Hallo dames, Even een apart onderwerpje voor degene die net starten. Wat bij ons ook het geval is. Zin om mee te kletsen over alles wat ons bezig houdt?? Zijn in november 2013 met de pil gestopt, na 2 jaar proberen, helaas nu in de mmm. Geen oorzaak bekend. Er is misschien een kapsel op mijn rechtereierstok, maar niet direct reden voor zorgen. Zaad van ml is prima. Morgen eerste fm. Ben benieuwd. Ik spuit gonal-f 50i/e per dag en een dezer dagen ovitrelle. Spannend allemaal!! Zeker hoe alles gaat lopen.. En hoe de IUI is. Las al wat tips om IUI evt. te bevorderen. Top! Zal eens wat gaan lezen over granaatappelsap.
Hoi, Ik ben nieuw op het forum! Wij zijn 'aan de slag gegaan' met onze kinderwens in december 2013. In september 2014 helemaal happy zwanger maar helaas met 6,5 week een miskraam.. Tot op heden is het nog niet gelukt en ook wij zitten inmiddels al weer even in de medische molen. Tot nu toe zijn er nog niet echt aanwijsbare oorzaken. Wel was onze samenlevingstest negatief. De zaadjes zijn prima maar kunnen niet goed bij mij zwemmen.. Nu schijnt dit geen probleem te hoeven zijn maar maakt het wel moeilijker. Vandaag heb ik een hsg gehad en alles zag er goed uit. Pas eind december hebben wij weer het vervolg gesprek met de gynaecoloog. Naar verwachting kunnen we in januari starten met IUI. Niet november/december dus, maar vind het wel fijn om mee te lezen en schrijven over alles wat er komen gaat!
Gezellig! Hoe vond je de HSG? Ik vrij pijnlijk. Maar heb het overleefd. Wij hebben geen samenlevingstest gehad. Dus geen idee of daar wat mis is. Vanmorgen fm gehad. Maar was nog rustig. Is ook pas cd 9. Vrijdag terug. Wel zag ze vanmorgen waarschijnlijk iets van endometriose. Dus dat zal wel kijkoperatie worden aan t einde van de maand.
Pff ja heel pijnlijk! Maar idd, gewoon overleefd en het pijnlijkste gedeelte duurde gelukkig niet heel lang. Al iets wijzer over de granaatappelsap? Met de afkortingen mag je me even helpen, daar ben ik nog niet helemaal thuis in.. Super balen dat er waarschijnlijk een operatie nodig is!
Hee Girlie12, Hier waarschijnlijk komende week de eerste keer IUI. Maandag fm en hsg Eerst begonnen met 6 maanden Clomid 50mg. Afgelopen maandag begonnen puregon hormonen te spuiten. Lijkt me leuk om contact te houden.
Heej! Even weg geweest. Vorige en deze week aantal keren naar het ziekenhuis geweest voor follikel meting (fm). Eitjes zijn groot genoeg, dus morgen eerste iui. Spannend! Ben erg benieuwd. Cd is trouwens cyclus dag. Zit morgen op cd 18. Late eisprong dus. Bij jullie al meer bekend?
Heej Lindaah! Gezellig! Kunnen we samen kletsen! Ik heb ook een clubje gestart in onderdeel 'mmm'. Daar ben ik ook met Star aan het kletsen. Misschien leuk om met z'n drietjes daar verder te kletsen! IUI al gehad? Hoe was het? Wij morgen. Vind het spannend! En hoe was de hsg? Ik vond het pijnlijk. Maar heb het overleefd. Alles voor een klein hummeltje!
Hallo! In november 1ste iui gehad, vandaag de 2de. Nu weer de wachtweken in. Heb een HSG gehad, maar vond dat niet pijnlijk. Nu pregnyl en chlomid. Succes allemaal!
Heej Vosjes Ik zit ook in de wachtweken. Spannend he! Doe jij nog iets speciaals in deze weken? Behalve ''proberen' er niet teveel aan te denken? Ik ben nu gestart met extra omega 3.
Ben vandaag maar eens granaatappelsap gaan halen. Verder probeer ik afleiding te vinden. Vind de wachtweken echt verschrikkelijk, ook al is dit pas poging nummer 2! Ben wel stuk rustiger als bij poging 1. En natuurlijk moet je jezelf verwennen in deze periode!
Dat wil ik ook gaan halen. Morgen eens kijken of het ergens te verkrijgen is. Baat het niet dan schaad het niet! Afleiding is inderdaad een goede tip! En verwennen.. dat lukt wel met alle chocolade letters!
Ja, ik zit inmiddels mee te kletsen in iui start in januari 2016.. Ah follikel meting, bedankt voor de uitleg..! Dat ik er zelf niet op kon komen Was de iui zelf verder nog spannend? Succes met wachten! Hoewel ik het niet meer verwacht hoop ik stiekem toch ook nu weer dat het deze maand misschien wel raak is. Omdat ze zeggen dat je door HSG vruchtbaarder kan zijn...
Hallo, ik ben nieuw hier. Wij zitten ook in mmm. Sinds Maart 2014 met de pil gestopt, oktober vorig jaar naar huisarts ivm geen normale menstruatie, geen eisprong. Januari 1e keer zh, en in april besloten met clomid te beginnen. In mei mee gestart, 25mg clomid. Maar zonder resultaat. Oktober hsg gehad, wat ik erg vervelend vond! En bijna van mijn stokkie ging. November 1e iui icm met clomid en prignyl spuit 5000, 1e iui mislukt helaas. Nu op naar de volgende ronde....
Welkom Anouk1! Wat gezellig! Balen zeg eerste iui mislukt! Loopt je eisprong nu goed met clomid? Hopelijk wel! En kunnen jullie snel naar de 2e poging!
Hey girlie12, Ja, ik reageer goed op de clomid. In het begin wat bijwerkingen maar nu heb ik er niet veel last meer van. Vrijdag 18dec. gaan ze nieuwe echo maken om te kijken of er een eitje is en dan denk ik de zondag iui nr2. Voor jou dus nog even spannende weken? Idd afleiding zoeken😉. Ben benieuwd..
Anouk1! Spannend! Hopelijk vinden ze een eitje.. of 2! Hier nog een paar dagen spannend ja. Afleiding lukt gelukkig wel! Maar is lastig om niet steeds te denken, voel ik nu iets, merk ik iets.
hallo allemaal ik heb 1 dec mijn eerste iui gehad we zijn al 3 jaar bezig voor een 2e kindje, en door een complicatie bij de spoedkeizersnee bij haar, heb ik ondertussen al 2 hersteloperaties gehad zoals ik al zei 1 dec eerste iui gehad, met clomid en zonder pregnyl want bij de eerste controle echo stonden er al 2 op springen 23 en 19 mm, dus mocht dezelfde middag voor iui en ik kon me niet inhouden dus had de sensitests gekocht die je 6 dagen eerder kan gebruiken en had eergisteren een negatieve test en gisteren en vanochtend een positieve!!!!!!! had ook al wel wat klachtjes die ik herkende van de eerste zwangerschap maandag de gyn bellen en dan hoe en wat horen x
Mrsloes! Wauw super! Gefeliciteerd! Zeker na al die ellende. Ik begin een zwaar gevoel te krijgen in mijn onderbuik. Beetje ongi achtig. Hopelijk wil het niets zeggen! IUI is pas week geleden. Dus testen heeft geen zin. Help al die onzekerheid!!! Hopelijk mag ik me bij jou aansluiten Mrsloes!
@girlie ik had ook krampgevoel in mijn baarmoeder maar dat kan idd bij beide wat me nog meer opviel was een soort metaalsmaak in mijn mond geen luchtje kunnen hebben pfffff wat stinkt er een boel haha en snachts plassen en dromen en ok mn lontje is wat korter verder voel ik me goed, ik hoop dat jij ook snel een positieve test hebt!!!! je verwacht het bijna niet meer na zoveel ellende
@mrsloes! Bedankt voor je lieve reactie. Fijn om te horen dat je ook een krampgevoel had, geeft me hoop! Had je dat ver voor je NOD? Als ik mijn normale cyclus aanhoudt, zou dat dinsdag zijn. Dus heb nog even te gaan. En die andere dingen vielen je die ook al ver voor je NOD op? Mij verder nog niets. Wel een paar keer gedacht, wat ruik ik dat goed, maar dan zeggen andere ook: ruik je dat? Haha. Ik moet ook veel plassen, kleine plasjes en ook veel vaker 's nachts. Dromen doe ik ook redelijk wat. Maar of het nu meer lijkt door het 's nachts plassen? Geen idee! Steeds denk je weer dat alles komt door een evt. zwangerschap, maar maandelijks wordt je weer terug gefloten. Je zegt het mooi, je verwacht het bijna niet meer. Maar ondanks alles, wil ik graag positief blijven. Al is dat vandaag moeilijk! Morgen weer een dag!!