de bloedingen zijn gestopt ben wel bij gynecoloog geweest . hebben nog echo gemaakt zag er vrij normaal uit wel een vleesboompje maar die moet niet voor al die problemen zorgen. over een week gaan ze nog eens kijken en waarschijnlijk met een water echo als het niet goed te zien is. nou ben wel benieuwd wie ervaring met een water echo?
Hi Bloemetje... heb even gezocht en je gevonden. Balen meid, dat je ongi niet op gang gekomen is na de miskraam... Ik duim voor je dat dit nu wel mag gaan helpen en je snel weer zwanger mag zijn! Marloes
Hallo, Ook ik ben nu aan de kuur Primolut. Dit is omdat ik al een paar maanden niet ongesteld ben geweest. 14 juni was mijn laatste menstruatie. Een maand daarna deed ik een test en ja... we waren zwanger ! Dit is helaas niet goed gegaan. Ik heb 24 augustus een miskraam gehad . Ik ben op 28 augustus gecurreteerd. Na ongeveer anderhalve week was het vloeien gestopt. Ik moest na 6 weken (10 oktober) terug naar de gynocoloog voor controle. Alles was goed, me baarmoeder was goed genezen van de curretage, zag er mooi uit en de gynocoloog vertelde me dat ik heel snel ongesteld zou moeten worden omdat het baarmoederslijmvlies flink was verdikt. Dit heeft ze kunnen constateren omdat ik een inwendige echo had gekregen. Ze liet het ook keurig zien op de monitor en ik zag inderdaad slijmvlies. Maar nee, mijn menstruatie kwam helemaal niet ! Maandag 13 november ben ik naar de Huisarts geweest en heb toen heel me verhaal gedaan. Hij schreef mij direct Primolut voor. Hij vertelde ook dat het inderdaad een chemische reiniging is van de baarmoeder. De menstruatie zou ook heftiger moeten zijn als een gewone menstruatie. Voordat ik aan deze kuur begon moest ik nog voor de zekerheid een zwangerschapstest doen, want de huisarts vertelde dat je absoluut niet zwanger mocht zijn en ook niet zwanger mocht worden als je aan de kuur begint. Ik heb toen 42 tabletjes meegekregen en deze moet ik 3x per dag slikken. Als deze kuur is afgelopen zou ik dus ongesteld moeten worden. Volgende week dinsdag slik ik me laatste 3 pilletjes, dus dan is het afwachten...... Voordat ik naar de huisarts ging heb ik een afspraak gemaakt bij de gyn voor 5 december omdat ik van deze situatie erg onzeker werd . Ik moest deze afspraak laten staan van mijn huisarts zodat de gyn alles nog even kan controleren. Ook al wordt ik ongesteld zei mijn huisarts, de gyn kan dan zien of ik een eisprong krijg. (sorry voor mijn lange verhaal ) Meiden ik wil jullie allemaal veel succes wensen. En ik ga echt voor jullie duimen, ik denk aan jullie. Heel veel liefs Divi
hihi lief dat je naar me gezocht hebt! Ik heb je een berichtje gestuurd, hoop dat die is aangekomen. Volgende week zou ik weer ongesteld moeten worden(hoop natuurlijk van niet) ben benieuwd of er wat gaat gebeuren.
wat heb jij veel pillen gekregen. Ik had er 30. ik hoop dat het bij jou weer allemaal op gang komt! Wil je even laten weten hoe het bij de gyn was? Liefs Bloemetje
Hey Bloemetje, Ja veel he meis, ik kreeg er echt 42. A.s. Dinsdag slik ik het laatste Primolut tabletje en dan maar hopen dat ik over een paar dagen ongesteld wordt. De meeste meiden die willen niet dat ze ongesteld worden, maar omdat ik al zolang niet ongesteld ben geweest hoop ik nu maar dat de rode duivels er aan komen. Want ik wordt af en toe echt gek van onzekerheid, komt het wel komt het niet? Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik best heel veel afscheiding hebt. Of zou dat 1 van de bijwerkingen kunnen zijn van de tabletjes of zouden de rode duivels nu toch echt in aantocht zijn? Voor jou is het toch ook nog niet lang geleden dat jij primolut kreeg (meen ik me te herrineren? Ben jij inmiddels al ongesteld geworden nadat jij het laatste tabletje had geslikt? En hoe was je cyclus daarna? Natuurlijk laat ik het nog weten hoe het bij de gyn was. Ik hoop dat hij me volgende week iets zekerder kan maken. Meis, bedankt voor je berichtje. Heel veel liefs Divi
nou bij gyn. geweest twee keer en twee keer een echo eerste keer met de menstruatie na primolut . zag er wel goed uit zag nog wat bloeding inde baarmoeder. nu 24 nov. heel veel baarmoedeslijmvlies dik ook en een poliepje met gel echo gekeken inplaats van water. weet niet of het op dag 19 van piriode normaal is dat er een dikke laag slijmvlies in de baarmoeder is. nu maar afwachten op normale menstruatie. ongeveer vijf december. heb wel geklust dus hoop eigenlijk geen menstruatie de gyn heeft niet naar mijn eileiders gekeken over een eisprong vond het ook gek om te vragen jammer achter af. nu is het wachten. jullie veel succes met de pillen en de bloedingen.