Ow meiden ik hoop het zo voor jullie ! Ik duim heel hard met jullie mee ! Ik heb net de verloskundige gebeld en ik heb mijn eerste echo op 22 oktober, als het goed is ben ik dan net 7 weken.
Dames!!!!!! Ik kon het niet laten en heb getest!!! En ja hoor een tweede streepje!!!! Ik kon het niet geloven, was nog half aant slapen. Was 4u deze nacht en moest echt naar toilet dus ja, dacht maar tis nu of nooit en ja hoor. Eerst niet direct iets te zien, maar na een 30 sec ofzo kwam er plots toch wel een duidelijk tweede streepje. Niet zo hard als de controlestreep, maar je kan het wel duidelijk zien! Oooh kan het nog niet goe geloven. Het eerste wat ik dacht was ook van "laat het alstublieft goed verlopen", maar merk wel dat ik het iets beter van mij afzet dan de vorige keer waar ik continu er aan dacht en naar de test ging kijken. Ik hoop echt dat jullie volgen! En temp met 0.1 naar beneden wil nog niks zeggen hé, kan morgen weer omhoog gaan! Bij mij schommelt dat ook beetje! Waaaaaaaaahhh
WHOEHOEEEE !!! Wat leuk Twiga !! Super gefeliciteerd ! Wat leuk dat we samen dit avontuur aan kunnen gaan.
Whoeoe hoeoeoeoeoeo!!!! nog 1..... dat zijn er al 2.... nog2 te gaan!! wow super zeg hopelijk kunnen wij ook snel volgen zwangels! qua temp gaan we ook een beetje gelijk op..... ik zou haast nu al bijna op bed gaan zodat het snel morgen ochtend is dat ik weer kan tempen tot morgen vroeg meiden!!! XXX knuff en slaap lekker voor straks, of als je dit morgen pas leest goeie morgen!
Zo jammer dat ik niet mee kan spieken bij jullie temp hihi...Ik was al op zoek naar zo'n handig FF schemaatje. Nu moet ik wachten tot jullie rapporteren haahhahahaha...dus dames...ik zit er klaar voor hoor morgen en straal bij deze nog even wat HCG door
Dag dames, ik blijf jullie ook volgen en duimen. Hcg was 74, nog heel pril maar ja heb morgen ook pas NOD dus nog niet eens NOD en had dan ook niet veel meer verwacht. Donderdag opnieuw bloed laten nemen om te zien of het goed stijgt. Ik begin vanavond ook met utrogestan. Gyn had dit voorgeschreven omdat mijn progesteron bij miskraam zeer laag stond. Heb het vandaag laten checken, maar vergeten vragen aan de HA, donderdag dus nog even navragen Ik hoop zo hard dat het ditmaal goed afloopt!!! Bij deze een foto van mijn testje:
@ Fiore: ik zal ook even een link in mijn hanttekening plaatsen is wel zo handig idd!!! Maar mijn temp is weer 0.1 omhoog! dus van morgen 37.2 voor nu hier nog even mijn kaartje: http://www.fertilityfriend.com/home/3efae9 zwangels ik ben heeel erg benieuwd naar jou!!!!! gr XXX
Ambrose dat ziet er toch wel erg gunstig uit dat kaartje van jou ! Wanneer kun je testen ? Ik heb zelf altijd een LF van 12 dagen dus ik kon het al redelijk snel proberen. Ook nog even mijn testje van vrijdag..
' Dit is de eerste keer dat ik temp dus weet niet precies hoe lang mijn LF is dus ga ik uit van 14?!?!? mijn cyclus is ook vaak verschillend van 34 tot 38 dagen dus heb eigenlijk geen idee das 1 van de redenen waarom ik ben gaan tempen.... ik zit nu op dag 37 dus vandaar over 2 dagen testen dan ben ik over mijn maximaal aantal dagen qua cyclus heen..... pfff begin het nu wel spannend te vinden hoor! Wow wat een mooie test heb jij zeg!! hopelijk hebben zwangels en ik er straks ook zo'n mooie!! XXX
Ik kan me voorstellen, met zo'n fijne dip op dag 6 en dat nu de temperatuur toch weer hoog is. Het lijkt ook wel een beetje op zo'n driespong temp. Die had ik bij mijn derde zwangerschap ook. Spannend hoor !! Kan je wachten met testen tot NOD ? Ik zeg altijd wel dat ik dat ga doen, maar uiteindelijk test ik toch vaak voor...slecht in wachten.
haha het word steeds moeilijker niet naar de winkel te gaan ja maar zoon lief gaat zo op bed dus dan kan ik niet eens weg, en als hij weer wakker is is ml al weer bijna thuis.... tenzij me zoontje niet gaat slapen dan is hij er optijd weer uit en word het nog moeilijk.... officieel is morgen al mijn NOD duslang wachten is het niet.... en van af morgen heb ik 3 lange cursus dagen van 09:00 tot 22:00 dus ook geen tijd om testen te kopen nou heb ik nog wel 1 liggen maar die wil ik echt bewaren tot 4 okt... zou sonde zijn als dat een weg gegooide test zou zijn nou hou jullie op de hoogte! xxx
whahahahaha nog geen half uur geleden zeg ik dat ik nog wel even kan wachten.... nou niet dus....... ZWANGELS NU JIJ NOG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Whoehoe! Ambrose! Gefeliciteerd! Ik zit nu net in de auto naar huis. We hebben vandaag mijn lieve oma begraven. Ik ga pas 4 oktober testen als ik morgen niet teveel testdrang heb temp was vanmorgen 37 maar heb een rare nacht gehad want 1 van onze katten overleden....om 02.44uur. Heb nog geen drupje/spatje bloed gezien. We wachten nog wel even.
Spannend!!! wat een nare dag dan dit voor jou, gecondoleerd nog.... en dan ook nog eens je kat overleden ... Ik wou ook 4 oktober testen, maar kon me vandaag niet meer bedwingen 1 dag voor NOD...... Hopelijk volg je ons ook!! dat zou toch helemaal te gek zijn !!!!
JAHOOOOEEEE !!!! Ik wist het !!! Gefeliciteerd meid join the club ! Wat leuk dat we nu samen kunnen zwangeren. Zwangels gecondoleerd met je oma en de kat. Wat een ellende allemaal zeg. Ik hoop voor je dat je temp hoog blijft en dat we morgen echt een feestje kunnen vieren als je toch ook stiekem een dag voor tijd test net als ons haahahahahaha...
Waaaah wat een nieuws!! Super proficiat!! Ik voel het ook dat Zwangels gaat volgen! Het kan gewoon niet anders! Zalig dames dat we op zelfde moment weer verder kunnen!!! @ Zwangels: veel sterkte ivm je oma en dan nog eens je kat erbij, pfff wat een dagje. Hopelijk dan toch snel een nieuwe glimlach door een positief testje... we houden je in de gaten!!!
Las net dat een andere dame op het forum waar ik contact mee had, ook een miskraam gehad, ook vandaag zwanger heeft getest ! Nou het feest wordt steeds gezelliger. Maar een juni mama's topic opstarten of ben ik nu te positief ? Ik ben trouwens al een juni mama..hahaha..juni 2007.