Ambrose, nee ik temp niet. Zit eraan te denken om het volgende maand wel te doen. Maar misschien volgende maand ook gewoon onbezorgd klutsen, dus niet tempen of ovutesten. Zit vandaag op cd 22, 15 oktober is dus cd 29. Ben weg benieuwd.
meiden ik heb mijn 1e en eventueel 2e echo datum!!! dinsdag 23 oktober om 09.45 heb ik mijn eerste echo. word nu wel weer realistiche en toch bang dat het weer mis is....... maar dat is normaal natuurlijk..... nog even 2 weken gedult en dan weer ik meer.... 6 november heb ik als alles goed is mijn 2e echo! spannende weken hier dus...
Hey dames, Nog even een berichtje van mij. Ik heb voor mezelf besloten om hier op het forum rust in te lassen. Merk dat ik er zo teveel mee bezig ben.... Het is dus niet dat ik jullie niet aardig vind, maar merk dat ik hier thuis mijn draai al niet kan vinden en dat er dingen zijn die nog moeten gebeuren en steeds maar blijven liggen. Denk dat ik 1 x per week alles ga bij lezen en dan even een berichtje van mijn kant doe. Liefs Zwangels
@ Zwangels: goed begrijpbaar! Laat het maar even rusten en wie weet levert het wel iets op! We blijven in ieder geval voor je duimen! @ Amy: tempen gaf bij mij ook veel meer duidelijkheid dan ovulatietesten. Ik gebruikte de digitale van clearblue maar heb rondes gehad zonder smiley maar wel een duidelijk ei dus ja... Met mijn temp kon ik dan perfect zien wanneer eitje gepasseerd was. @ Ambrose: oooooooooh wat ben ik jaloers op je!! Ik heb deze morgen ook gebeld voor 1ste echo en kan pas 6 november voor 1ste keer gaan!! Zal dan 9 weken zijn en pfff dat lijkt nog zooooooolang. Heb ik echt wel regelmatig kleine paniekaanval dat het weer misloopt omdat ik echt niet zoveel symptomen heb dus ja
@ Zwangels: meid doe rustig aan wij lopen niet weg hoor!!! denk om je zelf dat is het aller belangrijkste! dikke knuff!! @zwangels: haha sorry mijn vk vroeg aan mij of ik een echo rond 9 a 10 week wil of eerder... nou dat hoef je maar 1x te vragen! ik heb als reden genoemd (en dat is ook echt zo) ik heb met contact persoon van MVM afgesproken dat ik pas weer mee doe met plassen na een goeie echo omdat het dus al 2x achter elkaar was misgegaan.. dus hoe eerder ik een goeie echo heb, hoe beter het voor MvM kan ik langer plassen voor ze en als reden dat ik gewoon wat sneller zekerheid wil hebben, dat als het wel weer mis is ik dat dan zo snel mogelijk wil weten, om door te kunnen... kom nog even een testje spammen, want kon het niet laten om te kijken of mijn test ook donkerder is geworden, nou daar hoef ik mij gelukkig geen zorgen over te maken, de vorige keren is hij nog niet zo donker geweest!
@Zwangels, ik begrijp het hoor. Ik heb dat ook altijd nadat ik weer ongesteld ben geworden, dan heb ik even minder behoefte aan het forum, het is ook wel eens confronterend. Kijk maar gewoon waar je je lekker bij voelt, je bent altijd van harte welkom om weer deel te nemen. @Amy;ik ben ook groot fan van tempen, het geeft je zoveel duidelijkheid. @Ambrose...je hebt mijn test gepikt hahahaaha...ik heb gisteren precies dezelfde gehad, ook met 2 van die dikke dikke vette strepen. Af en toe moet ik gewoon even testen om te kijken of het wel echt waar is. Idioot, ik weet het. Fijn dat je de 23e voor je echo kan ! Ik mag de dag ervoor, ik vind het echt eng ! Ik hoorde net weer van een forum vriendinnetje dat zij met ca. 8 weken geen hartje had. Nu mag ze vrijdag weer om nog eens te kijken of ze er misschien naast zitten qua termijn maar het voorspelt niet veel goeds. Dan krijg ik meteen ook weer de zenuwen. De 23e voor mij ook een spannende dag trouwens, mijn jongste wordt dan geopereerd aan zijn neusamandelen. Hele happening hoor, de operatie stelt niet veel voor maar het idee vind ik helemaal niets, mijn mannetje onder het mes :S Verder voel ik me goed, mijn buikje is aanwezig, mijn borsten doen nog zeer. Ben niet meer misselijk geweest dus ik weet nu niet of dat goed of slecht is maar ik kan er toch niets aan veranderen. Ik zag trouwens net dat de 22 als ik mijn echo heb, allebei mijn kinderen vrij zijn van school met een studiedag. Lekker handig !
HAhaha nee heb echt vanmiddag mij eigen test gedaan hoor ach dat idioote heb ik ook hoor zijn we samen idioot Spannend jij mag dus een dag voor mij!! alleen idd niet zo handig dat de kids vrij zijn... hmmmm oppas regelen dus... komt vast wel goed!! Sterkte de dag er na met de operatie!!! X
Hoe laat mag jij ? Ik mag om 9.30 uur. Ik denk dat ik de jongens maar meeneem anders. Ze zijn groot genoeg om even in de wachtkamer te wachten denk ik. En mijn man is ook mee dus dat scheelt, ik wil niet alleen hoor dit keer. Ik heb echt even iemand nodig om mijn hand vast te houden, figuurlijk dan hé.
ik denk dat ik wel alleen ga dit keer samen met mijn zoontje die kan nog wel in de wandel wagen blijven zitten 1,5 is hij.... ik mag om 09:45 ... spannend he!! ik krijg wel een inwendige echo, jij ook? xxx
Ik denk het haast wel. Meestal kijken ze eerst even of ze uitwendig al wat zien. Ik moest mijn laatste menstruatie opgeven en aan de hand daarvan zou ik dan tijdens de echo al 8 of 9 weken moeten zijn maar ik weet zelf dat dat niet zo is omdat mijn cyclus lang is. Dus uiteindelijk zal het wel inwendig worden. Kijk jij er niet vreselijk tegenop ? Ik heb echt zoiets van "als het maar geen dejavu wordt met 3 maanden geleden"
Het heeft idd 2 kanten bij mij . Bij mijn vorige 2 miskramen waren mijn testen met 5 week nog lang niet zo duidelijk en ging de opbouw heel langzaam daar bij komt kijken dat de 1e miskraam ik van te voren al zoiets had een gevoel dat het niet goed was . Wat dus idd klopte . Bij de 2e keer had ik dit minder, maar toen Mvm langs kwam om te testen duurje het echt heel lang (wel binnen de tijd) voor er een streepje kwam, en dan ook niet heel duidelijk toen ging ik ook twijfelen, en toen was het idd ook mis .. nu ben ik erg positief gestemd door de nu al zo donkere test dus dat geeft me veel hoop en die gedachten hou ik maar heel goed vast . Misschien sluit ik ook wel heel makkelijk mijn gevoel uit zo van als het weer mis is dan heeft het gewoon nog steeds niet zo moeten zijn maar dat denk ik dit keer absoluut niet. En manlief vind mij ook vrolijker dan de vorige 2 keer bij de miskraam (voor dat ik wist dat ze een miskraam waren natuurlijk) Aan de hand van mijn menstruatie zou ik nu ook 6 week zijn dus over 2 week idd ook 8 week, had alleen al bij de vk aan gegeven dat ik door middel van temen weet wanneer mijn ei is geweest, dus houden we mijn berekening eerst aan dus met de echo bijna 7 week zelf denk ik dan precies 6 week + 6 dagen dus op 1 dag na 7 week We gaan gewoon voor een super mooie echo!!! XXX
Dat doen we gewoon ! Ik ben af en toe nog steeds een beetje weeïg en licht misselijk en dat herken ik van mijn goede zwangerschappen. Bij de zwangerschap in juni heb ik hier eigenlijk helemaal geen last van gehad. Waarschijnlijk ook omdat het al fout is gegaan voor de echte misselijkheid kon beginnen. Maar goed, ik blijf nu proberen om positief te zijn. Mijn borsten doen nog zeer, ze zijn een cup maat groter, mijn buik zwelt iedere avond enorm op. Het is dus niet dat ik helemaal geen tekenen van het zwanger zijn heb. Gisteren heb ik 2 verjaardagen gehad waar we naar toe moesten, ik heb mijn wijdste truitje aangetrokken om het nog even verborgen te houden en dat is gelukt !
Ik heb vandaag de stoute schoenen aangetrokken en toch maar even een eerste buikfoto gemaakt. Ik heb ze van de vorige zwangerschap ook vanaf week 5 en dat is zo confronterend om te zien dat het dan ineens stopt na de 8e week. Maar goed, daar moet ik ook niet te veel bij stil staan natuurlijk. Ik vind mezelf alweer behoorlijk dik voor 5 weken er vanuit gaande dat ik normaal dus vrij plat ben. Mensen die me kennen zien het ook direct als ik zo'n truitje als wat ik op de foto aan heb aan zou trekken. Dus voorlopig nog even wijde truitjes
mooi buikje al idd zeg!! Ik ben niet zo mooi plat van mezelf dus wacht nog minimaal even met een foto tot na de echo Nu eerst even weer werken XXX
Ohh ik had vanmorgen toch krampen zeg ! Ik werd er gewoon bang van. Ik heb mezelf maar voorgehouden dat het bij het groeien van de baarmoeder hoort, maar toch...au ! Ik kan me ook niet meer herinneren van de zwangerschappen van mijn zoontjes hoe dat was in de eerste weken. Stom hé dat je dat vergeet....
Dag dames, ik loop wat ziekjes, precies wat grieperig, keelpijn, hoofdpijn, verstopte neus.... en ja wil met beebje nu niks nemen dus gewoon uitzieken en veeeeeeeeel slapen! Wou toch even reageren op Fiore haar foto!! Amai zeg, al een mooi buikje! Bij mij zie je nog helemaal niks! Wel heb ik sinds gisteren precies zo rode puntjes op mijn buik en buik jeukt beetje???? Morgen moet ik langs HA om mijn papieren op te halen voor de gyn en ga haar dat toch even vragen... Verder ja, blijf ik aftellen naar 6 november. Dat lijkt echt nog zo gigantisch ver weg voor we echt wat meer zekerheid hebben....
@ Twiga; Bedankt voor je complimentje. Wat waren de stipjes op je buik ? Wist de HA iets ? @Ambrose. Met mij gaat het goed hoor, de ene keer voel ik me mega zwanger, de andere keer denk ik; gaat het wel goed ? Ik merk wel dat ik erg moe ben en dat mijn buik gevuld moet blijven anders krijg ik een weeïg gevoel. Verder heb ik vannacht voor het eerst met zo'n stoffen BH geslapen omdat het draaien in de nacht er voor zo'n pijnlijke borsten opleverde dat ik maar voor die extra ondersteuning heb gekozen. En ik heb maar een b cupje hoor, dus het is nu ook niet dat je zegt...tjongejonge. Maar ze zijn wel super gevoelig. Hoe is dat bij jullie ?