Wauw Fiore ik zie nu pas dat je een meisje krijgt! Gefeliciteerd! Hier we hebben er over nagedacht om een second opinion te doen maar toch besloten om niet te doen. We gaan het nog 5 maanden proberen en dan ga ik ook weer tempen. Deze ronde ook ovulatietesten gebruiken, deze heb ik kunnen overkopen van een forumlid Ook zijn we nog steeds gezonder aan het eten en meer aan het bewegen want wil er nog 17 kilo af. Dan kunnen ze al we over 5 maanden moeten aankloppen niet zeggen dat we niets gedaan hebben.
Even ego-bericht... kom later reageren meiden! We krijgen een meisje!!!!!!!! En hebben al een 20 weken-echo gehad bij Dr. Papa. Hij heeft hartje, hersenen, organen, rug, gezichtje, teentjes en vingertjes nagelopen en alles klopt!!! We zijn zooo blij! Vriendlief wilde heel graag een meisje, dus de smile is niet meer van z'n gezicht te halen vandaag!
Ahh Noorus wat leuk een meisje ! Gefeliciteerd ! Jij kunt nu ook los op roze hihi... Kunnen ze trouwens alles al zien met 15 weken ? Dat wist ik helemaal niet. Wel super fijn dat het er goed uit ziet meid ! @Zwangels; dat is wel een hele goede instelling die jullie hebben, ga er voor en dan kunnen ze je daar niet op pakken zodat jullie strakjes wel verder geholpen kunnen worden zonder nog tijd te verliezen. En wie weet heb je wel geluk en is het voor die periode toch stiekem nog zover. You never know ! Nog niets van Ambrose hé.... ik begin echt het gevoel te krijgen dat haar echo niet goed was, ik hoop dat ik er volledig naast zit.
Hmm ben ook benieuwd naar Ambrose... Hoop dat ze gewoon heel erg druk is... @ Zwangels, goed dat jullie nogmaals aan de bel trekken! En super dat jullie nu ook een omslag maken in jullie leefstijl! Trots op je!
Hmm ja vooral omdat ze de 21e meldde dat ze het ons de 22e na de echo zou laten weten, het is vandaag de 25e. Ik hoop dat je gelijk hebt Noorus en dat ze het gewoon vergeten is door drukte.
sorry sorry sorry meiden!!!! hier ben ik!!!! als eerste een ALLES IS GOED!!!!!! zo dat neemt hopelijk een hoop zorgen weg Lief dat jullie zo met me mee leven en waren idd wat dingen tussen door gekomen... vervelende sneeuw hier waardoor ik nu last heb van mijn bekken, en dus savonds lekker op de bank lig en niet achter de pc zit... en nu oook nog mijn zoon die de griep heeft... :S dat zo zielig he je kan zo weinig voor ze doen en ze voelen zich zo ellendig! Maar hier het verslag van mij echo! 22 januari om 08:45 had ik mijn echo, door de sneeuw waren we iets te laat, maar we waren gelukkig niet de enige die telaat waren, ze liepen een half uur uit... dus in de wachtkamer nog even in spanning afwachten! Het kindje heeft alles op de juiste plek en alles is mooi gesloten of een goeie grote, tot zo ver hebben we dus een gezond kindje!! Ze ging ook nog even kijken naar het gelacht en zei kijk daat zitten de balletjes en daar is het piemeltje, het is dus een jongentje!!! wij zijn heel blij, maar toch twijvelen we nog een beetje, want ik kon het nu lang niet zo goed zien als toen met mijn zoon.... we gaan dus uit van een jongen, want nieuwe kleertjes hoeft niet want we hebben toch al een jongen, maar kamertje word limegroen met blauw! mocht het wel een meisje zijn, manlief is schilder dus dan heeft het kamertje zo een andere kleur en we zoeken voor alle zekerheid toch ook maar een meisjes naam op wie weet krijg ik om welke reden dan ook nog wel weer een echo en dan zal ik het ook nog wel eens vragen :0)...... dus meiden een jongen er bij!!!! xxx sorry dat ik jullie zo in spanning heb laten zitten!!! XXX
@ Ambrose, die spanning was het meer dan waard!!!! Superfijn dat alles goed is!!! Geniet er lekker van meis!!!
@Fiore, ambrose en Noorus wat fijn dat de echos goed waren!!! 2 Meiden en een jongen...super leuk!! @zwangels, knap hoe jullie er in staan zeg!! Ik duim voor je en hoop dat het snel raak is! vergeet ik iemand?? Hier vorige week de echo gehad bij 7weken..hartje klopt!! Zo bijzonder... ik ben wel zo beroerd als een hond, maar ik neem alles voor lief en klaag niet hoor hihi. lig elke avond vroeg op bed en moet erg veel overgeven. 8feb hebben we de termijnecho en 31jan ee intake bij de vk. vorig weekend na de goede echo t nieuws aan (schoon)ouders en oma verteld met een leuk cadeautje, oh wat was iedereen zo enthousiast en blij...ontzettend leuk!! liefs
@liefde!!! wat heerlijk dat je echo goed is!!!! super zeg!!! balen dat je zo beroerd bent hopelijk is dat snel weer over!!! En idd mijn manneke in mijn buik heeft straks keus uit 2 vriendinnetjes en misschien wel 3 als jij ook nog een meisje krijgt! xxx geniet er van meid!!!
Aaah daar ben je !! Wil je dat nooit meer doen, foei ! Ik dacht echt dat het niet goed was met jullie kleintje ! Maar gelukkig is alles oké ! Een mooi mannetje erbij van harte hoor ! Is erg leuk 2 jongens, weet ik toevallig uit ervaring Liefde: Prachtig hé zo'n kloppend hartje ! Fijn meid, dat is de eerste stap in de goede richting, en een hele belangrijke. Vervelend dat je je zo rot voelt, het is inderdaad voor het goede doel en ik hoop voor je dat het net als bij mij met een week of 14 over is.
Hey dames! Ambrose fijn dat alles goed is Bedankt voor jullie lieve reacties. We gaan er gewoon nog 5 maandjes tegen aan. Als mijn cyclus zich zo voor blijft zetten (mits ik niet zwanger ben tegen die tijd) dan kan ik begin juni gelijk aankloppen bij de gynaecoloog. Hoop dat het niet nodig is. Hier weer druk aan het klussen hihihi Had vandaag een positieve ovulatietest (gelijk het bed in gedoken) en mijn temp was vanmorgen ook laag 36,2. Nu maar hopen dat hij morgen of overmorgen stijgt. Hier een foto van de testen vanaf cd10. De teststreep is bijna donkerder dan de controlestreep.
spannend!!! veel kluss plezier!!!!!!! wow wat een mooie buik meid!!!! hier sinds 15 weken al geen foto mer gemaakt *schaam* maar als ik er aan denk zal ik vandaag even weer een foto maken en posten natuurlijk
Dat klussen komt helemaal goed! Vandaag nog zo'n knaller van een ovulatietest! Dus vanavond nog weer even klussen. Temp was vanmorgen al wel 0,4 graden hoger. Mooi foto trouwens fiore. Hoop dat ik ook gauw zulke foto's kan plaatsen! Heb gisteren nog de uitslag van het bloedonderzoek gehad. Mijn schildklier waarde was goed. Erg netjes zeiden ze. Dus hoop dat het afvallen nu helemaal gaat lukken. Zo weer werken, tot laters meiden!
Fijn dat je waardes goed zijn meid, dat is weer een stap in de goede richting. En je timinig is nu ook goed dus wie weet ! @ambrose: Erg hé..met mijn jongens heb ik bijna elke week een foto van mijn buik en nu maar een paar. Ik wil het nu wel wat vaker gaan doen anders krijg ik over een jaar of 25 verschrikkelijk op mijn donder van mijn dochter
Hoest hier ? Ik ben zelf al een week ziek, hoesten en verkouden. Is geen leuke combinatie hoest en zwangerschap dat heb ik inmiddels wel in de gaten. Gaan jullie nog naar de 9 maanden beurs ?
Hier alles rustig! alleen nog steeds geen foto gemaakt *schaam*..... wat vervelend dat je zo moet hoesten.... ik moet even afkloppen, maar heb nog geen last gehad van de hier heersende griepgolf... manlief en zoon al wel dus hopelijk slaat het mij over heb wel 1 voordeel dat ik op het kinderdagverblijf werk dus word elke dag blood gesteld aan bacterien hopelijk is mijn weerstand dus goed genoeg tegen deze griep ;P beterschap meid!! hopelijk is het snel over!! xxx
Vooral die hoest is echt waardeloos, en dat niezen ! Je houd het niet meer tegen hoor als je moet plassen ! We hebben over 2 weken de pretecho gepland...ik ben heel benieuwd ! Nog even voor de zekerheid spieken of het echt wel een meisje is, geloof het ergens nog steeds niet helemaal. Durf ook nog niet echt kleertjes of ander meiden spul te kopen. Wacht nog wel even af