@ Liefde, wat superspannend meis! Je kaartje ziet er supergoed uit! Tempdaling betekend idd komst van ongi, dus ik heb goede hoop! Plaats je mooi fototje van test met 2 streepjes morgen! @ Fiore, hier gaat het supergoed! Ben echt heel gelukkig (dat gevoel had ik vorige keer niet (voordat ik wist dat het niet goed zat). Heb alleen erg last van m'n rug en merk dat dat mijn werk behoorlijk belemmerd. Vervelend, maar gelukkig heb ik lieve collega's die erg met mij meedenken. Verder pijnlijke en grote borsten en moe, maar mij hoor je niet klagen Hoe is het met jou!?
Jaaaaaaaa we worden eindelijk weer papa en mama Vanochtend positief getest! Er kwam na een minuut al ZWANGER in beeld
Gefeliciteerd liefde!!!!!!! geniet van je feestdagen lekker zonder alcohol voor een goed doel iedereen hele fijne dagen!!! xxx
Jaaa liefde, gefeliciteerd meis!!!! Geniet er lekker van!!! En fijne dagen, maar dat gaat wel lukken lijkt me!
Bedankt allemaal! Nu hopen dat het een mooie plakkerd is Het voelt nu goed, en dat gevoel had ik de vorige keer niet.....Dus eigenlijk maak ik me tot nu toe ook helemaal geen zorgen. Heb erg pijnlijke borsten, ze zijn zo gespannen!! Af en toe wat steekjes in mijn buik en vooral 's avonds ben ik al erg misselijk! Maar ik vind het heerlijk, want ik voel me tenminste zwanger haha Met 7 weken mag ik komen voor echo bij de gyn...17 januari! Ik kijk er nu al naar uit Gaat het met jullie allemaal goed?
Dag dames, al veel te lang geleden, ik weet het maar de misselijkheid en vermoeidheid blijft hier aanslepen waardoor ik vaak de energie niet heb om nog naar fora te kijken. Maar ik veronderstel dus dat het misselijk zijn een teken is dat alles goed blijft gaan... Hier zie ik goed nieuws!! @ Liefde: dikke proficiat! Goed dat je zo positief bent, het komt zeker goed nu. Probeer maar al wat te genieten (dat vind ik nog steeds heel moeilijk eigenlijk). @ Noorus: bij u ziet het er ook goed uit blijkbaar! De andere dames, hoe verloopt het bij jullie?
Ahhh wat een goed nieuws liefde !! Gefeliciteerd en geniet ervan ! Twiga, wat naar dat je zo ziek blijft, op hoeveel weken zit je nu ? Bij mij stopte het met een week of 14/15. Ik ben gisteren weer naar de verlos geweest voor controle, alles zag er goed uit. Mijn baarmoeder zat op de hoogte waar hij normaal gesproken met 20 weken zou moeten zitten, net boven mijn navel. Ik ben net 17 weken maar het schijnt sneller te kunnen groeien met een derde zwangerschap. We hebben het hartje weer horen kloppen en nog 3 weken en dan hebben we de 20 weken echo, spannend !
Fiore ik zit vandaag op 16 weken. Niet zo leuk, maar heb gevoel dat het deze week wat aan het minderen is. Nu ja, het misselijk zijn geeft mij ergens een gerust gevoel dus ja. Wij hebben woensdag opnieuw echo. Ben nu al zenuwachtig!
Krijg je zomaar een echo tussendoor of is dat standaard bij jouw verloskundige ? Ik krijg strakjes nog een 20 weken echo aangeboden maar wij krijgen na de 12 weken echo geen echo's meer bij de verlos, tenzij er iets aan de hand is. Fijn dat het nu iets minder begint te worden. Met mijn eerste nam de misselijkheid ook pas vanaf een week of 18 af, ik weet wat het is om je zo ziek te voelen. Bleh. Daarna is het gelukkig niet meer terug gekomen. Ik heb het echt de eerste periode. Voelen jullie je beebje eigenlijk al ? Ik voel hem nu duidelijk trappen. Gisteren lag ik in bed met mijn hand op mijn buik en daar werd echt 3 keer flink tegen aan geschopt. Zo leuk !!
Dat het maar een supermooi jaar voor ons mag worden meiden!!! Hier begint ie helaas ziek, maar heb daardoor wel gister bij de vk het hartje mogen luisteren! Dat is echt het mooiste geluid wat ik ooit gehoord heb!!!
@ twiga, fijn morgen weer een echo! Het is niet raar dat je klachten afnemen, maar kan me voorstellen dat het niet prettig voelt! @ fiore, gaaf dat je de kleine voelt schoppen! Ik voel af en toe wel een zwerm vlinders door mijn buik gaan en denk dan echt dat het de kleine is. Kan jou vriend het ook al voelen?
De beste wensen meiden!!! Dat al onze dromen uit mogen komen! En vooral veel goede voldragen zwangerschappen en mooie gezonde babys Ik heb gelukkig oudjaarsavond overleefd. We gingen naar vrienden en wij zouden drank voor de meiden meenemen...nu drinken mn vriendinnen graag prosecco en ben ik altijd al meer van de rosé geweest..... heb 3 flessen alcoholvrije rosé gekocht mocht iemand ook opeens rosé willen dan smaakt t ook echt naar rosé hihi. Ben laatste week echt ontzettend moe, we gingen dus om kwart voor 2 alweer naar huis...dat vonden ze niet heel leuk straks zullen ze het begrijpen... Het gaat verder goed met me, zit op een grote roze wolk alleen erg moe en pijnlijke borsten, die staan echt op knappen. Met vlagen s avonds na het eten misselijk. 17Jan mijn eerste echo, spannend hoe gaat t met jullie allemaal?
hey meiden, beste wensen voor 2013!!! ik denk heel af en toe mijn kleintje te voelen, maar nog niet duidelijk dat ik echt kan zeggen jaaaa dat was mijn kindje... dus nog ff gedult.... volgende week dinsdag 8 januari weer hartje luisteren, en dan 10 januari een gratis echo (18week) en dan pas 22 januari weer een echo voor de 20 weken vervelend meid van die misselijkheid hopelijk neemt dat snel helemaal af! andere meiden die nog niet zwanger zijn ik wens jullie een heel erg vruchtbaar 2013!!!
Hier in België voorloopt alles meestal via de gyn zelf, dus niet via vroedvrouw. En het is de gyn zelf die beslist hoevaak je echo krijgt eigenlijk. Sommige slaan die van 16w over, maar de mijne dus niet (waar ik heel blij om ben want zou gek worden als ik zou moeten wachten tot aan 20w). Het is zo dat de ziekenkas 3x tussenkomt voor echo (op 12w, op 20w en op 36w), de andere echo's zijn volledig voor eigen rekening. Hier dus echt stress voor straks want de schrik dat het misgaat blijft ergens toch in mij zitten hoor... Voor iedereen een goed 2013! Met een wolk van een baby voor IEDEREEN! Dus de dames die nog niet opnieuw zwanger zijn, go go go!! Ik duim super hard!
Verslagje van onze echo: Zowel het ventje als ik hadden super veel stress deze keer, precies nog meer dan vorige keer. Toen we toekwamen bleek dat ze was weggehaald voor bevalling dus dan kregen we pas stress want bij miskraam was dit ook geval. Stom maar, ja dat spookt dan door mijn hoofd. Gelukkig hebben we nie heel lang moeten wachten. Ze is sowieso heel stipt qua afspraken dus hebben maar een 20 tal minuutjes moeten wachten wat goed meevalt. Er was een stagiair dus ze vroeg of die erbij mocht, geen probleem natuurlijk. Hij zou eerst eens proberen een echo te krijgen en dan zou zij nog eens alles tonen dus extra echo-tijd We zeiden nog eens dat we het geslacht dus niet willen weten en ze zei ah ja juist, zou anders stagiair eens laten zoeken, maar dat zullen we dus overslaan. Op einde zei ze wel dat zij het geslacht weet, maar wij hebben gelukkig geen vermoeden. En met beebje is alles super goed. Is een grote baby zei ze (16cm en toch al dag of 3 voor op schema). 189gr en alles wat ze moest zien was te zien. Keigrappig, maar hij lag mijn zijn/haar armpjes achter zijn hoofd gebogen. Zoals je op uw rug zou gaan liggen kijken naar sterren ofzo. Echt schattig! We zijn dus weer gerustgesteld en kunnen aftellen naar volgende echo!
Wat fijn Twiga! Geniet lekker van deze prachtige echo! Begin je al een mooi buikje te krijgen eigenlijk?!