Wie ook miskraam in juni, opnieuw proberen of afwachten op cyclus ?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fiore, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Ja nog steeds stabiel jah....pfff echt spannend.
    Manlief zegt ook dat hij het idee heeft dat het raak is. Tijdens de sex (rond mijn eisprong) vond hij dat het daarbinnen anders aanvoelde, alsof mijn lichaam er klaar voor is:) Maar nog even afwachten dus.....

2. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    spannend zwangels!!!

Fiore, veel plezier dit weekend, en succes?! :p

Hier verder geen bruin meer gepot... het gaat vast nog gewoon goed daar binnen :)
    wij gaan ook een weekendje weg dus zal niet veel aan wezig zijn

xxx

3. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hier duim ik ook voor jou Zwangels!!!

En voor de rest natuurlijk dat ze mogen genieten van een vlekkeloze zwangerschap! :D

Hier vertrekken wij zondag naar Thailand. Mijn NOD is 3 november, dus we gaan óf aan de cocktails of een ander feestje vieren... We gaan het beleven! :D

Dikke kus en tot eind november!

4. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Ik ben ongi geworden...:x:x:x
    Vannacht een paar roze vegen en het is vanmorgen doorgezet.

Ik heb nu met mijn man afgesproken dat we er deze maand niet zo mee bezig gaan zijn, tenminste niet tempen en niet op het forum. Dus ga jullie helaas even met rust laten.

Mijn nieuwe NOD is 24 november. Laat rond die tijd wel iets van me horen hoe het is.

Heel veel liefs Zwangels.

5. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Dikke knuff zwangels!!!! :( :( hopelijk kom je eind volgende maand met een mooi bericht! :D

6. Twiga

Twiga Lid

17 aug 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh nee zwangels, echt geen leuk nieuws!

Ik duim dat het 'er nie mee bezig zijn' helpt en dat je eind november met heel goed nieuws kan komen!!

7. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zwangels wat balen voor je meid :( Ik begrijp het heel goed dat je even afstand neemt. Succes met alles !

Hier nog steeds moe en misselijk, dus het gaat goed ;)
    Mijn jongste is gisteren geopereerd aan zijn amandelen en daarvoor zijn we een weekend weggeweest met de zaak van mijn man dus ik ben nu best uitgeteld. Even bij tanken. Vandaag alweer minimaal 8 weken ! Super !

8. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Alles goed gegaan met de operatie?!
    Fijn dat je hebt genoten van jullie weekendje weg! lekker even bij komen, en dan op naar de volgende echo!

hier verder ook alles prima! zo nu en dan nog een beetje bruin bij af vegen, maar ga me daar niet druk over maken :D

XXX

9. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Hey meiden,

ik was een poosje niet op zp geweest! En nu ben ik er weer en.....Zie ik zwangeren :D Gefeliciteerd!!!! Echt super!

Ik hoop en duim voor jullie dat alles goed mag blijven gaan.

xxx

10. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey! Leuk dat je er weer bent! En bedankt voor de felicitatie :)

11. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    leuk dat je er weer bent!!!! danlje voor de felicitaties!!

Hoe gaat het met jou Fiore?

Hier toch weer erg spannend voor dinsdag ookal heb ik geen bruin verlies meer gehad... om 09:15 heb ik mijn echo :)

zal jullie op de hoogte houden!!

12. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat alles goed hoor ! Al weer bijna 9 weken ! Ik ben nog steeds misselijk en moe, heb zere borsten dus zo te merken gaat het nog goed. Mijn buik groeit lekker mee. Vandaag al de hele dag een trekkerig gevoel, denk dat er wat aan het oprekken is. Nog 10 dagen voor mijn volgende echo, ben dan 10 weken en 3 dagen als het goed is.

Fijn dat je geen bruin verlies meer hebt gehad, ik trouwens ook niet, terwijl ik het in mijn eerste zwangerschappen een paar weken heb gehad. Toch wel weer spannend hé morgen ! Ben benieuwd !!

13. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    erg spannend idd!! gaat vast goed komen, ik hou je/jullie op de hoogte!!!!

14. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Denk aan je !

15. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Hey hoi!
    Hier ben ik!!
    Dankje dat je aan me dacht, heeft vast geholpen, want alles is nog steeds goed en heb een super mooie echo mee gekregen! ben nu 9,1 week! :)

hier onder een foto van mijn propje!! :D Nu op naar jou mooie echo Fiore!!

IMG3282.jpg

en er was vandaag nog iemand die zijn eerste echo heeft! (kan zo ff gauw niet de naam terug halen wie het was, en geheugen laat me behoorlijk in de steek :) )

16. Twiga

Twiga Lid

17 aug 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super Ambrose!!! Go go go!!

Hier ook een helse dag maar een SUPER dag!!

Ik was op van de zenuwen. Om 16u15 zat ik al in de wachtzaal en om 16u50 mochten we eindelijk binnen. Gyn zag dat ik op was van de zenuwen dus onmiddellijk gekeken. En ja hoor, inwendige echo en direct stootte ze op onze kleine uk. Een hoofdje, 2 armpjes, 2 beentjes en een flikkerend hartje. Geluid aan en wat een prachtig gebonk.... Ons kleintje leeft!! Het bewoog zelf even. Gyn zei "tis al goe actief zo te zien".

Ik ben nu op 8w4d gezet en uitgerekend op 14 juni. We mogen 3 december en 2 januari terug gaan voor een date met ons kleine ukje!!

ZOoooooooooooooo blij en opgelucht!!!

17. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Ik ben nu op 8w4d gezet en uitgerekend op 14 juni. We mogen 3 december en 2 januari terug gaan voor een date met ons kleine ukje!!

Jhaaaaa super!! we schelen 4 dagen!
    ow wat heerlijk dat je het hartje al hebt gehoord, en wat super dat je 3 december en 2 januari weer een kijkje mag nemen!
    heb je ook een foto van jullie kleine ukkie?!

wow heerlijk nog een goeie zwangerschap er bij!

nou fiore nog met een super echo met 10 weken! :D

18. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    JOEHOE !! meiden wat een goed nieuws en wat een mooie echo Ambrose, je ziet echt al heel goed dat het een klein kindje is nu ! Twiga heb jij ook een foto mee gekregen ? Super meid, dat ook bij jullie het hartje klopt !

Jullie schelen inderdaad niet zo veel ! Ik denk dat ik nu ook precies 9 weken en 1 dag ben, dus ik ben heel benieuwd of ik ook gelijk heb. Vind het nu wel weer spannend worden hoor, nog 1 weekje wachten en dan weet ik meer. Ben nu weer spuug misselijk dus wat dat betreft gaat het nog "goed".

19. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Fijn te lezen dat allen nog steeds "goed" gaat! gaat helemaal goed komen met ons!! ben erg benieuwd naar jou echo volgende week!!

XXX

20. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh wel weer spannend hoor ! Ik heb nu al 3 dagen mijn kleine neefje van 3 maanden als oppaskindje. Even wennen weer hoor, zo'n klein guppie erbij. Maar ik denk wel dat ik hem zal missen strakjes het is wel heel erg gezellig zo'n kroeltje. Maar aan de andere kant zou ik nu ook wel even languit op de bank willen. Ben me vandaag toch ziek ! Meestal wordt de misselijkheid wel minder na een boterham op bed en een langzaam ontbijt maar vandaag niet :s Bleh...

Ik heb trouwens jouw foto aan mijn jongens laten zien omdat onze baby nu precies zo groot zou moeten zijn als de jouwe. Op die manier snappen ze het wat beter !

Deel Deze Pagina