Mijn zoon is een echte rauwdauwer. Hij klimt, klautert, valt, staat weer op en dit gaat 20 keer op een dag zo door. Resultaat? Schenen voor met blauwe plekjes, schaafwondjes en ook nog wel eens een bult op zijn hoofd. Je voelt je bijna opgelaten als mensen er naar vragen. Bang dat ze denken dat ik hem tegen zijn schenen schop ofzo . Nu ook weer.. Hij is gevallen bij mijn ouders thuis en heeft dus een schaafplek op zijn lip, neus en een mooi grindmotiefje in zijn voorhoofd . Daarbij ook weer vier nieuwe blauwe plekjes (klein hoor), op zijn rug en onder zijn ribbetjes Wie heeft er ook zo'n rauwdauwende dreumes?
hier nog eentje , al is het wel iets minder dan bij jou dreumes , mijn kleine heeft meestal een blauwe plek en dan meestal op zen hoofd, of giga blauwen plekken op ongeveer knie hoogte, hij valt minstens 5 keer per dag redelijk hard , meneer wil te veel dan hij eigenlijk kan
Ja hier nog één. Klimt overal op en ziet geen gevaar. Hij kan goed klimmen en staat stevig op zijn voeten, met een goed evenwicht, maar het gaat wel eens fout. Gisteren zat hij op z'n fietsje, wilt er afstappen, maar z'n voet ofja schoen bleef hange. Koppie tegen de muur geschaafd, blauwe plek op zn hoofd, neus en lip geschaaft. Even flink brullen en naar 10 min stapt hij weer op de fiets. Nouja zo kan ik wel 10 voorbeelden geven.
Ja! Nu geen dreumessen meer maar een bijna 9 jarige en een kleuter van 4m (meid en jongen). GEK word ik er soms van, dan maar te zwijgen over de kleding die steeds kapot gaat van meisje van 9. Vaak al gezeur op school gehad dat ze een gat in dr broek had. En op het CB maar vragen hoe ze aan de blauwe plekken op de scheenbenen komt haha
haha ik moet wel om je stukje lachen. Hier ook zo'n dreumes. Zijn schenen zijn standaard vol met blauwe plekjes en hij heeft bijna altijd wel ergens een bult of een schaafplek. ik ben ook vaak bang dat mensen er naar vragen oid, maar als ik jouw zinnetje zo lees snap ik zelf ook dat het onzin is Mijn schoonmoeder vraagt altijd redelijk 'verontwaardigd' wat hij nu weer heeft.. tsja.. vanalles. Maar die blauwe schenen.. ik weet eigenlijk niet precies hoe hij daar nou aan komt?
Ja herkenbaar!! Al eerde met net staan in bedje ook, hoofdje zat vol met bulten van omvallen en hoofd stoten en geen kick geven momenteel valt t mee, maar ze probeert nu op de bank te klimmen dus een nieuwe blauwe plekken periode breekt aan
Inmiddels geen dreumes meer... Maar ja! Herkenbaar! Nog steeds even wild, haalt alleen nu nog gekkere stunts uit! Hij zit constant onder! Dus helaas als het er eenmaal inzit, gaat het ook niet zomaar weg
Ja hier nog 1! Maar wel een zij, ze klauwt, klimt en rent gewoon door. Als ze begint te huilen weet ik dat het echt is. Anders zegt 'uhoh' en loopt door
Hier nog een, echt een wildebras! ook hij heeft echt constant blauwe plekken waarvan ik niet eens weet hoe ze er komen (idd op schenen maar ook op zijn buik een kleintje nu?) en stoot/valt nog erg vaak op zijn hoofd met een enorme bult + blauwe plek als resultaat vallen en stoten gel van vsm is dus vaste prik hier
geen dreumes maar wel een baby die nu al steeds blauwe plekken op zijn hoofd heeft... dat word nog wat