Wie ook miskraam in juni, opnieuw proberen of afwachten op cyclus ?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fiore, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Joehoe!!!! Vandaag op de echo een eitje gezien van 15mm!!! :):) :D:D Ben helemaal blij! Zondagochtend moet ik weer heen voor een echo.

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Wat goed Zwangels, spannend!!! :)

3. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Vandaag bij de gynaecoloog een mooi eitje gezien van 21mm. Morgen of overmorgen ging mijn eitje springen werd er gezegd.
    Dus ik weet wat wij gaan doen de aankomende dagen :p :D

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Jeeej! Mooi gegroeid zeg! Veel plezier de komende dagen! :D

5. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    We gaan helaas de volgende ronde in :(

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Wat balen zwangels, wel een heel mooi kaartje afgelopen cyclus, maar nu moet dat lijntje alleen mooi hoog blijven!!! Wat is het plan voor deze ronde?

7. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Ik weet nog niet wat het plan is...denk dat ze manlief zijn zwemmers gaan nakijken. We hebben 3 juli weer een afspraak bij de gynaecoloog.
    Kaartje was erg mooi ja! Maar ik stop nu met tempen want weet dat mijn ei altijd rond dag 13/14/15 is dus daarvoor hoef ik het niet meer te doen.

8. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hey dames,

Hoe is het hier?? Al meer baby's geboren??

Manlief zijn zaad hebben we gisteren ingeleverd. Nu nog wachten tot 1 augustus op de uitslag. We kregen 3 juli te horen dat ik toch moest afvallen. Blijkt dat de weegschaal in het ziekenhuis gewoon 5 kilo meer aangeeft dan thuis.
    Maar goed ben nu al 3 kilo kwijt. Dus gaat me helemaal lukken.

9. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Heej lieve meiden!
    Waarschijnlijk zijn jullie al op de hoogte (heb hier nu al even niet meer bijgelezen), maar wij zijn 13-7-2013 trotse ouders geworden van dochter Tess Feline :) De bevalling was best pittig. Mijn ontsluiting kwam ondanks het strippen en breken van de vliezen maar niet voldoende op gang. Uiteindelijk zijn we om 3 uur snachts naar het ziekenhuis vertrokken waar ik aan de weeënopwekkers ben gezet. Binnen 2 uur zat ik op 9 cm ontsluiting en na een uur (waarvan een half uur persweeën opvangen, auuwww!) kon ik gaan persen. In 11 minuten kwam Tess met haar vuist de lucht in op de wereld. Wauw!!! Nu ik het opschrijf moet ik ervan janken, terwijl ik op dat moment alleen maar verbijsterd was... We mochten vrij snel naar huis en maken het hier goed met elkaar. Tess drinkt al goed uit de borst en is zo'n mooi en tevreden meisje! En pfff wat kan ik nu al genieten van het kijken naar haar en haar papa samen... Dikke knuffel van ons!

10. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Gefeliciteerd Noorus! Mooi naam! Geniet ervan.

11. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hey dames,

Ik had gisteren een test gedaan en dacht heel vaag in de verte een tweede streepje te zien. Maar manlief zag hem niet dus ik zou het wel te graag willen zien. Als ik kijk naar de vorige cyclus ben ik nu 1 dag overtijd. Heb last van minimale spotting, alleen bij het afvegen en het is niet rood. Dus ik wacht nog even af. Spannend!

12. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Hey meiden,

weer poosje geleden dat ik hier ben geweest!

Spannend Zwangels......ik hoop het zo voor jullie!
    Wat goed dat je al 5kg bent afgevallen....en over 2 weken de uitslag van het semenonderzoek, spannend.

Iedereen die al bevallen is, van harte gefeliciteerd!!

Ik ben ondertussen bijna 34 weken zwanger....nog 2 weken werken, ben aan het aftellen naar m'n verlof :)
    Bij m'n profiel heb ik wat echo- en buikfoto's staan....
    Volgens mij is verder bijna alles geregeld, dus nog een paar weekjes wachten totdat de kleine zich meldt

13. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Toch ongesteld geworden :(

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Aaah wat jammer Zwangels :( Je gaat wel supergoed met afvallen zeg!!! Trots op je! Gaat het een beetje?!

15. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    grrrr balen zwangels :(
    ik heb hier ookal een poosje niet meer mee gelezen, maar ik ben inmiddels ook bevallen van een mooie gezonde jongen op de uitgerekende datum 10 juni!!
    zijn naam is Kièro en woog 3725 gram
    Savonds om 23:00 op 9 juni was het wat aan het rommelen... om 02:00 ziekenhuis gebelt met de vraag of ik al moest komen, want had echt weeen alleen niet konstand om de 5 min, er zaten soms 8 min tussen, dan weer 5, dan weer 10.... ik mocht komen, maar hoefde nog niet, dus besloot nog even fijn thuis te blijven. Om 05:30 toch manlief maar wakker gemaakt dat hij niet naar zijn werk hoefde te gaan, oppas gebeld, zieken huis gebeld en vervoer geregeld.... om 06:30 was ik in het ziekenhuis en om 10:05 is Kièro (kiejero) geboren! savonds waren we al weer fijn thuis!!!

alle andere meiden ook gefeliciteerd, en voor sommigen nog ff volhouden met deze warmte!!! XXX <3

16. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Gefeliciteerd Ambrose (beetje late reactie maar lees hier wel op het forum alleen reageer niet zoveel meer)

Noorus, het gaat nu wel weer. Had echt een baal weekend toen ik ongi werd. Nu weer volop klussen en dan maar weer afwachten. Ben wel zenuwachtig voor donderdag, we krijgen dan de uitslag van het sperma onderzoek.

17. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    spannend Zwangels!! hopelijk is het een goeie uitslag!!! <3

18. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Heel spannend Zwangels, ben heel benieuwd naar de uitslag!

@ Ambrose, gefeliciteerd met jullie zoon! :D

19. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Uitslag van het semenonderzoek was goed, helaas vandaag weer ongi geworden dus we gaan de volgende ronde in.

20. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Fijn dat de uitslag goed was! Gaan ze nu verder kijken?

Deel Deze Pagina