Hoi Hoi, De titel zegt het al .. wie gaat er ook de eerste week van Sep naar Rhodos ?? Wij gaan heerlijk ff een weekie er tussen uit en we gaan naar Rhodos - Stad .. Iemand al ervaring met Rhodos ?? ben er namelijk nog nooit geweest .. Dus als iemand leuke dingen weet om te doen gooi het er dan uit .. Ik ga iig 1 dag naar Marmaris, ff al mijn oude bekenden gedag zeggen .. en shoppen natuurlijk
Wij gaan begin september!! Ook vlakbij Rhodos stad! Heerlijk lijkt het me, ik heb veel tips gehad van kennissen... Vlinder vallei en lindos lijken me erg leuk! Welk hotel ga je??
We vliegen op 29 Augustus tm 5 september.. Het hotel heet Blue Bay, ligt vlak bij trianta.. En hoe heet jullie hotel ??
ik ga vandaag voor 2 weken we gaan naar hotel avra beach in ixia/trianta Het is er nu bloedje heet, dus ik ben heel erg benieuwd hoe het zal gaan met mijn dikke buik (30 weken nu) en kleine Roos 10,5 maand, maar........ ik heb er heel veel zin in!
Wij zijn vier jaar geleden naar Rhodos geweest, wij zaten in appartementencomplex Athineon in Rhodos-stad. We zaten naast het oude stadsgedeelte, waar we ook uitzicht op hadden. Echt helemaal super! Leuke winkeltjes en restaurantjes, mooie oude gebouwen en een kasteel, leuke sfeer. Wil zo weer terug! Rhodos zelf vond ik ook erg mooi. We zijn oa naar Lindos geweest, zijn het eiland helemaal rondom gereden (toen was onze meid er nog niet), we zijn een dag naar het eilandje Symi geweest. Genoeg te doen! Alvast heel veel plezier!