Wie ook miskraam in juni, opnieuw proberen of afwachten op cyclus ?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fiore, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Angelhope, ik weet wel dat je tijdens ziekte/virussen een latere of helemaal geen eisprong kan hebben. En ik denk dat het er ook aan ligt wat voor een virus/ziekte je hebt tijdens een zwangerschap... rode hond bijvoorbeeld kan wel schadelijk zijn.

2. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Amy.. Ik echt heel erg nieuwsgierig :))

Susanne.. Jij mag ook bijna testen toch? Heb jij al voortekenen?

Gister ook ik weer een smiley van cb dus drie dagen op rij... Kan dat en wanneer moet ik nou aan houden qua eisprong gewoon de eerste dag?(woensdag) vanavond maar weer testen en hopen dat die nu is gezakt hihi..weten jullie hoe dat kan? Maar we hebben ons best gedaan nu zit ik op het wachtbankje :))

3. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Negatieve test maar nog geen ongi...

4. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Ooh meid.. Wat jammer he! Denk dat je lichaam echt nog ontregelt is meis.. Ik heb precies het zelfde gehad.. En na 8 weken eindelijk me goede menstruatie.. En anders miet je over 2 dagen weer proberen te teste ..

5. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Denk toch dat ik ongesteld ga worden.... Vanmorgen eerste negatieve test sinds weken... Dus hopelijk met een dag of 3 ongie.

Jammer amy! Maar wie weet..... :)

6. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Susanne, nou laat het dan maar komen toch?

Milan, weet nog niet wanneer ik weer ga testen. Nog geen ongi hier.. Lek gisteren en eergisteren weer vruchtbaar slijm te hebben.. Geen idee wat mijn lichaam aan het doen is ;)

7. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Erg he amy.. Ik had het ook heel erg was zo onzeker over mijn lichaam en voelde me er rot door.. Wis gewoon niet meer wat ik moes doen.. Nu achteraf heb je lichaam zoveel te verwerken je heb toch een hele zwangerschap gehad en een bevalling met alles erop en aan.. Hij is zich helemaal aan het herstellen.. Zat jou baarmoeder ook alweer gauw op ze plek?
    Maar meis weet precies wat je bedoelt..

Susanne.. Hoop dat je snel ongestelt wordt zidst je weer kan beginnen aan een nieuwe ronde..

8. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Ja, mijn bmm zat heel snel weer waar hij thuis hoort...

Als ik de komende twee werken niet ongi ben geworden,.ga ik de gyn bellen denk ik,.vragen in een echo, of iets om mijn menstruatie op te wekken.

9. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Ja dat had ik ook gedaan en toen zeiden ze tegen mij wacht nog even 2 weken zo niet bel maar weer maken we een afspraak.. En of me lichaam het wist werd vlak erna ongesteld :)) maar meid je moet doen wat je lichaam zegt..

Laat je het nog wel weten...

Ik had net geen smiley meer :)) dus nu is het voor mij wachten tot 14 augustus dan is me NOD...

10. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Hier hetzelfde verhaal....,eisprong al geweest volgens gyn. Dat had ze gezien... Wanneer ik binnen 2 wk niet ongi wordt moet k bellen!! Hoop de 7e!! Maar dat klopt ook niet helemaal als me ei de 18e waarschijnlijk had volgens ovu test. 20e wel wat bruinverlies, paar dagen later wat roze slierten.... Pfff. Wordt er gek van....

11. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Na al die onzekerheid heeft vandaag eindelijk mijn menstruatie zich laten zien!! :D

Klopt precies met de berekening.. wat een opluchting zeg... kunnen we weer verder kijken en bezig zijn met serieus zwanger worden ipv de gedachte wel of niet zwanger te zijn.

Hebben jullie nog nieuwtjes meiden?! :)

12. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    precies 56 dagen na de bevalling... als ik dat deel door 2, kom ik toch echt op 28. Dus dan moet ik tussentijds dat ik nog vloeide van de curretage ook iets van ongesteld zijn geweest. (vloeide van 29-6 tot 14-7.) Of het is stom toeval. iig, blij!

13. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    susanne, ben blij dat je nu eindelijk weer aan de gang gaan voor een mooie wonder..

Hier nog steeds op de wacht stoel.. Wel krampjes gehad.. Dacht echt oohjee ga weer ongesteld worden maar wr kaam niks (gelukkig) en klein beetje bruine afscheiding en met een keer vegen daarna niks meer.. en nu witte dunne afscheiding.. Dus wordt steeds nieuwsgieriger :))
    Weet ook niet meer wat ik had bij me vorige zwangerschappen dacht wel witte dunne afscheiding maar weet het niet zeker..

14. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Susanne,

Fijn dat je nu weer vooruit kan kijken he? Blijft toch een dubbel gevoel, blij zijn met je ongesteldheid. Maar het is heel fijn om van die onzekerheid af te zijn en de signalen van je lijf weer wat beter te kunnen begrijpen he?

Ik hoop echt dat het heel gauw weer raak mag zijn voor je!

En Milan, wat spannend he, duimen voor een positieve test.

Ik moet nog tot zondag wachten met testen. Ik weet niet zeker of ik dat ga volhouden, maar ik ga het wel proberen. Ik heb nog steeds allerlei duidelijke zwangerschapssymptomen, maar durf daar niet meer zo op te vertrouwen sinds mijn lijf me de laatste keer ook zo voor de gek hield. Het lijkt toch allemaal te zijn veranderd sinds die miskramen. Ik heb hier ook ergens gelezen dat je wel tot verschillende cyclussen later nog schijn zwangerschapsverschijnselen kunt hebben....

Ik hoop natuurlijk dat ik echt weer zwanger ben...

15. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Inderdaad erg dubbel :) nu meer een opluchting en fijn idd dat we weer aan een wondertje bezig kunnen! Vind het ook weer heel spannend allemaal, man ook weer superenthousiast. Hij is er nooit echt zo mee bezig geweest. Wilde wel graag kinderen maar was er nooit zo specifiek mee bezig... Positieve test zei hem niet veel. Pas wanneer we de eerste echo's kregen werd hij zich pas echt bewust van wat er aan het komen was. En nu... nu kan hij niet wachten, vraagt hij zelfs wanneer mijn ei is, wanneer we dan het beste kunnen klussen, en hoe lang het duurt wanneer je dan een zwangerschapstest kan doen (how cute) dus nu kan ik eindelijk samen met hem in spanning wachten op een positieve test. Hij heeft mij ook even fijn verteld dat hij die haalt en ik die dan alleen mag doen als hij erbij is :D

Nou dames, voor jullie ben ik zeer benieuwd!! Wel leuk om elkaar zo een beetje te volgen :) toch leuk als je het zo hoopt voor elkaar.

De witte afscheiding had ik de tweede zwangerschap wel erg last van (paar dagen na mn ei) was ook veel.

16. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Angelhope, je lichaam kan je idd vreselijk voor de gek houden! En daarbij komt dat de wens ook zo groot is dat je er eigenlijk teveel hoop op vestigd :(

Ben benieuwd naar je test Zondag :) zelf wordt ik de dag voor menstruatie echt superzenuwachtig dat ik het niet kan laten :)

17. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, ik weet ook niet of ik het kan volhouden tot zondag hoor. Kwam er gisteren trouwens achter dat mijn NOD al op zaterdag is ;)

Gisteren had ik ineens bruin slijm bij het afvegen, best behoorlijk wat, flinke schok :$. Ben er ondertussen achter dat het niet echt iets betekent, kan dan nog steeds alle kanten op gaan.

Gisterenavond ineens straal misselijk, dat geeft dan wel weer hoop. Ach ja, zware dagen dat afwachten he? Als ik straks een positieve test in handen heb, is het het allemaal zo waard, maar als ie negatief is, dan denk ik toch wel even bij mezelf ****!!! waarom heb ik me dan zo beroerd moeten voelen :(

;)

Ik heb zelf altijd al heel vroeg symptomen. Maar ja, dat zijn dan eerder bevruchtingssymptomen of innestellingssymptomen, en dat garandeert dus absoluut niet dat die innestelling ook succesvol zal zijn. Duimen dus maar, en hopen, bidden en visualeren tot ik erbij neerval :D

18. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Dagje eerder kunnen testen dus! Altijd leuk :D

Zelf dénk ik altijd verschijnselen te hebben. En op de momenten dat ik dacht niks aan de hand, zwanger! Toeval?!

- vraagje, Mn ei zou ongeveer de 21e zijn..volgens de calculator. Dus denk van 18 t/m 23 augustus serieus aan het klussen gaan? En wat is het beste.. Om de dag? (dat las ik ergens) -

Eerst even lekker weg met mn kleintje. we zijn de 17e weer terug dus goed op tijd :D mn man gaat niet mee, kon geen vrij krijgen van zn werk helaas, dus wat zullen we elkaar gemist hebben ;) en dat precies in de goede tijd. hihi.

19. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Verplaatst naar 'Zwanger worden clubs'.

20. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    AHHH verplaatst...ik kon het topic al niet meer vinden :) Ben net terug van vakantie en heb zo te zien een hoop bij te lezen !

Net voor mijn vakantie, 3 weken na mijn miskraam werd ik ongesteld. Vond het maar vreemd want normaal ben ik om de 5 weken ongesteld dus ik had verwacht dat het nu veel langer zou duren. Ik kon geen eisprong ontdekken die korte cyclus. Nu zat ik alweer op dag 26 van mijn nieuwe cyclus en dacht, laat ik eens testen met een ovu test nu ik terug ben van vakantie, had weinig hoop eigenlijk maar tot mijn verbazing kwam er opeens een smiley in beeld !! Ik weet dus wat ons te doen staat de komende dagen ;)

Deel Deze Pagina