Wie ook miskraam in juni, opnieuw proberen of afwachten op cyclus ?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fiore, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Ik denk dat donderdag mijn nod is, maar ga zondag pas testen

2. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Spannend Amy!! Kan je dat echt... wachten met testen? Ik werdt al helemaal zenuwachtig de dag voor ik mijn menstruatie behoorde te krijgen :p

Hier nog niks :( Bijna 7 weken geleden.. en 4.5 week geleden de curretage... Met hoge uitzondering, is in deze situatie mijn menstruatie meer dan welkom haha. Zit niks anders op dan afwachten.. Donderdag gyn amc.

Jij al wat gespot Milan?

3. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Jeetje, spannend amy.. Benieuwd hoor :) ga voor je duimen..

Susanne, ik heb nu achteraf 8 weken moeten wachten tot ik me echte menstruatie heb gehad.. Deze was ontzettend heftig daarvoor was echt weinig..
    Gaan ze in het ziekenhuis kijken of alles goed is? Vind het aan de ene kant best raar dat ze dat bij mij niet hebben gedaan.. En bij jou amy?

Ik heb nog geen ei gespot.. Wel is die in aantocht :)) denk vandaag of morgen., ga zo even testen.. :))

4. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Susanne, we gaan toch vrijdag testen als ik nog niet ongesteld ben :D

Milan, en, nog je ei gevonden met je test? Jouw pendels zijn wel eensgezind he, om een meisje :inlove:

5. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Nou inderdaad iedereen zegt een meisje alleen allemaal vetschillende maanden hihi.. Ben benieuwd wie gelijk krijgt hihi :))

Bij jou ook meer meisjes dan jongens.. Ben benieuwd wie er bij jou het goed heeft :)) heb je zelf een beetje een idee?

Nee heb net getest maar als ik weer een cyclus heb van 27 dagen dan heb ik woensdag me positieve test.. Net was die nog licht net zoals die testen ervoor dus hoop dat die morgen iets donkerder wordt en woensdag knalt :)) en had jij wel al je ei ondekt?

6. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Amy, haha gelijk heb je, ben erg nieuwschierig!! hou ons op de hoogte :D

Milan, Van de curretage zelf heb ik wel een nazorggesprek gehad. De gyn heeft niet gecontroleerd ofzo middels een echo. Dat vond hij niet nodig... En hij was er van overtuigd dat mijn testen positief bleven door de vorige zwangerschap. Heb wel een medicijn meegekregen omdat ik zo een last had van witte afscheiding.

De medicijnen hebben niet geholpen... heb het nog steeds :( miss moet het milieu in mijn vagina weer herstellen na de behandelingen. Verder nog steeds zo een irritante druk onderin mijn rug.. last van mijn liezen.. mijn borsten gevoelig.. donkere tepels.. vermoeid. testen heb ik al een week niet meer gedaan. Donderdag gelukkig naar de gyn in het AMC. Dat is het nazorggesprek van de bevalling 13-06. Misschien zijn het idd allemaal wel klachten van de behandelingen... we zullen het zien. Zij maakt gelukkig wel een echo!

7. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Okee okee okee, moet ff mn ei kwijt. Test nog steeds positief!! Ik vind dit echt zo frustrerend :( kan echt niet wachten tot morgen.... The moment of truth!

8. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    Hoi dames

hier ook een vr miskraam (5w1d) gehad begin Juni :( wij wilde gelijk doorgaan maar daar stak m'n lijf even een sokje voor... heb zeker 4 weken gevloeit en zit nu nog steeds te wachten op m'n menstruatie...
    had 16 Juli een follikel van 11 mm iemand enig idee wneer ik dan me eisprong heb gehad?
    wij gaan hopelijk deze maand voor een cryo :)

9. I Wish

I Wish Actief lid

1 aug 2012
    326
    0
    0
    Den Haag
    Hoi ik heb ook een kindje verloren en als ik het me goed herriner heeft de vk toen gezegd dat je de eerste 3 maanden na een miskraam het meest vruchtbAr bent?

10. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Nou amy en susanne ik heb vandaag me eisprong had senitest en cb ovulatietest en allebei heel goed ene een mooie streep en de andere een mooie smiley hihi.. We gaan weer liefde bedrijven ;))

Susanne hoelaat moet je morgen.. Ga voor je duimen.. Het kan misschien ook zijn dat er misschien nog iets zit? Maar hoop natuurlijk op een zwangerschap ;))

Amy.. Ben ook zo benieuwd pff nog 2 dagen :)) al voor tekens?

Dnice.. Bij iedereen is het verschillend denk dat je dan beter een ovu test kan gebruiken.. En natuurlijk ook sterkte..

I wish.. Ze zeggen het ja.. Alleen vergeten ze te zeggen dat het 6-8 weken kan duren voordat je menstruatie krijgt en bij sommige nog langer.. Maar andere dames zijn ook gelijk erna zwanger.. Ook voor jou heel veel sterkte.. Ik heb nu pas mijn goeie eisprong op de goede dag dus krijg eindelijk weer een cyvlus van 28 dagen :))

11. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Ohh wat fijn Milan dat je je ei op de goede dag heb!! Wel lekker om je cyclus weer terug te hebben :)

Moet om half 12 bij de klinisch geneticus zijn en 12.00 bij de Gyn. Ja daar ben ik dus bang voor he... dat er nog wat achtergebleven is. We will see!

Dnice22, je kan het beste idd ovu testen gebruiken. Vloeien kan idd zolang helaas. Wanneer is het vloeien gestopt? en hoelang daarna heb je de follikel van 11 mm gehad? Zoals Milan zegt is het bij iedereen verschillend... en nu dus heel vervelend dat je nog geen menstruatie hebt gehad (ik ook nog niet...) en nog niet echt gericht kan gaan "klussen"

I wish, hoop natuurlijk van wel ja dat het zo is!! Heb je een curretage gehad?

12. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Milan, wat fijn, je ei gevonden! Hoop dat jullie hem meteen kunnen benutten!

Hier stropdas onderin, geen kramp.. Verder was ik gisteravond om kwart voor 8 al hartstikke mooie.. En mijn tepels lekten gisteravond, en dat terwijl ik na de bevalling pilletjes heb gekregen tegen de bv.. Maar voel me verder niet zwanger.

Hoop zo dat als ik ongi word, mijn oude cyclus van 28 dagen meteen terug komt en het niet maanden gaat rommelen, daar kijk ik zo tegenop..

13. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Mag ik me bij jullie clubje aansluiten? ;)

Ik heb voornamelijk de rubriek 'Miskraam' in de gaten gehouden, en daardoor nu pas dit onderwerp hier gevonden. Jammer, want ik pas hier helemaal tussen en had me hier veel beter op mijn plek gevoeld.

Ik heb op 4 mei (hoe symbolisch) een (2e) miskraam gehad bij 10 weken zwangerschap. Heb twee keer cyotec gekregen aangezien de eerste dosis zijn werk niet deed. Duurde daarna maarliefst 2,5 maanden voordat ik weer ongesteld werd :$

Mijn lijf is danig in de war van die miskraam. Had overduidelijke zwangerschapssymptomen voor mijn eerste menstruatie, geen ei kunnen ontdekken in die cyclus.

Nu afgelopen weekend mijn ei gehad (met ovutesten bevestigd) en er lustig op los geklust :D. Ik hoop zo dat het raak is! Ik heb wel al weer allemaal symptomen, maar ja, dat had ik dus voor mijn menstruatie ook, en toen hield mijn lichaam me echt voor de gek!

Nu heb ik wel nog meer symptomen dan toen, en tot nu toe bij al mijn eerdere zwangerschappen had ik ook vanaf de 5e dag na ovulatie dezelfde symptomen. Dus kan het niet helpen dat ik wel een klein beetje hoopvol ben ;)

Ik ben erg blij om een groepje mensen te vinden die begrijpen wat het is en die niet met goedbedoelde maar toch rottige opmerkingen te komen zoals 'je hebt toch al twee kinderen, wat zeur je nou'? of 'het is de natuur, het is waarschijnlijk beter zo'. Tja, maar dat maakt het verdriet toch niet minder he? :(

Ik ben in en in dankbaar voor mijn twee heerlijke jochies (3 jarige tweeling). Maar ik wil zielsgraag nog twee kinderen erbij :). Ik heb altijd gedroomd van een gezin met 4 kinderen...

Ik hoop met iedereen hier mee dat jullie kinderwensen gauw uit mogen komen.

14. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Hallo Angelhope,

Wat een ellende he! En de cyclus zo lang in de war... Tuurlijk ben je blij met 2 gezonde kinderen.. maar op het moment dat je weet dat je zwanger bent leef je al naar je kindje toe... en zie je het al helemaal voor je weer zo een klein hummeltje. Je verwacht zeker niet je kindje te verliezen... Dus heel logisch dat je het er moeilijk mee hebt. Tuurlijk ben je blij met 2 gezonde kids, maar mensen die het nog nooit hebben meegemaakt hebben makkelijk praten. Die kennen dit gevoel niet wat wij helaas wel kennen..

Vandaag ben ik bij de gyn geweest.. vanwege de klachten heeft ze voor mij ter controle gekeken middels een echo. Gelukkig was mijn baarmoeder schoon, dus geen resten meer van de vorige zwangerschap. Ze zag ook dat ik afgelopen maand mijn eisprong heb gehad!! :) helaas kon ze nog niet zien of er zich een zwangerschap aan het ontwikkelen was (en als dat miss wel zo was, wil ze geen valse hoop geven) Ik moet volgens haar zeker binnen 2 weken ongesteld worden... mocht dat niet het geval zijn dan moet ik direct bellen om hcg te laten prikken.

Als ik nu naar mijn ovu testjes kijk van Juli, dan zie ik alleen enig verschil op 18-07, dat is iets donkerder. en in die week hebben we alleen 17-07 geklust.. Dus ja.. ik heb de hoop opgegeven... ff wachten op menstruatie en dan gaan we er weer voor!

Amy.... nog geen menstruatie? :)

15. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Wat goed nieuws dat er niks meer zit :)) toch weer een geruststelling..
    Nou het kan altijd ken er ook 1 die maar 2x heeft geklust en ze is zwanger na haar miskraam.. Dus meid het kan altijd..

16. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Vandaag weer getest... En weer een smiley dus het gaat goed hoop dat me lichaam nu wel weer normaal is en me cyclus eindelijk weer regelmatig wordt :)) en dat ik snel zwanger raakt.. Jullie ook natuurlijk..

Weet trouwens precies hoe het is als je cyclus in de war is en dat je gewoon niet weet wat je lichaam doet pfff heb wat tranen gelaten (natuurlijk met meer dingen te maken) maar dit was ook een deel.. Omdat je zooo graag wil..

Amy en??? Al getest??? Ben benieuwd ;))

17. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Milan,.heb je er weer nieuwe pendels bij voor een meisje? ;)

Susanne, fijn dat alles schoon was! En nee, nog geen menstruatie.. Morgenochtend testen...

18. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Ja... Hier nu oktober whahah echt verschillende maanden.. Wordt er wel nieuwsgierig van.. Het geslacht is wel overduidelijk hihi..

19. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Susanne, alle vorige keren dat ik zwanger was, was het ook na maar 1 keer klussen. Dus wie weet. Ik hoop het voor je!
    Niettemin heb ik dit keer het 'zekere voor het onzekere' genomen en hebben we 3 keer in de goede periode geklust :)

Milan, fijn om dan eindelijk je ei weer te ontdekken he? Opluchting alom. Eindelijk een nieuw begin. Succes en veel plezier.

Amy, hopelijk bij jou gauw je ongesteldheid zodat je ook weer vooruit kunt gaan kijken.

Hier bij mij nemen de zwangerschapsverschijnselen toe. Vooral buikkrampen (meer gerommel) en opgezwollen buik, maar ook zeer gevoelige borsten. Ik durf er niet zo heel erg op te hopen, want vorige maand 'zei' mijn lijf ook dat ik zwanger was, en dat was toen niet zo. Toch voelt het dit keer nog anders aan, duidelijker.

Ik maak me wel lichtelijk zorgen over dat ik flink ziek was rond mijn eisprong. Bij mijn laatste zwangerschap was ik dat namelijk ook, en ik begreep uit officiele brochures etc. van het ziekenhuis dat infecties of ziekte een miskraam kunnen veroorzaken. Heeft iemand hier daar ook eens iets over gehoord?

Ik kan me zo voorstellen dat als je lichaam zo'n ziekte aan het bevechten is, het niet alle energie op dit innestellende eitje kan richten en dat zo'n klompje cellen dan een kleinere kans heeft op een goede ontwikkeling.

Tja, helemaal onbezorgd zul je na een of meerdere miskramen nooit meer zijn tijdens de zwangerschap he?

20. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Angelhope, nou wie weet! zou fantastisch zijn :)

Amy al getest ;).

Mijn gyn zij trouwens dat het wel verstandig is om je foliumzuur tabletten door te blijven slikken.. omdat 2 zwangerschappen vlak na elkaar een aanslag is op je eigen lichamelijke voorraadje folium. Had nog kwart potje over van vorige zwangerschap dus maar meteen weer begonnen.. stom eigenlijk, want had er helemaal niet bij stil gestaan :$! En dat terwijl ik bij de vorige keren dat we met kindjes bezig waren ze meteen al slikte.

Deel Deze Pagina