Iemand hier ervaring mee? Ben al jááren bij Vodafone, altijd goed bevallen eigenlijk. Zowel mezelf als manlief zitten erbij, elk jaar verloopt er een contract en krijgen we een nieuwe telefoon, altijd prima verlopen. Deze keer ben ik gegaan voor de Galaxy Note. Op 24 september bestelling geplaatst, bevestiging van de contractverlenging gekregen maar hoorde maar niets over het toestel. Omdat op de website 24 uur levering aan wordt gegeven begin oktober maar eens een mail gestuurd hoe dat zat. Bleek de Note niet leverbaar en ze kunnen ook niet zeggen wanneer hij wel leverbaar is! Nu stond bij mijn aanbiedingen toen ook de Samsung Galaxy S3, dus dacht, dan doe ik die wel... Maar je raad t al, die aanbieding is weg en ik moet dan nu ineens 150 euro bij betalen als ik die telefoon wil, terwijl het toen dacht ik om 3 tientjes ging... Maar eigenlijk zit het me best wel dwars, want ik wil gewoon die Galaxy Note! Pfff. Vroeg me af of iemand hier ervaring mee had dus, en hoelang het toen duurde voor je je telefoon had? Ze kunnen er niets van zeggen schreven ze in de mail, dus het kan goed een week zijn maar ook goed nog 3 maanden... :x
Geen ervaring met Voda, wel met de Note. Fantastisch toestel. Maar ja dat is de S3 ook. Ik hou van het grote scherm vd Note. Doe er echt alles mee. Succes!