kijk operatie en gecuriteerd en eileiderverwijdert , andere verkleefd

Discussie in 'Miskraam' gestart door khanzi, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. khanzi

khanzi Lid

5 feb 2011
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

somige zullen mijn verhaal al gelezen hebben, ik ben dus zaterdag gecuriteerd kijk operatie gehad en daarbij is me rechter eileider verwijdert, en bij me linker kant zagen ze verklevingen zitten waar voor ik nog andere onderzoeken ga krijgen..
    zijn hier mensen dit dit ook mee hebben gemaakt?en zijn julli hier mee omgegaan, en zijn julli weer zwanger geworden? zo ja op welke manier, ik moet 3 maart pas terug na de gyn voor verdere info..

Dit was me aller 1e zwangerschap. en ben bang dat ik dit nog een keer krijg en dat wil ik nooit meer, want ze waren er net op tijd bij..

2. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
  3. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Heb je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad Khanzi? Want daar is een topic over in dit forum (heb ik laatst geopend).

Ik ben zelf op 2 februari geopereerd aan mijn rechter eileider maar dit is een besparende operatie geweest + linker eileider is (zo ver bekend) verder goed.

Dus deels weet ik wat je hebt meegemaakt maar niet helemaal.
    Wel is zwanger worden nog steeds mogelijk voor je. Is het niet middels de natuurlijke weg dan mogelijk bijvoorbeeld middels IVF. Maar dit zal de gyn je ook nog wel uit gaan leggen vermoed ik. Als je dit wilt natuurlijk...

Sterkte meis, probeer het allemaal eerst een plekje te geven en te herstellen. En schrijf alle vragen die je hebt alvast op zodat je deze op 3 maart kunt stellen.

Liefs, K

4. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ah, zie nu pas dat Roos de link al voor je had toegevoegd.
    Hoop je daar te zien!

Deel Deze Pagina