Wie ook miskraam in juni, opnieuw proberen of afwachten op cyclus ?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fiore, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Neee Ambrose!! Niet nog een keer hoor! Hoop dat dit een plakbeeb is!!! Positief blijven!! Liefs Zwangels!

2. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ah nee meid toch, dat kunnen we niet hebben hoor. Ik weet dat niets je zeker kan maken op dit moment, maar ik heb in mijn eerste 2 zwangerschappen ook van week 6 tot week 9 bruinverlies gehad, zo goed als dagelijks. Ik schrok me de eerste keer ook wild en dacht, het is over, maar het bleek niets te zijn en mijn zoon is inmiddels alweer 7. Daarom was ik ook bij mijn laatste zwangerschap, de miskraam, niet zo onder de indruk toen ik bruin verlies had. Het hoort er bij dacht ik, dit keer niet dus. Maar goed, ik wil dat het er bij jou dit keer gewoon wel bij hoort. Klaar...het moet gewoon goed gaan nu. Gelukkig heb je dinsdag de echo al. Het is dan nog spannender maar dan weet je wel waar je aan toe bent in ieder geval. Hou je taai en een dikke knuf (Aan buik van Ambrose: beeb...waag het niet om gekke dingen te doen!)

3. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Dankje lief van je en ook van jou Zwangels! geeft me toch weer wat hoop..

Vandaag nog steeds alleen maar bruinslijm gespot….
    Bedacht mij net tijdens een grote boodschap :D :p dat ik gister enorm darmkrampen had en dus onbewust heb gedrukt/geperst… misschien (positieve redenen zoekend) is er toen een adertje geknapt?! Zolang het hier bij blijft laat ik idd mijn afspraak gewoon op dinsdag staan…. Pff maar wel zenuwslopend af en toe…

Hou jullie op de hoogte!!

XXX

4. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat het in ieder geval niet verder doorzet nu. Geen kramp? Laten we dan van het goede uitgaan. Ik zou dinsdag sowieso laten staan hoor, dan krijg je tenminste duidelijkheid en weet je waar je aan toe bent. Positieve vibes naar jou~~~~~~~~~~~~~~~

5. Twiga

Twiga Lid

17 aug 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff Ambrose, ik krijg het helemaal koud als ik je berichtje lees! Ik hoop dat het inderdaad gewoon bij bruin blijft en er ergens klein adertje ofzo is gesprongen!

Het is al zenuwslopend, maar bij zoiets word je zowat gek denk ik!

Ik duim super hard en hoop dat jij dinsdag een prachtecho krijgt met een duidelijk hartje en dat een eerste geruststelling komt!

6. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoe ging het vandaag Ambrose ?

We hebben het net de jongens verteld ! Het was zo grappig. We zaten aan het eten en de jongste opperde een wedstrijdje" wie heeft de dikste buik na het eten " te doen. Ja drie keer raden wie de winnaar was ;) Toen ik vroeg of ik normaal ook zo'n buik had zeiden ze; nee toch ? Hoe zou het dan toch komen jongens ? WHAAAA een baby in mama's buik ! Zo grappig. Ze gaan morgen mee naar de verloskundige en ze zijn ook niet achterlijk natuurlijk, de oudste kan inmiddels lezen dus die weet ook wel waar hij naar binnen stapt. Nu vinden ze ze het net zo spannend als wij. Maar dit keer doet het hartje het wel hoor mam....zei de jongste. Lief toch, ik hoop dat hij gelijk heeft. Ben op van de zenuwen !

7. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Hey bedankt voor het vragen!

Gister weinig tot geen bruine afscheiding gehad...
    vanmorgen wel weer wat bruine/rose afscheiding..... :S kan echt 2 kanten op.... heb geen buik pijn maar wel wat last van mijn rug, maar wel zo gering dat ik denk dat ik het mezelf misschien wel aanpraat....morgen is het zo ver! de dag van de waarheid!

Vandaag mag jij Fiore!!! hopelijk kom je ons vertellen dat je een mooi hartje hebt gezien en is dat behoorlijk besmattelijk! ;)
    wat leuk hou je jongens reageerden!!! geweldig!

Hou jullie op de hoogte meiden!!

XXX

8. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    @fiore ben zo benieuwd hoe het met je echo was!!?? duim voor je!!! XXX

9. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Meiden vanmorgen met kramp in mijn buik naar de verloskundige, wat is dat spannend zeg. Maar we hebben een kloppend hartje !! Beebje zat in een vruchtzakje van goed formaat met het dooier zakje en was nog piepklein. Ik zou nu volgens deze meting 6,6 weken zijn. En dan zou ik 11 juni uitgerekend zijn, maar dat staat nog niet vast omdat ze straks met de 10 weken echo pas kijken hoe het er voor staat. De kans op een miskraam zou nu nog 3% zijn. Ik ben spuug misselijk maar dolgelukkig !

10. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Whoehoe Fiore wat goed!! Fijn!!

11. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zo opgelucht nu, ik hoop dat jullie snel mogen volgen met kloppende hartjes !

@ Zwangels, hoe ver ben je in je cyclus op dit moment ? Ei al in zicht ?

12. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Ei was ongeveer een week geleden...een vroege eisprong dus. Op z'n vroegst volgende week maandag testen. FF zei eerst op cd 14, maar na vanmorgen tem invullen zelfs cd 15. Maar ik weet zelf 100% zeker dat het cd 12 was dat ik mijn ei had. Dus nu officieel op het wachtbankje. Pfff en dat duurt lang!
    Mijn tempkaartje
    My Ovulation Chart

13. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend weer hoor, we wachten met je mee :)

14. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Wowww Fiore heerlijk nieuws!!! hopelijk kan ik morgen het goeie nieuws gewoon voort zetten, ookal krijg ik wel steeds minder hoop, omdat ik nu toch wel wat meer rugpijn krijg...... pfff zenuwslopend vandaag! op naar morgen, vanavond lekker op tijd op bed met een boek!

zwangels spannend!!!! duim voor je!!!

15. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Heej meiden!

Ben er weinig, maar lees soms toch even mee... :)

@ Fiore, wat fijn dat je goed nieuws heb gehad! Geniet ervan meis!

@ Ambrose, hier word nog steeds geduimd voor je!

@ Zwangels, spannend meis! Hoop zo op goed nieuws voor jou!

Hier zit ik op cd 22 en heb 2 dagen geleden m'n ei gehad. Ik ga zondag voor 4 weken op vakantie naar Thailand, dus we zullen daar pas gaan beleven hoe deze ronde gaat eindigen... :) Hier nog even mijn kaartje: 3a836a Ovulation charts on FertilityFriend.com

16. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    spannend meid ik zal ook voor jou duimen!! XXX

17. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hey Noorus!

Dank je wel! Ik hoop ook voor jou dat je goed nieuws kan brengen!
    4 weken naar Thailand, lekker hoor! Heb je daar internet om ons op de hoogte te houden of moeten we nu 4 weken wachten?
    In ieder geval geniet van je vakantie!

Liefs Zwangels

18. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    @ambrose hoe laat had je morgen de echo?

19. Twiga

Twiga Lid

17 aug 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

eerst en vooral Fiore: WAAAAAHHHHHHHHH zalig!! Eerst en vooral leuk dat je jongens zo goed reageerden en dan zo een super echo! Zalig!! Je kan nu weer iets meer gaan genieten hé...

@ Ambrose: pfff hoe zenuwslopend zich. Ik zou echt gek worden in je plaats. Maar nog 1x slapen en het is voor u ook zover! Ik ga keihard duimen dat alles ook bij u perfect in orde is hoor!! Geef de moed niet op hé!

@ Noorus en zwangels: allé het wachtbankje heeft weer volk. De duimen staan klaar! Ik vond dat wachten toen zo vreselijk! Dan heb je positieve test en mag je weer beginnen wachten ;) Dus daar raak je nooit meer vanaf ;)

@ Noorus: geniet van Thailand!!

20. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Thanx meiden!!!

morgen om 09:45 ben ik aan de beurt.... zal denk ik pas rond 12:00 wat van me laten horen..

xxxx

Deel Deze Pagina