Hey Noorus wat fijn voor je ! Geniet ervan meid ! @Zwangels, ergens wel fijn dat je nu door verwezen bent naar de Gyn, die kan je waarschijnlijk goed verder helpen. Ik ben vandaag naar de verlos geweest en heb voor het eerst het hartje horen kloppen via de doptone, mijn buik groeit al flink en alles ziet er goed uit. Miskraam risico is volgens mijn verlos nu geweken en dat is wel heel erg fijn om te horen. Ik heb nog even na vraag gedaan over de nekplooi omdat ik verwachtte dat hij dik zou zijn aan de hand van de reactie van de echoscopiste. Blijkt dat hij maar 1,3 mm was, en dat is echt heel smal. Heb ik me daar zo druk om lopen maken zeg ! Ik heb inmiddels de kraamzorg geregeld, ik begin er nu toch echt in te geloven dat we in juni een kindje gaan krijgen !
@fiore: wat fijn dat je het <3 hebt gehoord!!!! hier ookal de kraamzorg geregeld! we krijgen in juni een kindje!!! XXX
Hey dames ben terug van de gynaecoloog. Ze heeft een inwendige echo gemaakt, en kon daar op zien dat mijn baarmoederslijm al een mooie dikte had, ze heeft ook naar mijn eierstokken gekeken en kon in beide een mooi eiblaasje zien. Dus het zag er prima uit. Als ik tijdens de menstruatie weer pijn heb adviseerde ze mij om toch naproxen te gebruiken. Maar we gaan nu de klusperiode in, want ze benoemde dat mijn eisprong deze week waarschijnlijk gaat plaatsvinden. Mocht ik nu over een jaar na de vmk nog niet zwanger zijn dan mochten we aan de bel trekken. Dus dat is in juni/juli.
Dag dames effe geleden, maar ik ben doodop en nog steeds goed misselijk waardoor computers niet mijn beste vriend zijn op dit moment. @ Noorus: super dikke proficiat! Hopen dat alles goed gaat! @ Zwangels: veel klusplezier en hopelijk een super kerstcadeautje! @ Fiore en Ambrose: we krijgen een kindje in juni!! Hier mag het ook gaan doordringen. Net terug van 12 weken echo en alles zag er gewoon super goed uit. Ik moet het stilaan gaan geloven en beginnen genieten denk ik...
@zwangels: wow wat een goed nieuws meid veel klusplezier de komende week, en klus voor de zekerheid nog maar een weekje door ik duim voor je!! @Twiga: meid wat vervelend dat je zo misselijk bent ik miste je al, maar kan begrijpen dat de computer momenteel even niet je beste vriend is, en dat die even plaats moet maken..... fijn dat je echo goed was!!! morgen mag ik voor de eerste controle naar de vk en dan gaan we proberen het hartje te luisteren!!! pff ik vind het zo spannend!!! nog spannender als met mijn 1e zwangerschap, maar die verliep dan ook zo goed! ik hoop dat je misselijkheid snel over is ookal is het natuurlijk voor een goed doel het is wel erg vermoeiend! xxx
Hey dames! Alles goed hier? Hier bij ons alles goed! Het klusseizoen is weer aangebroken Iets wat manlief en ik niet erg vinden We gaan proberen om er elke keer minimaal 36 uur tussen te laten zitten en rond mijn eisprong waarschijnlijk lekker elke dag even klussen. Druk weekend gehad, was gisteren jarig en ben 30 jaar geworden...pfff dat klinkt zo oud! Maar had het hele huis vol visite 2 dagen lang. Erg gezellig! Ben goed verwend. Gisteren een dagje samen met manlief, ik had vrij en manlief ook. Heerlijk met z'n tweetjes de gourmet aangestoken en lekker dat het was. Vandaag begint helaas de werkweek weer.... Maar nog 3 weekjes en dan heb ik lekker kerstvakantie. Een hele fijne avond allemaal!
Hi hi, Wat is het stil hier !! Zwangels nog van harte met je verjaardag ! Noorus: is alles goed met jouw ? Ambrose & Twiga : Gaat het nog steeds lekker met je ? Ik heb gisteren voor het eerst de baby gevoeld, heerlijk idee ! Verder gaat het lekker. Misselijkheid is weg en buik komt !
Hey hoi!! Heel stil idd! hier ook alles goed!!! denk zo nu en dan ook iets te voelen, maar nog niet duidelijk genoeg om te zeggen ja dat is mijn kindje, het kunnen ook mijn darmen zijn...... dus het zal binnen kort wel duidelijker worden als het de kleine wel is! 10 januari heb ik een (gratis) echo! dan ben ik 18 weken hopelijk kunnen ze dan zien wat het is (word namelijk gedaan door studenten die studeren voor echografie) 22 januari heb ik mijn 20 weken echo en dan is hopelijk ook alles gezond! hoe is het met de andere dames?! xxx p.s. fiore, gelukkig is je misselijkheid weg, en heeft het plaats gemaakt voor een heerlijk gevoel!!!
Hey dames! Hier op het wachtbankje...zaterdag is mijn nod... En ik voel nu helemaal niets alleen mijn (*)(*) doen zeer. Vind het wel weer spannend, hoop dat wij een heel fijne kerst mogen hebben met een klein wondertje in mijn buik. Fiore wat een mooi buikje!
@zwangels: ik duim keihard voor je!! op naar een super kerst voor jou, we kunnen wel weer wat rose gebruiken!!! @fiore: wow wat een mooi buikje al zeg!! ik ben zelf best fors van mezelf, maar begin nu ook wel wat te zien, ik zal ook even een foto maken 1 deze dagen, van mijn eerste deed ik dat al met 12 weken dus zal nu met 15 weken gaan beginnen binnen kort volgt er dus een fototje van mij
Oh ben benieuwd naar je foto hoor. Ik heb deze gisteren op FB gezet. Zo veel leuke reacties gekregen. Al vielen er wel een aantal van hun stoel, die hadden geen derde meer verwacht bij ons en wisten ook niet van de MK. @Zwangels....ik duim voor je hoor meid, het zo toch leuk zijn zo'n kerstcadeautje....
Sorry dames dat ik nu pas reageer. Ben weer ongi geworden Heb er weer zoveel pijn van, de aleve feminax helpt nauwelijks. Ik hoop och echt dat ik in 2013 hier goed nieuws mag plaatsen, en dan meteen in het begin.
@ Zwangels, wat klote meis! Ik hoop dat 2013 heel mooi gaat beginnen voor jullie! X @ Fiore, mooie foto meis! Ik ook maar even fototje(s) plaatsen dan?! (buikje is al van ruim een week geleden, maar 1x per 2 weken een fototje)
Mooie foto's noorus! Leuk dat fotobehang, hebben wij ook op de slaapkamer, we liggen op een strand met palmbomen hihi. Fijne feestdagen!
hey meiden!! mooie foto's!!! balen dat je weer ongi bent meid! dikke knuff!! hier nog geen tijd gehad om fototje te plaatsen... maar bij deze mijn buikje met 15 week... natuurlijk heb ik ook al een buik van mezelf
He hallo, ik kom weer even spieken hihi. wat een mooie buikjes allemaal Pf jullie zijn (bijna) allemaal al weer ruim de 12 weken gepasseerd, heerlijk!!! Vandaag is mijn nod...ik heb deze cyclus getemperatuurd en mijn temp was vanochtend nog steeds hoog!!! (weet niet of jullie er thuis in zijn, maar als je ongesteld moet worden daalt je temp weer flink, omdat progesteron wordt afgebroken.....) Dus ik vind het hier wel weer spannend worden. Heb wel hele gevoelige en vollere borsten, en mijn tepels zijn ook erg gevoelig. Al 2 ochtenden opgestaan met een raar licht misselijk gevoel, alsof je echt wat moet eten, maar als ik wat eet staat het ook zo tegen... Ik vind het echt spannend weer, en morgen gaan we testen.... Ik durf niks te hopen, maar het zou echt geweldig zijn!! Fijne feestdagen allemaal!
@Zwangels; balen meis, ik had het zo leuk gevonden als jullie een mooi kerstcadeautje hadden gekregen. Maar vol goede moed naar het volgende jaar. @ Mooie buiken !! Whoehoe !! Ambrose en Noorus, gaaf zeg ! En mooie echo ook trouwens Noorus, hoe voel je je verder ? @Liefde; spannend meid ! Dat zou nog eens een mooi cadeautje zijn op kerstochtend !! Fijne dagen allemaal !