdat dat ze ontspant, dus ik kan me voorstellen dat het hier ook voor helpt.
ik heb dat bij mijn 2e zwangerschap en deze al vanaf een week of 9 het hoort bij bekkeninstabiliteit. is een vreemd drukkend gevoel je benen wijd houden. klinkt een beetje raar maar probeer je knieen niet meer bij elkaar te laten komen daar word het erger van ik slaap al een paar weken met kussens tussen mn benen en daar word beter van en idd regelmatig bewegen