Wie ook na overstimulatie opeens moeilijk te stimuleren?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Annoniem2015, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annoniem2015

Annoniem2015 Actief lid

26 dec 2015
    112
    4
    18
    Hoi dames,

Ik heb een vraag omtrent hormonen spuiten tijdens ivf/icsi. Tijdens onze eerste ivfpoging verliep alles 'goed' en is onze dochter geboren. We hadden echter geen cryo's, maar dat vonden we na de goede afloop niet zo erg. Nu zijn we alweer anderhalf jaar verder met het proberen van een 2e kindje. Inmiddels 1 mislukte ivfpoging achter de rug, weer geen cryo's en een gestaakte ivfpoging achter de rug. De eerste ivfpoging na ons dochtertje had ik overstimulatie. Hier gelukkig geen last van gehad! De 2e poging dus minder gaan spuiten en hierdoor was er nauwelijks reactie. Er groeide gewoon 1 eitje en het werd een escape IUI. Nu gewoon weer dezelfde dosering aan het spuiten als de eerste keren en er was vandaag weer weinig te zien :( ik had 3 'grote' follikels en nog wat kleintjes. Nu is mn dosering verhoogd in de hoop de kleintjes ook mee te lsten groeien. Ik vind het toch zo vreemd. En vind het echt teleurstellend.. baal gewoon dan van m'n lijf. Die doet gewoon niet wat het moet doen! Bah!

Wie heeft dit ook gehad en had wonder boven wonder toch nog dat de kleintjes mee gingen doen? Ik heb nu nog hoop dat ze mee gaan groeien, maar ben zo bang dat het dadelijk bij die 3 etjes zal blijven.. en dan??? Moeten we er dan toch voor gaan? Of toch weer staken.. dat is zooo verwarrend. Een elftal hoef ik ook niet, maar ik zou al zooo dankbaar zijn als er toch nog 3 bij mogen komen.

Zo een heel verhaal.. maar wilde het even kwijt.

2. Annoniem2015

Annoniem2015 Actief lid

26 dec 2015
    112
    4
    18
    Helemaal niemand?

Deel Deze Pagina