Hey meiden heel erg bedankt voor jullie lieve reactie! doet me echt goed! We hebben vanmiddag onze kat in de achtertuin begraven... Ik hoop dat ik ook mag volgen met een positieve test! Voel me enorm zwanger. vandaag weinig eetlust en een opgeblazen gevoel. Tijdens de autorit terug hebben we nog moeten stoppen omdat ik moest spugen...en dan nog mijn temp die nog hoog is. Wat zou het mooi zijn als er in mij nu een nieuw leven begint! Als het raak is word ik ook een juni mama! Als alles goed mag blijven gaan. Ik hou jullie op de hoogte!
Hallo allemaal, Door omstandigheden ben ik er een tijdje uitgeweest. Ik lees veel goed berichten. Hoop met jullie mee. Ik heb vandaag mijn nod.... Gisteren en vandaag wat licht bruine afscheiding bij afvegen. Verder hele opgezette buik en veel lucht pfff. Wordt er helemaal nerveus van. Zou het dan toch voor een gedeelte van ons eindelijk weer zo ver zijn.... X
Ohhh Zwangels...ik ben aan het duimen voor je hoor, ik hoop zo dat je ook mee kunt ! Meloeni; fijn weer even iets van je te horen. Wat is het toch vreselijk hé dat wachten of het wel of niet zover is. Heb je nog niet getest ondanks dat het je NOD is ? Juni mama's bestaat al zie ik. Ik vind dat altijd van die enorme grote groepen dat ik de weg al snel kwijt ben....
@fiore, nee durf niet .... Vorige maand had ik dezelfde klachten 4 dagen voor nod en toen toch nog ongi.. Ik denk probeer het vol te houden tot zaterdag maar misschien toch morgen ochtend testen .. X
Ik vond het ook doodeng hoor, en ik kan je vertellen...dat vind ik het nu nog steeds door de miskraam.
zwangels wil 4 oktober gaan testen.... pffff spannend hoor meloeni! Ik ben in zo'n grote groep ook altijd de draad zo snel kwijt, misschien een idee om hier gezellig door te kletsen?!
Hahahaa dat wordt dus weer vroeg achter de computer morgenochtend om naar het resultaat van Zwangels te gaan kijken ! Ik vind het trouwens prima om hier door te kletsen hoor ! Dan blijft het een beetje overzichtelijk.
Morgen is het 3 okt. En ik ga uitslapen, want ben kapot. Goed plan om hier verder te kletsen! Ik stem voor!
Ik wil ook wel hier verder blijven tetteren hoor! Ik wacht nog even met 'zwanger voor' toestanden... vind dat nog te eng. Noem het een beetje zelfbescherming.... Zolang ik geen duidelijke 1ste echo (en dan waarschijnlijk 2e, 3e, ...) heb gehad durf ik het gewoon nog niet te geloven uit schrik weer zo'n verdriet te moeten meemaken. Hopelijk volgt iedereen hier gewoon echt voor juni! Zou super zijn!! In juni is het misgelopen voor ons allemaal, dus toch mooi om dan volgende keer dat juni eraan komt er een mooie gebeurtenis aan te kunnen koppelen!
Hele maal mee eens! Voor mij is het zelfs nog anders, want heb een een positieve test in de maand wanneer ik normaaal van mijn 1e zwangerschap uitgerekend zou zijn! Ik ben ook erg onzeker hoor, maar ik hou mij vast aan een positieve gedachten dat mijn test nu al duidelijker is als toen rond deze termijn dus het moet gewoon goed zitten, en 3x is scheeps recht! Zwangels: spannend meid, ben benieuwd of je je vandaag kan bewdingen?! en anders is het nog maar 1 dagje!!! Ik zal de komende 3 dagen niet veel aan wezig zijn heb namelijk 3 dagen cursus van 09:00 tot 22:00 :S maar overleven we ook wel weer ondanks dat we savonds al zo moe zijn ik zal proberen voornamelijk smorgens even te spieken, en als ik nog puf heb vanavond ook nog even om te kijken od zwangels al heeft getest! XXX meiden wij worden juni mama's!!!!
Wat je zegt, ik was net even aan het lezen bij juni mama's maar daar zijn ze al bezig met namen verzinnen en kamertjes inrichten. Ik ben daar nog niet aan toe omdat je weet hoe het voelt als al die mooie plannen in duigen vallen. Dus wij kletsen lekker hier verder, en bouwen over een week of 14 hier een feestje als we allemaal die grens over zijn. Dan kunnen we los op de kamertjes en andere leuke dingen Zwangels...je houdt ons wel in spanning hoor hihi...
Vind het zelf ook spannend! Heb heerlijk uitgeslapen...normaal ben ik rond 7 uur wel even wakker en dan temp ik gelijk...nu pas om 8 uur dus een uur later getempt en het was lager Maar nog steeds geen bloed...dus we houden moed! Morgen testen! (als ik nog niet ongi ben)
Aww...ik hoop zo voor je dat het weer iets hoger is morgen meid. Ik voel me nu ineens weer onzeker. Maf hé. Vanmorgen voelde ik me op een top zwanger en nu heb ik weer zoiets van, waar is mijn buik en voel ik me nog wel zoals vanmorgen. Ow..ik heb zo'n moeite met de moed erin te houden. Maar aan de andere kant, er is alweer bijna 1 week voorbij sinds mijn eerste test. Nog 19 dagen voor de echo...echt ik zou wel zo'n streepjes kalender willen hebben, elke dag eentje afstrepen.
Wat Fiore hier zegt voel ik ook helemaal!! Gedachten over namen, kamers en noem maar op ben ik ook nog volledig een het wegduwen. Enige wat al even ter sprake is gekomen is of we alweer snel moeten gaan zoeken naar opvang voor "als alles goed verloopt"... Ik ben dus ook blij dat we hier met 3 (en hopelijk heeeeeeeeel snel met 4 want ik blijf duimen) uitgerekend zullen zijn voor zelfde moment. Ergens ook wel speciaal natuurlijk want mijn vermoedelijke bevaldatum nu ligt rond de datum dat ik miskraam heb gehad.... @ Ambrose: hopelijk heb je goede opleidingsdagen en kan je zo je gedachten wat verzetten @ Zwangels: pfff temperatuur kan je soms zo gek maken, maar zoals je zegt, geen bloed is goed nieuws! We blijven echt duimen!!! Hier normaal morgen terug bloed laten nemen, had afspraak bij HA, maar heb een vergadering waar ik niet onderuit kan. Ga vanavond bellen naar HA om te zien of ik vrijdag niet vlak voor mijn werk kan dan heb ik vrijdagavond nog de uitslag.... Ik voel mij ook niet echt zwanger en dat maakt mij ook wel bang. Al krijg ik dan soms zowat steken/spanning in mijn borsten of precies beetje opgeblazen gevoel en dan denk ik "zou dat zijn van de zwangerschap", maar ja... zolang er geen goede echo is, zolang er geen buikje groeit, zolang dat kleintje niet in mijn armen ligt zal ik wel ongerust blijven zeker
Hey meiden wat is er veel geketst gister!! heb het even doo gelezen, maar weet niet of ik alles nog weet hoor Balen van je temp zwangels... en dat zelf een uur later zoals je zegt geen bloed geeft moed, hopelijk plaats je vandaag een mooie test!!! Fiore: pfff ik ben idd ook nog niet bezig met namen enzo.... eest minimaal de 1e echo maar even afwachten hoor.... verder zijn mijn cursus dagen erg lang en zwaar..... maar geeft idd wel afleiding, na het weekend ben ik/we al weer bijna 5 weken! we gaan er voor die baby in juni in ons armen!!! Ben erg beniewd naar je bloed uitslag Twiga!!! Ik voel me ook niet zwanger hoor meiden... ja erg moe maar dat heb ik bij alle zwangerschappen wel gehad....... dus zegt ook niet zo veel... Bij de zwangerschap van mijn zoontje heb ik tot op het laatst helemaal negens last van gehad, alleen op het laatst wat zuurbranden, nou daar teken ik weer voor alleen zou ik de kleine wel wat meer willen voelen, want dat deed ik niet goed met mijn zoontje omdat mijn placenta aan de voor kant lag..... dikke knuff voor vandaag meiden!!! Zwangels!!!! duim voor je meid!!!!!! xXxXxXx
Zwangels, ik kwam even om het hoekje kijken maar ik zie dat je nog niet bent geweest, stemt me niet heel hoopvol...
Hey dames, lief dat jullie zo aan mij denken. Gisterenavond niet meer de puf gehad om een berichtje te typen. Had gisterenavond een roze veeg op mijn wc papiertje en vanmorgen is helaas mijn ongi doorgebroken.....baal enorm. Blijf wel hier kletsen als jullie het goed vinden