Ovulatiebloeding en nega ovu test?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Monic, Jan 23, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Monic

Monic Bekend lid

Mar 27, 2012
    751
    2
    18
    Hi dames,

Ben voor t eerst begonnen met ovu testjes. Testte tot gisteren 1 x per dag en wilde vanaf vandaag 2 x per dag gaan testen.

Mijn ei volgens m'n kalender springt op de 25e. Had gisterenmiddag echt een bijna omo wit ovu testje en vanmiddag weer rond hetzelfde tijdstip getest en was ie een stuk donkerder. Zie foto. Nog wel negatief.

Alleen heb ik vanochtend twee druppels roze bloedverlies gehad en zojuist echt een goede veeg lichtroze. Ik herken dit absoluut niet.

Is dit een ovulatiebloeding? Hoezo is mijn testje dan negatief!? Of heb ik hem vannacht gehad waardoor ik hem dan net gemist heb..? Maar waarom was hij gisteren dan niet positief..

Nou vanavond maar aan de slag :) we hebben de afgelopen dagen niet kunnen klussen door de griep 😭

Attached Files:

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Op welke cyclusdag zit je nu?
    Het lijkt mij niet dat je een ovulatie hebt gehad want dan had je wel een positieve test gehad.
    Kan het niet dat je menstruatie nu iets eerder doorbreekt?

3. Monic

Monic Bekend lid

Mar 27, 2012
    751
    2
    18
    Bedankt voor t reageren. Ik zit nu op cd17 met een gemiddelde cyclus van 32 dagen. Heb zojuist weer getest en was er een lichter streepje dan vanochtend.

Hebben net wel weer geklust. Hoop niet dat ik vanochtend m'n ei heb gehad met een bloeding en ik die gemist heb omdat ik gisterenavond niet heb getest.. 😭

4. Monic

Monic Bekend lid

Mar 27, 2012
    751
    2
    18
    Iemand? Ervaringen?

Gisterenavond had ik een heel dun streepje en vanochtend ook.. wat denken jullie? Denk persoonlijk dat hij nog moet komen, maar dat bloedverlies.. zo gek!

5. Angelabend

Angelabend Actief lid

Oct 14, 2016
    225
    0
    0
    Mijn cyclus is 28 dagen en zou dus op dag 14 moeten knallen.. ik heb net 10 min terug een knaltest gehad op dag 15z ik zet even een foto erbij.. misschien heb je er wat aan :)

6. Monic

Monic Bekend lid

Mar 27, 2012
    751
    2
    18
    Jaaa.. ik zit nu op CD18 alleen heb ik geen oplopende testjes. De ene keer een heel dun lijntje, dan weer een stuk donkerder (dan verwacht je erna een posi lijntje, maar die komt dan niet) en daarna weer een stuk lichter.

Volgens mij heb ij dus gisteren een ovulatiebloeding gehad alleen heb ik nog steeds geen posi ovu testje gezien..

7. Angelabend

Angelabend Actief lid

Oct 14, 2016
    225
    0
    0

Volgens mij horen ze ook niet op te lopen .. doen die van mij ook niet.

8. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Volgens mij is deze ook nog niet helemaal positief toch? Hij is nog steeds iets lichter namelijk.

9. Monic

Monic Bekend lid

Mar 27, 2012
    751
    2
    18
    Jaaa ik hoop dat mijn ei nog moet komen, aangezien ik volgens mijn kalender hem morgen pas heb.. maar door die bloeding dacht ik dat hij dus al is geweest.. eerggisterenavond niet kunnen testen en gisterenmiddag een best duidelijk lijntje terwijl die van gisterenavond weer erg licht was.. snap t even niet meer 😭 Neemt niet weg dat hij tot nu toe niet positief is geqeest voor zo ver ik t weet

10. Angelabend

Angelabend Actief lid

Oct 14, 2016
    225
    0
    0

Donkerder dan dit word mijn action test helaas niet.. heb er meerdere verhalen over gelezen..

Share This Page