Ben net terug, heb een echo gehad. Blijkt dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb. Mijn droom is in één keer stuk Dt had ik niet verwacht
Wat vreselijk... niet te verwachten zo iets. Had je van te voren ook 'andere' symptomen die afweken van de 'normale' zwangerschapssymptomen? Heel veel sterkte de komende tijd...
Heel veel sterkte, ik hoop voor je dat deze K*t periode snel voorbij is, en dat de zon snel gaat schijnen voor jullie. Liefs Jolie
Hier ben ik weer..... Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd, mijn linker eileider met mijn beebje is verwijderd ... Het ergste was dat het nog leefde en ik heb ook nog het hardje zien kloppen Na de operatie toen ik net bijkwam, heb ik nog gehuild, vreselijk vond ik het dat ze het moesten weghalen... Maar gelukkig is mijn rechter eileider goed, ik kan nog zwanger worden.
Goh Yasmine wat vreselijk zeg.. Wat moet dit moeilijk voor je/jullie zijn. Jeetje.. heb er geen woorden voor.. Heel veel sterkte iig!
Lieve Yasmine wat erg voor je, en dat ze dan gelijk je eileider weghalen, is ook erg ik heb je verhaal gevolgd. Ik wens je veel sterkte, en hoop liefs jennie72