Clear blue ovulatietest

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swagartist, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swagartist

swagartist Niet meer actief

Hebben jullie goede ervaringen met de ovulatietest van CB? Erg duur, maar ga het proberen. Ik had dipsticks van 123zelftesten ofzo, dat was niks. Testen jullie dan meteen s ochtends of een ander moment?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Geer ervaring zelf mee, maar hoor goede verhalen hier op het forum.
    Sowieso met een ovu test nooit je ochtendurine gebruiken. Het liefst testen tussen 10:00 en 20:00 uur en elke dag rond hetzelfde tijdstip (of tijdstippen).

3. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Ik gebruikte hem altijd smorgen rond 10 uur à 10.30

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Super testen, duur, maar betaalbaar als je er bij twijfel de dipstickjes mee checkt

5. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Hi swagartist,

Op advies van een vriendin ben ik ook net met de ovulatietesten van CB begonnen en ik vind ze nu al superfijn. Waar je bij de ovulatietesten van de trekpleister continu twijfelt, heb je hier direct duidelijkheid. Ik heb ze besteld op drogistplein: 20 stuks voor 36,95. Dan zijn ze eigenlijk niet duurder dan die v trekpleister!

Succes!

En ohja ik test met ochtendurine, omdat deze gebruiksaanwijzing het niet aangaf. En manlief kan dan nog thuiskomen die avond :). Hij is normaal alleen in het weekend thuis ivm z'n werk..

6. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ik vind de ovutesten van Zwanger en Kids altijd erg goed. Gewoon de dipsticks. Lekker goedkoop, je krijgt er vaak nog gratis zwangerschapstesten bij en ik heb iedere maand een knaller. Echt een aanrader!

7. swagartist

Bedankt voor jullie reacties. Ik hoop mijn ei te spotten deze maand!

8. bbxx

bbxx Niet meer actief

Heb altijd cb digital ovutest gebruikt en super tevreden over! Testte ook smorgens. Geen getuurvmaar gewoon een duidelijk :)

9. minimens

minimens Lid

24 apr 2013
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,niet met ochtendurine testen,ook al zegt de bijsluiter iets anders!ik gebruik vanaf de 10 de dag van mijn cyclus goedkope kruidvat testen en zodra het streepje donkerder wordt gebruik ik de duurdere, mijn cyclus verschilt nogal,dus soms heb ik dan veel meer testen nodig.suc6!

10. swagartist

Ohnee, jullie brengen mij in verwarring... Vanochtend wel meteen s ochtends getest... Maar ik ga ook altijd nog s nachts naar de wc en drink ik wat water dus zou dat dan ook goed zijn? Het is echt lastig op m'n werk testen dus dan zou het weer s avonds zijn...

11. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Met CB kan je gerust sochtends testen staat ook in de bijsluiter
    En bij alle andere testen staat dat ook duidelijk aangegeven dat het niet mag!

Heb ze ook gebruikt, en het was duidelijk en testte ook gewoon sochtends hoor

Overigens dronk ik nooit 2 uur van te voren niet, heb gewoon duidelijke ovutesten gehad zowel CB als sensitest

12. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hi!
    Ik gebruik EN dipstick's en als die donkerder worden ga ik over op de CB, en test altijd rond een uur of 11 (dus nooit met ochtendurine)
    En nu na 2 jaar weet ik eigenlijk wel dat de CB test het altijd bij het juiste eind heeft.

13. minimens

minimens Lid

24 apr 2013
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou eh smiley,dat klopt dus niet bij iedereen zeker niet als je daarvoor drinkt,heb het zelf meegemaakt,volgens mij is ieder lichaam anders en reageert ook iedereen anders op de testen,gewoon proberen dan kom je er vanzelf achter!

14. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik heb ook de CB gebruikt en deed het altijd rond 12 uur in de middag. Bij deze testen heb je inderdaad meteen duidelijkheid. Met andere testen bleef ik altijd nog lang positief testen terwijl de smiley van de CB dus al dagen weg was ;)

15. swagartist

M'n eerste test was negatief, maarrr ik zit pas op dag 10 dus nog even geduld... :) zo spannend.

16. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Geloof mij dat het dan maar bij iedereen anders is:)

Hoef het niet meer uit te proberen, Heb 1 maand ovulatietesten gebruikt en zoals ik al zei ervoor gewoon gedronken en zie me banner

Hoop ze ook niet meer nodig te hebben;)

17. Cato1981

Cato1981 Actief lid

23 apr 2013
    422
    3
    18
    Ik heb er goede ervaring mee, test met smily teken, had ook kruidvat vond ik niets. Ik teste in de ochtend, heb dit een maandje gebruikt daarna zwanger in ronde drie.

18. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Ik heb ze ook besteld ( in aanbieding bij zwanger en kids)...gelijk 20 stuks ;).

Morgenochtend de eerste!

19. WannaBaby82

WannaBaby82 Niet meer actief

Ik vind de CB Digital met smiley super! Geen getuur naar lijntjes..gewoon ja of nee.

20. swagartist

Fijn dat er zoveel goede ervaringen mee zijn! Geeft mij hoop!!!

Deel Deze Pagina