Wie ook naar Rhodos in September '09

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door chantal1984, 13 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hoi Hoi,

De titel zegt het al .. wie gaat er ook de eerste week van Sep naar Rhodos ??

Wij gaan heerlijk ff een weekie er tussen uit en we gaan naar Rhodos - Stad ..

Iemand al ervaring met Rhodos ?? ben er namelijk nog nooit geweest .. Dus als iemand leuke dingen weet om te doen gooi het er dan uit :D ..

Ik ga iig 1 dag naar Marmaris, ff al mijn oude bekenden gedag zeggen .. en shoppen natuurlijk :p

2. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Wij gaan begin september!! Ook vlakbij Rhodos stad! Heerlijk lijkt het me, ik heb veel tips gehad van kennissen... Vlinder vallei en lindos lijken me erg leuk!

Welk hotel ga je??

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

We vliegen op 29 Augustus tm 5 september.. Het hotel heet Blue Bay, ligt vlak bij trianta.. En hoe heet jullie hotel ??

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ga vandaag voor 2 weken :):):)
    we gaan naar hotel avra beach in ixia/trianta
    Het is er nu bloedje heet, dus ik ben heel erg benieuwd hoe het zal gaan met mijn dikke buik (30 weken nu) en kleine Roos 10,5 maand, maar........
    ik heb er heel veel zin in!

5. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Wij gaan half sept tot 1 okt.
    Dus als jullie geweest zijn, zijn tips meer dan welkom natuurlijk.

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij zijn vier jaar geleden naar Rhodos geweest, wij zaten in appartementencomplex Athineon in Rhodos-stad. We zaten naast het oude stadsgedeelte, waar we ook uitzicht op hadden. Echt helemaal super! Leuke winkeltjes en restaurantjes, mooie oude gebouwen en een kasteel, leuke sfeer. Wil zo weer terug!

Rhodos zelf vond ik ook erg mooi. We zijn oa naar Lindos geweest, zijn het eiland helemaal rondom gereden (toen was onze meid er nog niet), we zijn een dag naar het eilandje Symi geweest. Genoeg te doen! Alvast heel veel plezier!

Deel Deze Pagina