Heb al getest met uiters gevoelige van 123thuistesten was midstream. En ook al met de casettetests van hun. Had daarop een licht tuur streepje. Dus nog even afwachten.
Arrgg het eerste rood toch gespot.....bah bah bah wat een teleurstelling. Tot overmaat van ramp heb ik flinke koppijn en heb net overgegeven blagh wat voel ik mij beroerd! Ga morgen mijn banner weer aanpassen. Nu proberen te slapen.
Oooh bah meis, wat onwijs klote! Had ik écht niet verwacht! En dan ook nog zo beroerd erbij... Ik hoop dat je je gauw beter voelt! X
ahhh nee balen meiss had zulke goeie hoop voor je, en jij zelf natuurlijk ook anders ben je er ook niet zo beroerd van denk ik.. hele dikke knuff voor jou, en doe rustig aan!!! XXX <3
Hier nog steeds flink beroerd, misselijk. Manlief opperde om zijn zwemmers naar de HA te brengen voor controle. Wat een schat toch? Dus denk dat we morgen daar maar eens achter aan gaan.
Wat balen Zwangels en wat lief van je man dat hij zich wil laten onderzoeken. Sterkte, je moet toch weer even wat verwerken. Het is zo oneerlijk dat het zo lang moet duren eer je weer zwanger bent. Hou je taai meid.
Hey dames! Bedankt voor jullie lieve reacties! Heb net de afspraak met de HA gemaakt, woensdagochtend. Hoop dat ze nu verder gaan kijken dan de vorige keer. Manlief gaat mee, en zal dan ook vragen of het mogelijk is om zijn zwemmers te laten controleren.
Even een ego berichtje ! Vandaag de 20 weken echo gehad. Alles is helemaal goed en gezond en we krijgen: *tromgeroffel* : EEN MEISJE !! Ik ben zo opgelucht dat alles er goed uitzag, buik omvang was beneden gemiddeld maar niet verontrustend, een klein kindje. En een meisje...wie had dat gedacht. Bij mijn man in de familie komen alleen maar jongens voor. Hij krijgt nu echt de smile niet meer van zijn gezicht hihi...Ik moet even wennen aan het idee maar ik vind het zo leuk ! Liefs !
@ Zwangels: ik hoop dat je idd duidelijkheid krijgt en dat je man ook even kan onderzocht worden. @ Fiore: whoehoew dikke proficiat!! Geniet maar van de gedachte! Wij zijn dit weekend het kamertje gaan kopen. Nu hebben we wat extra druk om de kamer in orde te krijgen zodat als de meubeltjes geleverd worden deze ook kunnen geplaatst worden.
@fiore wowwww wat fijn alles gezond! en ook nog een meid!!! Hier morgen ook mijn echo!!! in mijn man zijn familie ook alleen maar jongens, mijn famillie om en om.... ik denk en heb het gevoel dat we weer een jongen krijgen maar zal het jullie morgen laten weten! xxx
Amber heel veel plezier vandaag ! @ Twiga; super leuk dat jullie al een kamertje hebben gekocht. Wij moeten de kamer die baby kamer moet gaan worden nog leeg ruimen, daar staat nog veel rommel in. Daarna ook aan de slag met behangen en vloer. Wel leuk hoor ! Het is zo leuk om een baby kamertje te maken !
Arghhh ik ben zo boos en verdrietig! Ze willen nu nog niet de zwemmers van manlief nakijken. Pas echt na een jaar na de vmk.... De klachten tijdens de menstruatie moet ik nu aanpakken met paracetamol in combinatie met diclofenac. Het enige wat er nu gebeurd is, is bloedprikken op mijn schildklier omdat ik overgewicht heb en het afvallen nu niet zo snel gaat. Ben benieuwd wat daar uitkomt.
@ Fiore: wij moeten ook nog de kamer leegmaken (is nu logeerkamer), dan opnieuw behangen en zijn ook aan het denken om de vloer nog te veranderen hoor. Maar het kamertje daar mocht je toch rekenen bij sommige modellen op 12 weken wachttijd voor levering dus ja.... Is het vroeger hier, dan stockeren we het nog wel even voor we alles in elkaar zetten, maar toch maken dat het op tijd is hé @ Zwangels: wat een vreselijk nieuws! Pff echt dom. In België gaan die dingen gelukkig iets vlotter. Daar kan je dat gewoon bij huisarts vragen en die zorgt dan dat de visjes worden gecontroleerd.... Zo hebben wij het toch gedaan en dat was maar een 3 maand na het miskraam. Was toen ook net opnieuw gelukt, maar dat wisten we nog niet
@ Ambrose: Meid is het goed gegaan met de echo ? Ik had al een berichtje verwacht, vind het een beetje eng nu niets te horen. Hoop snel goed nieuws te lezen. @ Zwangels; Wat star zeg dat ze er nu nog niets mee willen doen. Je zou bijna uitwijken naar België om verder te komen. Het zou toch niet zo ingewikkeld moeten zijn hé. Balen.... @ Twiga: Jullie hebben dus ook nog wel wat werk voor de boeg. Kamertje hebben wij nog, ik wil hem wel op knappen zodat het net weer even wat anders is. Maar daar hebben we nog eventjes voor.