Wie ook miskraam in juni, opnieuw proberen of afwachten op cyclus ?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fiore, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, ik zat vanmorgen op 37.11 (record hoogte voor mij) dus ik kon het niet laten om te testen....en....ik ben weer in verwachting !! Een redelijk dikke streep verscheen na een minuut of 2. Ik ben nu blij en bang tegelijk....

2. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
  3. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Gefeliciteerd Fiore! Hoop voor jou dat het een plakbeeb is!
    Ik zit vandaag op 9 dpo dus ik wacht nog even met testen...
    De laatste cyclus werd ik op 9 dpo ongi dus het is even afwachten. Vind het er spannend!

4. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel, ik hoop het ook ! Vind het allemaal zo eng, na de miskraam. Succes voor jou, hopen dat je morgen niet ongi wordt !

5. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Lieve Fiore, meis wat heerlijk voor je! Van harte!!! Ga heel erg duimen voor een mooie plakbeeb voor jou! Hier zit ik 11 dagen na positieve ovulatietest, dus ook erg spannend! Ben gestopt met tempen, dus volgende week ergens weten we meer...

6. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    We hadden afgesproken samen op te gaan hé...dus hupatee...nog een paar daagjes en dan zie ik je wel verschijnen hihihi...

Ik hoop ook echt dat het deze keer goed zit, maar ben wel angstiger dan voorheen natuurlijk. We kunnen er alleen maar het beste van hopen !

7. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Wowwww super gefeliciteerd!!!!
    Hopelijk heb je snel een echo en zie je een mooi hartje kloppen zodat je kan gaan genieten!!! gefeliciteerd!!!!
    XXX

8. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel ! Lief van je !

9. Twiga

Twiga Lid

17 aug 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waah Fiore, ik kan eindelijk op de pc en ik wou eerst komen melden hoe het met je temp was gesteld!! SUPER nieuws zeg!! Ik kan heel goed begrijpen dat je blij en bang tegelijk bent maar wat een super nieuws! Probeer toch maar wat te genieten!!

Hier was temp ook wat hoger, maar had ik vorige ronde ook, had toen ook een dag 36.9, dag erna 37 en dan beginnen kelderen dus ja... Vandaag 36.9 maar ik hoop nog niet teveel. Ik wacht sowieso nog even af met testen....

10. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Twiga, ik houd je in de gaten hoor ;)

11. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is jullie temp meiden ?

12. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    @ Fiore ik ben weer iets naar beneden gegaan...:( Ik zit nu op 10dpo en hoop dat het een innestelingsdipje is. Mijn vorige cyclus werd ik ongi op dag 24 en zit nu inmiddels op dag 25. Of ik heb mijn normale cyclus terug (27/28 dagen) of ik ben nu overtijd. Hou er deze keer rekening mee dat ik een cyclus heb van 26 dagen, zit ik er een beetje tussen in. Wil proberen om pas 4 oktober te testen.
    My Ovulation Chart

13. Twiga

Twiga Lid

17 aug 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ging deze morgen weer iets omhoog. Het blijft dus spannend....

14. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    #274 ambrose, 30 sep 2012
    Laatst bewerkt: 30 sep 2012
    Spannend!!! hoop zo dat we lekker hoog blijven, ik ben nu 11 DPO en zit nu op 37.2! dat is 0.1 hoger dan ik in mijn hele cyclus ben geweest! :D ik ga nog niet testen wil minimaal nog 3 dagen wachten want heb namelijk wel pukkels en dat is bij mij meestal geen goed teken :( maar het blijft spannend, want pukkels krijgen sommige vrouwen ook juist als ze wel zw zijn...... kan nog alle kanten op dus.... wachten nog rustig 3 dagen af.... hou jullie op dehoogte!

15. Twiga

Twiga Lid

17 aug 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ zwangels: ik zie net dat jij gisteren naar beneden ging, maar vandaag ook weer hoger!!

Ooh ik hoop zo dat we samen met Ambrose Fiore kunnen volgen. Hoe zalig zou dat zijn...

Maar nog even allemaal met de voetjes op de grond blijven zeker....

16. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    JEE Zwangels...wat spannend ! Je bent weer omhoog geschoten zie ik !

En Twiga en Ambrose ook omhoog...nou dat zou toch wat zijn als we met zijn allen zwanger kunnen zijn. Dan kunnen we elkaar ook nog een beetje steunen de komende weken want ik vind het niets hoor. Vanmorgen stond ik op en ik voelde me totaal niet zwanger meer. Geen zere borsten, gewoon, ik voelde me heel gewoon. Dus een testje gedaan, nog steeds positief maar geen hele dikke strepen, maar die heb ik ook nog niet gehad. Maar toch bekruipt je dan een gevoel van...heb ik te vroeg getest, gaat het nu alsnog mis ? Wat een onzekerheid....

Nu wel weer zere borsten en een dikke buik. (zoontje van 7 vroeg zelfs gisteren al "mama waarom is je buik zo dik ?" Ik heb het maar op de soep gegooid, want ik wilde het eigenlijk voor me houden tot we meer zekerheid hebben. Maar als hij al met 4 weken gaat beginnen...dan vraag ik me af of dat gaat lukken !

17. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen

Wow Zwangels idd ook weer omhoog! zou idd helemaal super zijn als we met zijn allen kunnen zwangeren en onze hormonale frustraties kunnen delen ;)

Maar natuurlijk ook onze onzekerheden, want die zullen blijven tot minimaal aan de 1e echo......
    Misschien heb je hier iets aan Fiore: Van mijn 1e zwangerschap ( waar ik een gezonde zoon heb gekregen) heb ik de hele zwangerscap helemaal nergens last van gehad, alleen op het eind va zuurbranden.... verder echt helemaal niks! dus je bent gewoon een zwangere muts! ;) en jegevoelens gaan met je op de loop nu, zoek zo veel mogelijk afleiding en hopelijk mag je snel een echo!!!

Ik ga voor ons aftellen meiden!! wie is de eerst volgende testen?! ik ga 4 oktober pas testen......

18. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Ja was vanmorgen erg verbaasd, de vorige ronde werd ik bij de tempdaling ongi en dacht het nu ook te worden totdat ik mijn temp vanmorgen zag! Heb stille hoop! Ik wil ook pas 4 oktober testen. Hoop dat ik het vol kan houden. Ga er namelijk vanuit dat ik mijn ei op dag 15 heb gehad, maar dit kan ook later zijn geweest. Aangezien ik dag 16 ineens rekbaar slijm had...
    Vind het echt spannend!!
    Heb nu ook gevoelige/pijnlijke (.)(.) en heb ook last van pukkels, heb ik normaal niet veel last van...we wachten nog maar af.

19. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    spannend ga heel hard voor je duimen!!!!

@ hier: vandaag weer 0.1 omlaag, maar een ruim een half uur eerder getempt...... hmm ik weet het echt niet..... mijn gevoel zegt niet raak, maar diep van binnen denk ik misschien toch wel raak.... maar weer afwachten wat mijn temp morgen gaat doen..... :)

20. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Mijn temp was ook 0,1 omlaag vandaag...echt spannend! Ga ook heel hard duimen!

Deel Deze Pagina