Wie ook miskraam in juni, opnieuw proberen of afwachten op cyclus ?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fiore, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Meiden,

Het is bijna zo ver!
    Ik ga me zo aan kleden, en me zoontje aan kleden, en rond 09:00 langzaam op de fiets (45 min fietsen) die kant rustig op fietsen....
    pfff krijg nu echt wel zenuwen hoor word er zelf een beetje misselijk van (de zenuwen)
    Vanmorgen geen bruin/rose gespot (ook geen rood ;) )
    hopelijk mag ik dan ook eens een van die weinigen zijn bij wie het gewoon goed is terwijl je bloed verlies hebt....
    ik ga maar gewoon uit van het ergste, dan kan het hopelijk alleen maar mee vallen..... hou jullie op de hoogte! en breng zo snel mogelijk verslag uit!!

XXX

2. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou meid in gedachten ben ik bij je hoor ! Ik houd de site in de gaten....

3. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dacht ik spiek nog even voordat ik de jongens van school ga halen...

4. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Haha ik was al wel weer thuis, maar eerst even rustig broodje gegeten met mijn kleinne mannetje :)

ER WAS EEN HARTJE TE ZIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D

Ik ben zooo happy, heb zelfs geen inwendige echo gehad, ze wou eerst uitwendig kijken, en dat was vondoende om een hartje te zien kloppen!!! ik is helemaal blij en opgelucht!!!
    ze kon verder ook geen bloed of stolsels zien dus dat was ook helemaal goed, waarschijnlijk een onschuldige bloeding geweest! ......

dankje wel meiden voor jullie medeleven!!!

dikke knuff!!!

XXX

5. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Joehoe!!!! Wat fijn ambrose!!! Nu lekker genieten!

6. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    #406 Fiore, 23 okt 2012
    Laatst bewerkt: 23 okt 2012
    YES !!! Nou gelukkig maar, ik kneep heb toch even hoor ! Super super, dan kunnen we in ieder geval samen blij zijn nu. Nu Twiga nog een mooi kloppend hartje en de andere meiden twee dikke roze strepen ! Hoe ver ben je ? Klopt de termijn een beetje? Wanneer mag je weer voor een afspraak ? Ik heb 16 nov. weer een echo.

7. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    ]

Hey hoi!

Termijn hebben ze niet genoemd omdat dat onbetrouwbaar is, aangezien ik heb getempt houden we mijn berekening eerst aan, en dat is 7 weken ik mag dit keer iets eerder op echo dan jij! ;) 6 november heb ik al een volgende afspraak.
    Heb ook geen inwendige echo gehad maar hartje was al wel goed te zien, en wat ze nu heeft kunnen meten was 6mm maar heeft er geen termijn bij gezegt :) oww ik ben zoo blij!!! :D

thanx meiden!!

nu duimen we voor jou twiga op ook een kloppend hartje!! en de andere dames een 2e knallende streep!!! :D :D

XXX

8. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons was het nu 9 mm en ze wilde graag dat ik met een week of 10 terug zou komen omdat ze dan alles beter kon zien, dus ik zal nog eventjes geduld moeten hebben :) Zo fijn dat alles goed is met je !

9. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    9 MM is toch wel even iets groter als ik.... maar jij had een inwendige echo toch? met 9 weken krijg ik als het goed is ook een inwendige echo om dan idd beter te kunnen meten... spannend!!

Hier is MvM net langs geweest en ben beladenmet cadeautjes om dat het de vorige 2xmis was gegaan (toen had ik de zelfde vrouw) ze had zelf een kleinigheidje van zichzelf meegebrach erg lief en attent :D

hier is de foto:
    IMG_3569.jpg

p.s. gaan jullie ook mee doen??

10. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Als ik zwanger mag worden dan ga ik zeker MvM doen!
    Mooie test hoor ambrose!

11. Twiga

Twiga Lid

17 aug 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waaah super Ambrose!!! Ooh hoop echt dat ik mag volgen. We kunnen samen aftellen naar 6 nov dan want ik heb dus pas dan mijn eerste echo... Wou dat het al zover was.

Hier niet echt grote symptomen, alleen soms zowat mottig gevoel en heel snel honger.... Hoop dat het goed zit.

Ik vind MvM super initiatief, maar ja ik ben een Belgske en hier hebben we dit niet :(

12. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed van je MvM..ik twijfel nog. Ik heb 2 keer 14 weken meegedaan en op zich vond ik het niet erg om de plas op te vangen, maar die lucht die in de containers hangt...yek. Als ik er nu al aan denk ga ik al. Dat houdt me wel tegen. Ik heb ook wel zoiets van...ik heb mijn portie al aangeleverd, maar als ik dan weer hoor dat er zo'n te kort is dan voel ik me ook wel weer schuldig. Wat voor leuks heb je gekregen ?

13. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    @twiga: jhaaa samen op naar 6 november!!! :D
    Wat dom dat ze MvM niet in belgie hebben/kennen het is zo goed, en er zijn vast ook vrouwen in belgie die die medicatie moeten gebruiken.... zal eens een mailtje sturen naar MvM ;) misschien kan jij dan helaas niet meer mee doen maar andere komende zwangeren in belgie nog wel

@fiore: ik heb niet veel last van de lucht, maar wat ik heb gehoord wat schijnt te helpen is ze een dagje laten luchten buiten dan is de geur minder intens.

14. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mmm ga er nog eens over nadenken. Ben vandaag weer zo beroerd. Hang enkel op de bank. Schiet voor geen meter op. Lang leve de computer. Ik heb net een stel positie jurkjes via MP besteld, ben benieuwd of het wat is, maar ik dacht, kom ik klim er op, op die wolk. Die jurkjes daar komt strakjes een heel dikke buik in !

15. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe....anybody home ???

Vandaag weer heerlijk misselijk. Ik moet dit weekend weg, met de zaak van mijn man naar Duitsland voor 2 dagen. Nou dat kan wat worden. Met mijn neus boven de schnitzels en curry worsten...YEK !!!

16. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Goedemorgen dames,

Hier net uit bed...pffff wat een nacht dit is de tweede al dat ik slecht slaap en rare dromen heb.
    Heb nu ook al 3 avonden last van een opgeblazen gevoel en het zuur.
    Mijn (.)(.) zijn gevoelig.
    Vanmorgen er al eerder uit geweest om naar de wc te gaan en heb echt verschrikkelijke pijn in mijn onderrug. Vorige keer toen ik zwanger bleek te zijn had ik dit ook in de laatste wachtweek (vmk)
    Ik hoop maar zo dat ik nu weer zwanger ben en dat het goed mag blijven gaan.
    Mijn temp blijft erg stabiel op 36.9. Gisterenavond eens mijn temp opgenomen om te kijken of er daadwerkelijk verschil in zit met 's ochtends, had ik 37.6! Erg hoog voor mijn doen. Mijn tempkaartje is dan ook zo anders dan de vorige keren.
    My Ovulation Chart

17. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het ziet er inderdaad heel anders uit zeg met die stabiele lijn ! Ik duim met je mee meid ! Nog 7 dagen te gaan ??

18. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Ik wil op zijn vroegst maandag testen, maar probeer te wachten tot 2 november.

19. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    spannend zwangels!!! *DUIMDUIM*

Sorry meiden, afgelopen 2 dagen niet veel aan wezig geweest, woensdag en donderdag zijn altijd drukke dagen voor mij dus dan zal ik er niet veel zijn :)
    Hier gister weer wat bruin verlies gehad, maar heb het hartje gezien dus mag van mezelf geen zorgen gaan maken :D
    VK heeft gezecht als ik vragen heb of ongerust ben ik ze altijd kan bellen dus stelt me ook erg gerust :)

@fiore: foto van je bestelde jurkje(S) ?!?! leuk om te zien :)

20. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi !

Vervelend hoor de bruin verlies, het maakte mij ook zo onzeker in het begin bij mijn eerste 2 zwangerschappen. Wat het nu is geweest mag Joost weten, want alles is goed gekomen. Maar het voelt niet fijn.

Ik zal volgende week even kijken of ik foto's kan maken, ga zo de deur uit voor een weekendje weg ! Heerlijk...verheug me nu al op de lucht van Schnitzels en Curryworsten....YEK !!! :( hahahahaahaa

@Zwangels...nog steeds stabiel !

Deel Deze Pagina