Wie ook miskraam in juni, opnieuw proberen of afwachten op cyclus ?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fiore, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Wat leuk een pretecho! :) doen wij niet hebben we met onze zoon ook niet gedaan :)
    ik geloof ook nog niet helemaal dat we weer een jongen krijgen hoor :) maar klaartjes hoef ik niet te kopen want die heb ik nog :p wel even een 1e pakje kopen natuurlijk :) maar dat komt nog eerst het kamertje :)

hier word het kamertje limegroen met turquase blauw :)

en bij jullie?

2. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hey meiden,

Alles goed hier?

Ik heb even een vraagje. Ik kan bij een bekende van mij een Bebe-Jou thermobad, baby-zitje(verkleiner), badstandaard en luieremmer kopen. En daarbij ook nog een wipstoeltje. Ze vraagt hier €50 voor. Is dit een nette prijs, of kan ik het nog goedkoper krijgen?

3. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi hi,

Ehm...ik denk dat het op zich wel een aardige prijs is voor alles bij elkaar. Maar ik ben er niet zo in thuis. Anders kijk je toch even op Martkplaats wat ze er daar een beetje voor vragen, dan weet je het snel genoeg.

@Ambrose; Wij hebben het met allebei de jongens gedaan en ik vond het zo ontzettend leuk om alles eens een keer rustig te kunnen bekijken zonder spanning. En nu heb ik dus onlangs met de jongens naar hun DVD in mijn buik gekeken. Echt maf !

Kamertje; als het een meisje is dan ga ik voor wit, grijs met een vleugje roze natuurlijk ;)

4. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen

Jhaa erg leuk idd om zo dan ontspannen met de jongens zelf naar hun zelf te kijken!!! :)

ik vind wit/grijs, en roze helemaal geweldig, zelf zou ik dan voor fuchsia roze gaan :) ;)

5. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    @zwangels: Het is net wat fiore zegt chek MP eens, en het is ook maar net wat je er voor over hebt of je kan missen, en hoe goed het een bekende van je is..
    Van al mijn bekenden krijg ik gewoon heel veel dingen, of mag ik het lenen.

suc6 met je keuze! :) komt vast goed!

6. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Heb de keuze gemaakt om te kopen. Maandag als het goed is heb ik het thuis, dus zou dan nog wel een foto plaatsen!

7. Twiga

Twiga Lid

17 aug 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super zwangels, laat ons hopen dat het goed begin is want je temp blijft toch mooi hoog dus de duimpjes doen hier overuren hoor!

Hier verder alles goed... Volop bezig aan de kinderkamer. Volgende week oude behangpapier verwijderen zodat het nieuwe er kan komen!

8. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    @Twiga thanks voor het duimen! Temp is inderdaad mooi hoog nog. Over 5 daagjes zit ik volgens FF op 14dpo....wil pas testen op 16dpo. Want wil nu echt wel eens wachten totdat ik 2 dagen overtijd ben. Elke keer die negatieve testjes of tuur testjes heb ik geen zin meer in.

9. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij wachten weer met je mee hoor, ik hoop dat het zo mooi hoog zal blijven voor je meis !

@Twiga: al foto's van het kamertje ?

10. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    spannend meid!!! duim voor je!!! we wachten idd wel met je mee hoor!! xxx

11. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Lief van jullie!

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Zwangels, ik duim voor je!!! Spannend! :)

@ Twiga, hoe gaat het met de babykamer? Hier ook al flink aan het klussen op de bovenverdieping. Gaaf vind ik! :)

@ Ambrose, ook benieuwd naar jou kamertje!

Rest ben ik al vergeten, sorry heb echt geheugen als een vergiet... :$

13. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Zwangels...zie net dat je temp is gekelderd, wat rot meid, ik had goede hoop voor jullie.

14. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    @Fiore ja heb een heel klein beetje hoop dat mijn temp morgen weer stijgt. Tot nu toe ook nog geen ongi. Dus nog maar afwachten.

15. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Mijn temp is weer gezakt het zal vandaag wel
    doorbreken. Nog geen rood gespot maar de temp zegt alles:x

16. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Getver meid. Balen zeg. Je wordt er een beetje moedeloos van op dit soort momenten hé. Laat jezelf maar lekker verwennen vandaag, dikke knuf van mij.

17. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ zwangels, bah meis wat balen... :( dikke knuffel voor jou!

18. Twiga

Twiga Lid

17 aug 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee zwangels... ik hoopte zo dat ik hier goed nieuws zou lezen. Kop op hé meid, echt nie leuk maar moed niet verliezen. Geniet maar van een goed glas wijn!

Weet nie meer wie het vroeg, maar fotookes van kinderkamer kan ik nog niet geven want we zijn nog maar begonnen hé. Nu kamertje aan het leeghalen, morgen papier verwijderen en dan hopelijk snel nieuw behangpapier hangen en dan ja meubeltjes plaatsen... Eenmaal af post ik wel eens foto.
    We werken met rood - wit en onze accentmuur zal rood met witte bolletjes worden!

Hier zien we nu echt duidelijk beweging in buik, maar voelen is iets anders voor mijn man want telkens hij hand op buik legt stopt alles :)

19. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Dat glas wijn ga ik niet drinken hoor...blegh lust ik niet hihi.
    Er is nog steeds geen rood.....maar verwacht het wel.
    Ik ben flink humeurig en beroerd. Heb nergens zin in.
    Waarom kan het nou niet gewoon lukken??:(

20. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Vandaag op het werk af en toe steekjes en krampen. Had wel wat slijmverlies heel ietsie pietsie bruinig slijm. Maar net op de wc toch al een rode veeg op het wcpapiertje
    Dus ik ga na de volgende ronde.....
    Ga morgen naar de drogist om tarwekiemolie te halen, ze zeggen dat dat goed is voor een eventuele innesteling. Ook gaan we preseed bestellen, misschien mag het dan eindelijk raak zijn.

Deel Deze Pagina