Hey Zwangels...terug en met goed nieuws zo te zien ! Gefeliciteerd ! Noorus, fijn weer even van je te horen meid ! Ik kreeg dit weekend een telefoontje van de verloskundige maar ik miste de oproep. Daarna is er niet meer gebeld. Echt heel frustrerend want ik wist dat het om de uitslag zou gaan en ik heb dus de rest van het weekend behoorlijk in de zenuwen gezeten. Ik vanmorgen om 8 uur dus direct gebeld. Blijkt alles gewoon super goed te zijn ! De verloskundige had gezegd dat ik op het gebied van down blij zou mogen zijn met een uitslag van een kans van 1 op 400. De leeftijd schijnt zwaar mee te tellen namelijk in het resultaat. De ondergrens is 200 als je daar onder komt mag je vervolg onderzoeken doen. Ik zat op 4076.... Ja...ik zit er dus gewoon dik boven. En voor de andere afwijkingen waar op is getest kans van 1 op 10.000 en 1 op 33.000. Whaa...heb ik me toch zorgen gemaakt voor niets zeg...ongelofelijk wat zoiets met je kan doen zeg ! Het is wel zo dat de uitslag een kansberekening is en geen garantie maar hoe ouder je bent hoe betrouwbaarder de uitslag is. Opgelucht dus nu...pffff
Hey dames, het leek op goed nieuws maar ben gisteren toch ongi geworden....blegh heb ontzettende buikpijn en last van mijn rug. Wil vandaag of morgen de huisarts bellen want de vorige ongi had ik dit ook al. Hoop nu op een mooi kerstcadeautje, eerste kerstdag is mijn nod.
@zwangels: ahhh nee he meid!!! hele dikke knuff voor jou!! echt balen! XXX @fiore: fijn dat je zulks goed nieuws te horen hebt gekregen!!! nu op naar onze 20 weken echo!! maar eerst nog de eerste keer hartje luisteren! voor mij is dat volgende week dinsdag 4 december om 14:10! en jij Fiore? en Twiga? xxx
Hoi meiden, Kom hier weer een keer spieken Ik lees nog regelmatig met jullie mee! Wat ontzettend leuk dat er al weer heel veel zwanger zijn! @Zwangels, balen zeg Hoop ook voor jou op een mooi kerstcadeautje! Ik duim voor je. @Fiore, pfiew wat fijn dat je goed nieuws hebt gekregen!! Lekker genieten van je zwangerschap. @Hier, ik heb eerste ronde clomid gehad om een mooie eisprong op te wekken en dat is zeker gelukt op cd 11 had ik een echo en had ik een ei van 21 mm....de dag daarna, cd12, issie gesprongen. Ik heb nog bloed laten prikken om te kijken of ik wel een goede eisprong heb gehad....mijn progesteron waarde was 52! boven de 20 heb je een eisprong en tussen de 30 en 40 heb je een hele goed eisprong....Dan moet die van mij wel mega goed zijn geweest We hebben die week goed ons best gedaan.....donderdag 29 november is mijn NOD! Vorige week was ik ontzettend moe en veel last van lichte hoofdpijn... sinds donderdag heb ik last van mijn onderrug! Ik begin nu ook wel weer aardig zenuwachtig te worden....dit is gewoon mijn eerste ei na de miskraam in juni!
Heb toch maar de huisarts gebeld voor een afspraak, woensdagmiddag moet ik heen. Hoop dat hij mij kan vertellen waarom het nu elke keer zo'n pijn doet als ik ongi ben. Straks weer aan het werk....pfff heb helemaal geen zin.
@Liefde: Leuk om weer even van je te horen en geweldig van het super ei ! Ik hoop dat er een super baby uit groeit ! Nog maar een paar dagen en dan weet je meer.....spannend hoor. Houd je ons op de hoogte ? @Zwangels: Als je het voor de miskraam niet had deze klachten dan zou ik inderdaad even checken of alles wel goed is. Dat stelt je ook gerust. Ik kan me voorstellen dat je hoofd helemaal niet naar werken of wat dan ook staat. Gisteren was je nog super hoopvol en dan is dit toch een grote teleurstelling. Knuf meid !
@liefde: leuk weer wat van je te lezen! spannend nog 3 dagen!!! hopelijk krijg je een mooi schoen cadeautje!!! duim hard voor je meid kan haast niet anders met zo'n super ei! duim duim duim!!! @zwangels: hele dikke knuf meid! hopelijk kan de doker iets voor je betekenen en je verder helpen! XXX @fiore: ow wat leuk donderdag al! spannend!!!
Heej lieve meiden! Sorry dat ik zo lang niks heb laten horen. Wij zijn inmiddels terug uit het prachtige Thailand en hebben een fantastische maand vakantie gehad! We zijn zo goed bijgekomen en hebben zoveel moois gezien en gedaan. Maar het meest geweldige is dat we een heel mooi souvenir mee terug hebben genomen!!! Ik vond en vind het echt zooo spannend, maar vandaag hebben we onze eerste echo gehad en we zijn vooralsnog gerustgesteld! We hebben een heel mooi hartje zien kloppen en het embryo is 13.6mm, wat staat voor 7weken4dagen (precies mijn berekende termijn). Volgende week vrijdag mogen we weer een kijkje nemen De smile komt verlopig even niet van m'n bekkie af! We hopen echt dat 3x scheepsrecht mag zijn!
Hey meiden, ik kom nu net bij de huisarts weg. Ze heeft me het advies gegeven om de gynaecoloog te bellen en mijn verhaal te doen. Dus die ga ik straks nog even bellen. En Noorus van harte gefeliciteerd! Fijn dat de echo goed was.