Hey dames! We hadden gisteren post van het ziekenhuis Nu moeten we een vragenlijst invullen en opsturen. Dan gaan ze een afspraak maken. Gaat al lekker vlot zo. Dus vandaag met manlief de vragenlijst invullen. sommige dingen moet ik aan mijn moeder vragen want die weet ik niet. Verder gaan we vandaag genieten van het weer!
Dames hoe is het hier??? Ik zit nog even op het wachtbankje....vandaag met een stomme kop getest aangezien ik me beroerd voel en last van een raar buikgevoel heb, soort van spierpijn in de buik. Test was natuurlijk negatief! Nu nog weer verder wachten.....*zucht* Vandaag zit ik 4 dagen voor mijn nod.
@ Zwangels, spannend meis! Ik ga super voor je duimen! Wel nog even wachten met testen he?! Ik hoop zo dat de afspraak in Juni niet door hoeft te gaan!
Ooh zwangels... dan ben je toch even boos op jezelf hé! Want een negatieve test is zooooo vreselijk, maar wil op zich 4 dagen voor nod nog helemaal niks zeggen. Ik duim dat hij toch nog verandert van kleur binnen enkele dagen en dat je afspraak misschien een andere wending kan krijgen!!
hey meiden, ik was woensdag voor mijn 9 weken echo, en het blijkt dat ik een miskraam heb gehad. nu word ik woensdag gecuretteerd. ik zie er erg tegen op maar ik wil het achter me laten en het straks weer proberen, wie heeft hier ervaring mee? hoelang moeten we wachten voordat we het weer kunnen proberen?
@ Zwangels, hoe is het nu meis?! Je temp blijft mooi hoog, spannend! @ Bloemetje, wat heftig meis... Ik heb een miskraam gehad bij 8 weken, wilde een curretage, maar was uiteindelijk niet nodig omdat het vruchtje uit zichzelf loskwam. Ik heb die cyclus afgewacht tot ik weer ongesteld werd (duurde lang) en daarna weer gaan proberen... Gelukkig was het bij ons de 2e ronde na mijn miskraam weer raak... Ik wens je veel sterkte! Knuffel!
Vandaag mijn nod en heb negatief getest.....ook geen tekenen van een aankomende ongi. Dus afwachten. Morgen als mijn temp hoog is misschien weer testen.
Bah Zwangels, die witte testen zijn echt naar... Je temp is ook niet onwijs hoog, maar ook niet keihard gezakt... Kan er nu weinig over zeggen vrees ik... Behalve heel hard voor je blijven duimen!
Ben weer terug van de gynaecoloog. Ze heeft nog meer vragen gesteld en daarna ook gelijk een inwendige echo gemaakt. Zag er allemaal netjes uit. Ze gaat nu eerst mijn cyclus volgen deze maand. Dus donderdag heb ik weer een echo om te kijken in hoeverre mijn eitjes gegroeid zijn. Na mijn eisprong gaan ze bloedprikken op de waardes. En dan volgende maand mag manlief zijn zwemmers inleveren. Er is eindelijk actie!!!
@ Zwangels, inderdaad maandag jah, stom! Maar wat goed zeg dat er eindelijk actie in de taxi is! Fijn dat alles er tot nu toe goed uitziet!
Hihihi geeft niets hoor, ben ook wel eens in de war Ben er ook erg blij mee dat ze nu gelijk actie ondernemen. Ik hou jullie op de hoogte! Zijn er trouwens al dames hier die al bevallen zijn nu?
hey dames pff zwangels, nie leuk maar wel goed dat je cyclus nu wordt opgevolgd hé. Hopelijk levert het snel resultaat op! Ik ben vorige week maandag bevallen van een flinke dochter Linde!! Ze is 3 weekjes te vroeg, maar met een gewicht van 3080gr en 50cm groot doet ze het gewoon super!!