Wie ook miskraam in juni, opnieuw proberen of afwachten op cyclus ?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fiore, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hey meiden kom even gauw een berichtje schrijven.
    Hoop dat het met iedereen goed gaat.

Hoe gaat het met mij....
    Vorige week een gigantische dip gehad, was een emotioneel wrak. Ben vrijdagmorgen bij de huisarts geweest voor een gesprek. Dit omdat er zoveel is waar ik me rot onder voel. Het is een goed gesprek geweest en voel me nu ook weer iets beter.
    Verder is er ook iets bijzonders gebeurd waardoor ik weer blijer en positiever ben geworden. Het contact tussen mijn vader en mij was sinds de scheiding van mijn ouders erg minimaal en niet zo goed. Nu ongeveer 2 á 3 jaar verder is het contact weer helemaal goed. Er zijn dingen uitgesproken en nu kan mijn man ook weer met mijn vader door 1 deur. Dit was eerder niet zo omdat er door de scheiding tussen mijn man en mijn vader ook het een en ander afgespeeld heeft. Een lang verhaal, maar gister hebben we heel gezellig bij mijn vader thuis zijn verjaardag gevierd met ook de familie van mijn vaders kant waar ik door alles ook minder contact mee had. Dus ben hier erg blij mee. We hebben een streep gezet en gaan nu verder met een schone lei voor de toekomst! :)

Over het zwanger worden: mijn menstruatie was erg raar deze keer. Heb 4 dagen echt bloedverlies gehad ook niet zoveel als anders, en daarna 5 dagen bruinverlies maar heel weinig, nog geen inlegkruisje vol op een dag. Vond dit vreemd dus heb op cd 5 een zwangerschapstest gedaan. Deze was gelukkig negatief dus geen vmk.
    Nu is de klusperiode weer aangebroken en we hopen doordat ik me nu toch weer beter voel dat ik nu er ook minder mee bezig ben. En dat daardoor er straks hopelijk een positieve test komt.

Ga hier ook niet meer te veel zijn, althans proberen. Zal wel meelezen via mijn mobiel maar reageer niet meer elke dag. Reageren wil ik ook maar 1 á 2 keer per week doen.
    We gaan hier in huis namelijk ook weer de boel oppakken. Is veel blijven liggen wat we aan plannen hadden, en wil hier nu mijn aandacht aan geven.
    Ga jullie dus niet verlaten en blijf hier wel!

Een hele fijne dag verder!

Liefs Zwangels

2. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    @Fiore: Goed te lezen dat je de meeste van de tijd mega zwanger voelt!! J toch een goed teken!
    Zelf voel ik me normaal, alleen erg moe, en zo nu en dan erg geprikkeld! Geen last van me tieten, en ook niet misselijk of iets dergelijks…… die echo komt steeds dichter bij!! Nog een weekje fiore!!!!

@zwangels: Leuk even wat van je te lezen!!! Blij dat je je weer een stuk beter voelt, en dan als slagroom op de taart heb je ook een streep gezet onder het vervelende verleden… op naar een nieuw begin met een mooie baby voor jullie in 2013
    Fijn dat he gezellig met ons mee blijft lezen! Hopelijk kom je ons ook snel een mooie test laten zien!
    Veel klus plezier!!! XXX

3. Twiga

Twiga Lid

17 aug 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Zwangels: heb echt gevoel dat je weer positief in het leven staat! De relatie met je pa zal je mss weer wat meer geruststellen en ook het contact tussen je pa en uw man zal ervoor zorgen dat jij minder kopzorgen hebt... en dit kan natuurlijk alleen maar positieve effecten hebben! Mijn regels deden eigenlijk sinds mijn miskraam ook vaak raar hoor, anders dan anders, maar denk nie dat dat veel wil zeggen.....

Jij moet nu volop genieten van het klussen en dan komt het heus wel goed! We blijven voor je duimen!!

Hier zijn de symptomen er waarschijnlijk wel, maar toch heb ik niet het gevoel echt zwanger te zijn ;) Ik ben heel erg moe, soms wat raar gevoel in mijn maag, beetje zoals bij wagenziekte, mijn borsten zijn gevoelig (maar niet zo dat ze gigantisch pijn doen). Wat de bolletjes op mijn buik betreft, volgens de dokter heeft dit te maken met het uitdrogen van mijn huid door de hormonenverandering. Ik ben vrij mager (dus strak buikje), je ziet nog niks, maar ze raadde wel aan om toch al goed te beginnen insmeren en dan zouden rode bolletjes ook verdwijnen.

Ik hen nog steeds momenten van geluk die wisselen met immense angst dat het weer misloopt. 6 november lijkt nog gigantisch ver weg, maar ja.
    Morgen toch al 2 kinderdagverblijven gaan bekijken want we moeten dit toch snel vastleggen want plaatsen zijn hier beperkt. Dit is dus met een heel dubbel gevoel, maar we moeten er maar van uitgaan dat alles goed verloopt!

4. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Kinderopvang plaatsen in het noorden genoeg! ;) kan je bij wijze van spreke nog opgeven een week voordat je gaat bevallen....
    waar woon jij dan?

5. Twiga

Twiga Lid

17 aug 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben van België en geloof mij, hier zijn de plaatsen zeer beperkt! Heb al contact gehad met opvangplaatsen waar eerste vrije plaatsje januari 2014 is!!

6. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden !

Zwangels, wat fijn dat de relatie met je vader hersteld is ! Ik ben mijn vader 2 jaar geleden verloren aan kanker, we hadden een heel goede band en ik mis hem nog iedere dag. Ik vind het altijd moeilijk als mensen elkaar niet meer spreken, dan denk ik stiekem wel eens, joh...hij is er nog en ook al is er misschien wel heel veel gebeurd, nu kun je het nog goedmaken met elkaar en van elkaar genieten. Ik ben daarnaast er van overtuigd dat stress heel wat met je doet, ook op zwangerschapsgebied. Dus als je lekkerder in je vel zit, dan is dit ook positief voor het zwanger raken.

Twiga, wat lastig dat de kinderopvang zo beperkt is bij jullie. Dat je nu al moet gaan regelen terwijl het nog een rijstkorreltje is hihi...het idee. Ik heb een beetje dezelfde symptomen als jij denk ik. Behalve de stippeltjes dan
    hihi...

Ambrose, spannend hé. Ik ben wel mega onzeker hoor, vanmorgen weer, ik voelde me zo onzeker. Ik stond op en voelde me veel te goed. Geen zere borsten, niet misselijk, geen buik, niets. Ik werd er spontaan bang van.

Ik ben gaan douchen, en daarna even een boterham gesmeerd en half opgegeten. Ik werd onderbroken door mijn jongste die vroeg of ik hem wilde helpen met aankleden. Dus ik ren naar boven met hem, kleed hem aan, ren naar beneden maak een boterham voor hem en op dat moment komt er toch een golf misselijkheid opzetten, ik stond te kokhalzen boven de vaatbak. Met een kind naast me met een blik op zijn gezicht van "wat doe jij nou mam ?" Daarna ben ik maar even op de bank gaan liggen. Net als of de baby even wilde zeggen van: "Jij dacht dat het niet goed ging? Ik zal je wel eens even laten merken dat ik er nog ben !" Nou ik hoop het van harte dat dat zo is, nog 7 dagen en dan weten we meer, dan vertel ik het de jongens ook en kan ik eindelijk uit mijn wijde kloffie stappen en weer "normale" kleding aantrekken ;)

7. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    @twiga: dan maar in nl gaan wonen ;) :p ik wil je kleine wel op mijn groep hoor ;)

@fiore: Hahaha die kleine van jou laat even goed van zich horen! ;) gaat helemaal goed komen met jou volgende week!!!
    Ik kon het vanmorgen niet laten om even te tempen... (heb jij dat ook nog wel eens?) Mijn temp is nog steeds mooi hoog 37.1! dus mijn lichaam is in iedergeval nog niks aan het afbreken ;) dat is dus een goed teken ;)!!
    Ik vind nu het dichterbij komt toch wel erg spannen om alleen heen te gaan hoor!! misschien nog maar even iemand regelen die toch even mee kan.... desnoods me vader, of stiefmoeder...
    zal ze zo eens even vragen.....

Lees nog wel ff weer bij!!

XXX

8. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Raar, vandaag is de dag dat het vorige vruchtje stopte met groeien. Het voelt heel gek.

9. Twiga

Twiga Lid

17 aug 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fiore de dag is bijna om!!!

Ik loop deze week ook met dubbel gevoel. Vorige keer heb ik nu ongeveer bruinverlies beginnen krijgen. Eind van week 6 heb ik dan echt bloed verloren en op echo was toen te zien dat vruchtje de grootte had van 5w4d....

Ik ga zo blij zijn als ik een eerste keer een blik heb kunnen werpen op hoe het er hierbinnen uitziet!

We moeten erin blijven geloven dames!!

10. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zo is het, je moet positief blijven maar ik vind het best moeilijk om niet te doem denken. Ik heb zo'n zin om op die roze wolk te klimmen maar ik durf het gewoon nog niet. Terwijl ik me nu veel meer zwanger voel dan toen. Durven jullie al een beeld te vormen? Kindje voor de zomervakantie...

11. Twiga

Twiga Lid

17 aug 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken volledig het gevoel!! Soms begin ik te klimmen, maar halverwege ga ik snel terug naar beneden... ook zo'n schrik om weer op de grond te donderen...

Vandaag moeten melden aan mijn directie en pfff vond dat toch niet makkelijk. Ze was zeer positief en enthousiast (ondanks dat ze weet dat vorige keer is misgelopen) en ik was zo blij van haar enthousiasme, maar plots beklom de angst mij weer en kreeg gewoon direct tranen in mijn ogen...

Man ik ga blij zijn als we paar maandjes verder zijn (en dan nog waarschijnlijk). Heb schrik dat ik nooit echt ten volle zal kunnen genieten van een zwangerschap.

12. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Hier net zo meiden!! met 5 weken is bijde keren mijn vruchtje gestopt met groeien..... ik hoop echt zoo dat het nu nog steeds aan het groeien is!!! gister met een collaga op het werk (die het weet) over gehad dat ik erg veel zijn heb in dinsdag, maaar dat ik het ook echt heel spannend ga vinden.... 1 ding weet ik zeker, ik zal hoe dan ook huilen dinsdag! als alles goed is tranen van geluk, en anders van verdriet...... maar nu is het weekend! en voor mijn gevoel is het al bijna zover!!! ik hoef namelijk niet meer aan het werk tot aan de echo, en vrije dagen gaan vaak zo snel om! ;)

maaandag mag jij he Fiore!!! spannend!!!! hou jullie in de gaten!!! heb een erg goed gevoel bij jullie!! ook omat jullie je zo goed zwanger voelen! ik voel namelijk eigenlijk niks.... maar dat had ik met mijn 1e goeie zwangerschap ook niet dus het zegt natuurlijk niets....

XXX dikke knuff

13. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik begin echt de zenuwen te krijgen nu hoor,het komt wel erg dichtbij. Ik denk dat het maandag echt erop of eronder is. Gelukkig mogen we al in de ochtend, dat scheelt. Voel me nog steeds wel zwanger, maar ja dat zegt niets natuurlijk. Aahh wat een moeilijke periode is dit zeg.

14. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen

Ik krijg helemaal de kriebels als ik aan de echo denk! pffffff *zweten* dikke knufff ik hou je in de gaten maandag, wel zo snel mogelijk even posten he! ;)

15. Twiga

Twiga Lid

17 aug 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    JALOERS!!!! Ooooh voor jullie is bijna het 1ste moment van de waarheid er! Ik moet nog zolang wachten precies :(
    Maar ik was ook diegene die jullie is gevolgd met positief testje dus dan nu volgen met positieve echo?? ;)

16. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt me een prima plan! Net slecht nieuws te horen gekregen van een ander forumvriendinnetje, ze was even ver als ik en kreeg vandaag een echo, helaas niet goed dus:(
    Het maakt mij weer extra angstig, vooral omdat zij zich ook heel zwanger voelde.

17. Twiga

Twiga Lid

17 aug 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee Fiore!! Echt geen leuk nieuws. Dan val je dus alweer van die roze wolk hé.

Ik denk dat we hier allemaal gewoon echt BANG zijn voor de echo en niet teveel durven hopen.... Pffff

18. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja, het zou leuk moeten zijn allemaal, zo heb ik het in mijn eerste twee zwangerschappen wel mogen ervaren. Nu besef ik pas hoe veel geluk ik heb gehad toen. Ik had ook wel mijn zorgen maar verder had ik er gewoon vertrouwen in dat het wel goed zou komen. Dat gevoel Wil ik terug ! Ik ga het anders doen meiden: HET KOMT GOED!!! Ik wil positiviteit ;) go away fear!

19. Twiga

Twiga Lid

17 aug 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fiore, steek ons hier maar allemaal aan met positieve vibes!

Bij mij is het eerste kindje en ik vrees nu dat ik gewoon echt nooit van deze zwangerschap ga kunnen genieten. De eerste keer bij een positieve test was ik na 8 maanden proberen gewoon euforisch en blij. Je weet dat het mis kan lopen, maar ja "dat zal mij wel niet overkomen zeker?". Nu kan ik gewoon niet euforisch zijn. Ik ben zo realistisch. En velen zeggen dat het na 12 weken toch echt wel goed zal zitten, ma dan denk ik aan al die verhalen die hun kindje toch later in de zwangerschap verliezen en hup daar gaat de bal weer aan het rollen...

Dus Fiore: breng maar die positiviteit en maak maar vaak duidelijk hoe leuk een zwangerschap is en dat het gewoon voor ons allemaal goed zal komen!

20. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Hopelijk kan je mij ook nog besmetten Fiore, maar dat zal heel moeilijk worden...

Heb namelijk gister avond een uur voordat ik ging sporten rose gespot.... :( eenmaal in de kleed kamer ook nog even naar de wc en daar was het al wat meer als rose, en was het donker rood (niet helder, maar beetje tegen bruin aan) en vandaag de heledag als ik een beetje met een wc papiertje naar binnen ga bruin bij het afvegen.... :( hopelijk is het gewoon oudbloed, ik probeer positief te blijven, maar het is erg moeilijk.... :( vorige 2 keer begon het ook zo namelijk..... als het nu wel weer mis is laat ik wel onderzoeken doen, heb namelijk een keizersnee gehad van mijn 1e zwangerschap en ben bang dat het daar mee te maken kan hebben.... pfff ben zo bang!!

dikke knuff meiden!!!

Deel Deze Pagina