Hoi lieve meiden ! Allemaal de beste wensen voor dit nieuwe jaar ! Wat is er veel bij geschreven ! Super fijn Twiga dat alles er goed uit zag met jullie kindje ! En ook fijn dat jullie zoveel echo's krijgen. Ik vind de periode tussen week 12 en 20 best lang duren. Ik mag de 21e voor de 20 weken echo, dus dat duurt gelukkig niet meer zo lang. @Noorus: Het mooiste geluid van de wereld hé dat hartje ! Vlindertjes kan best het kindje zijn, maar ook heel goed je darmen dat lijkt nogal op elkaar dat gevoel. Ik voelde het heel lichtjes vanaf week 13/14. @Liefde: Wat grappig van de rosé hihi...die zullen straks wel denken... Mijn man kan trouwens de kleine nog niet voelen maar mijn zoontje heeft hem al wel gevoeld. Het was heel maf, want meestal zijn de trapjes nog niet zo hard, maar de keer dat hij zijn handje op mijn buik had was het wel een hardere dus ik had een stralend gezicht naast me op de bank. Hij vroeg eerst of ik dat deed hihi.. Bij mij is het nu echt dagelijks goed te voelen. Schopjes, duwtjes en het kindje lijkt ook mijn hand wel op te zoeken als ik hem tegen mijn buik houd. Heerlijk ! Waar ik wel nieuwsgierig naar ben is of het groter is dan gemiddeld. Mijn baarmoeder liep 3 weken voor op het gemiddelde qua hoogte ligging. Ik vraag me dan dus meteen af of het kindje dan ook harder groeit. Ik denk het haast niet hoor. Schijnt normaal te zijn met een derde.
Hey dames! Hoe is het hier? Met mij alles goed, ben het nieuwe jaar begonnen met gezonder eten en meer bewegen. Dit gaat super goed ben alweer 2 kilo kwijt! Nog 18 kilo te gaan. Zit ook weer op het wachtbankje, zondag misschien een testje wagen.
suc6 zwangels!!!! xxxx duim voor je!! goed dat je al 2 kilo kwijt bent op naar de andere 18 kilo je kan het! of niet natuurlijk en op naar de bijkomende kilo's alleen dan voor een goed doel
@Fiore nog geen ongi en wel een heel vaag tuurstreepje op de zwangerschapstest. Dus spannend. Maar ik ga er van uit dat de ongi gewoon komt kan het altijd meevallen
Nou dames ik ben nog niet ongi en heb weer getest....zie nog steeds een vaag lijntje, misschien is het ook wel het voorgedrukte lijntje... Weet dus nog steeds niets! Kan dus nog geen nieuws vertellen. Ik weet niet wanneer ik weer ga testen, laat dan wel weer wat weten.
Nou dames heb voor mezelf besloten om pas vrijdag weer te testen als ik dan nog niet ongi ben. Dan zit ik op dag 30. Nu maar hopen dat de ongi wegblijft! Oh en heb geen foto.
Blijft inderdaad spannend en we blijven heel hard duimen. Hopelijk komt er snel een testje. Met wat test je?