Spannend Amy!! Moet nu wachten op de uitslag. Heb een verwijzing gehad via mijn huisarts, dus dat duurt dan wat langer. Vanmiddag even bellen
Spannend hoor ! Ik ben benieuwd. Ik ben echt bezig om mezelf depressief te maken geloof ik. Ik ben nu gestart met ovu testen. Die van CB. Ik dacht, lekker duidelijk een rondje of een smiley. Dat is ook wel zo, maar als je dan geen eisprong kunt ontdekken en je krijgt enkel van die lege rondjes, dan voel ik me extra leeg. Als je begrijpt wat ik bedoel. En het gekke is, ik zit nu op dag 17 van mijn cyclus, uitgaande van de dag van de miskraam. En normaal krijg ik mijn ei tussen dag 18 en 24 dus zelfs als mijn cyclus zoals anders zou zijn (wat al onregelmatig is) dan had ik mijn ei nog niet gehad. Ik heb gewoon zo'n behoefte aan die smiley, want die staat voor een nieuwe kans, en het feit dat je lijf het nog steeds doet. Het best zou ik gewoon moeten stoppen met testen en afwachten maar daar ben ik nu eenmaal heel erg slecht in, afwachten. Wie wil en nu wachten als je ook een mooi kindje kan krijgen....
Fiore: dit is je 1e cyclus na je mk toch? Dan kan het zijn dat je ei iets later is dan normaal. Ik had hem vaak op dag 19/20 (iig de laatste 3 cycli). En mk (wel curr) pas op dag 29 Als ik al wel een ei had... FF gaf dit wel aan, maar heb er zelf weinig van gemerkt... Frustrerend he, we klusten om de 2 dagen, kon ik hem iig niet missen...
Ik was ook constant bezig met ovutesten.heb het nu gelukkig even kunnen stoppen, was er echt teveel mee bezig en kreeg steeds maar1 streepje.echt deprimerend. Nu morgen de echo maar afwachten. Als er iets van een naderende eisprong te zien is, ga ik ze wel weer gebruiken. Verder doen we het al even om de dag, dus zo snel een ei missen zal ook niet gebeuren.
erg frustrerend inderdaad als de ovulatie test maar niet positief uitslaat! Zelf gebruik ik ze om mezelf wat zekerder te voelen (Blijven alleen elke dag positief)en dat maakt me weer onzeker, net zoals jullie helemaal geen streepje krijgen. Hebben jullie na de bevalling/miskraam jullie bloed op hcg laten testen? Of wanneer voor het eerst een negatieve zwangerschapstest na de bevalling/miskraam? Net gebeld voor mijn uitslag naar de assistente en mijn hcg was 13. Daarna heeft mijn huisarts me nog gebeld, en na het overleg met de gyneacoloog zijn ze er van overtuigd dat dit nog van de bevalling is van bijna 5 weken geleden.... (hoe kan ik dan eerst negatief testten) 24 Juli afspraak gyn... dan zullen we het wel eens zien hopelijk. Nog steeds in die onzekerheid
Spannend zeg Susanne! Bij mijn is al het hcg uit mijn lichaam, had vanmorgen namelijk een negatieve test
Amy voor jou ook een spannende dag morge, hoe laat hebben jullie de afspraak morgen? Eigenlijk nu mijn hoop op zwangerschap deze ronde opgegeven. Het zal dan idd wel van de bevalling zijn zucht... Sterkte alvast morgen!!
10 over 3.. Best gespannen ervoor! Heb zelf nu weer last van mijn onderbuik, hoop dat het eens gaat doorzetten.. Dan kunnen 3 pendelaars hoop ik heerlijk krijgen
@ Amy: ik was ook benieuwd hoe je gesprek is verlopen meid. @ Susanne ik had een week na mijn miskraam een negatieve test. Testte om de 2 dagen en zag het streepje per keer vervagen. Ik weet dus bijna zeker dat alles al uit mijn lijf is. Wat frustrerend dat je nu eigenlijk nog niets weet....
Nou, er is dus niks uitgekomen.. Alles was goed.. De gyn had het erover dat het waarschijnlijk aan de placenta gelegen had, maar hoe en wat allemaal was niet bekend.. Dus tja, beetje dubbel allemaal. Aan de ene kant fijn dat er niks gevonden is, geen afwijkingen ofzo.. Maar ook jammer, omdat je nu niet een houvast hebt voor een volgende keer... Ik zal bij een volgende zwangerschap echt onder controle komen bij de gynaecoloog. Mag ook de reguliere controles bij de verloskundige hebben, maar de echo's worden sowieso in het ziekenhuis gedaan. Ik zal ook met 37 weken ingeleid worden, dat is ook erg fijn! En als ik zwanger ben, krijg ik daar ook gewoon snel een echo.. maar... ik heb vandaag een echo gehad, en er was een eitje te zien van 20 mm!!! dus we weten wat we kunnen doen ovutest vanmorgen en vanmiddag gaf heel licht streepje, dus zal komende dagen wel donkerder worden
Jammerdat je nu geen antwoorden hebt!! Wel fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en weet dat ze het bij een volgende zwangerschap goed in de gaten houden!! Erg leuk dat hij naar je ei heeft gekeken!! Op hoop van zegen hoop het echt l... Hier nog geen veranderingen, nog steeds pijnlijke borsten en heel naar gevoel in mijn onderrug. (voelt niet als as menstruatie) maar net alsof ik iets zwaars getild zou hebben. Het enige watik nog kan doen (voor de echo as Dinsdag)is morgen een clearblue digital met indicator doen..... Week geleden was die zwanger 1 - 2. Dus mocht r iets zitten... Zal die 3-4 moeten uitslaan. (denk ik dan )
Vervelend Amy dat je nu eigenlijk nog niet veel nieuwe informatie hebt gekregen. Aan de andere kant ook wel weer fijn dat er niet iets gevonden is waardoor het in een volgende zwangerschap verkeerd zou kunnen gaan. En ook nog een ei op komst, bofkont Susanne: Wat erg die onzekerheid. Schiet niet op hé !
Nog steeds 1-2. En net beetje bruinverlies. Hoop dan toch eens mijn menstruatie te krijgen dan.... hebben we iig een houvast!! Anderen al ei gespot??
Nee helaas nog niets te bekennen hier en ik heb ook het idee dat het nog wel even kan gaan duren, weet niet waarom, gewoon een gevoel. Ik ga maandag met vakantie dus ik probeer er een beetje afstand van te nemen en wat te ontspannen, en hopelijk ben ik ongesteld als ik terug kom over 3 weken.
Balen.... Wel fijn dat je lekker op vakantie gaat vandaag Hier ook nog niks te bekennen. Vreselijk morgenochtend gelukkig gyn. Heb er echt naar uitgekeken, gek he
Gisteren ineens een bloeding, schrok ervan ! Verlos gebeld, is waarschijnlijk al mijn menstruatie. Normaal een vrij lange cyclus, dus nu ineens na drie weken is een beetje vaag. Ook heb ik geen eisprong kunnen traceren. Nu maar hopen dat het inderdaad mijn ongi is, dan zou het met een weekje over moeten zijn, nieuwe ronde nieuwe kansen, hopelijk met ei dit keer...
Susanne, succes morgen bij de gyn! Fiore, toch fijn, nu al ongi geworden, hopelijk volgende ronde wel eisprong! Ik hem met mijn ovutesten geen ei kunnen ontdekken. Maar volgens de gyn was eitje woensdag 20 mm en zou hij die dag of donderdag gaan springen..donderdagmorgen allemaal steekjes gevoeld, misschien ei? Vanmiddag weer steken erm vanavond bruine afscheiding.. lange weken dus nog!