Kidsworld Bali (Kreta)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Manuela79, 12 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Zo wij zijn vannacht teruggekomen van een heerlijke vakantie op Bali, Kreta. Bali is een oud vissersdorpje ongeveer 3 kwartier ten westen van Heraklion. Kidsworld Bali is een kleinschalig appartementencomplex gericht op gezinnen met kinderen tot 11 jaar.

    Nou het was echt super! De griekse mensen die het complex runnen zijn allemaal erg aardig en de meesten spreken redelijk engels. Er zit een Nederlands animatieteam die gedurende de dag allerlei activiteiten organiseerd zoals de mini-disco, schatzoeken op het strand, knutselen, koekjes bakken etc. Louise heeft haar ogen uitgekeken en ondanks dat ze aan veel activiteiten niet mee kon doen omdat ze te klein is, zijn er ook gezinnen met kinderen die ook rond dezelfde leeftijd zijn. Je kunt er heerlijk eten, een supermarkt is op het complex en het is 2 minuten lopen naar het strand.

    Wie twijfelt, gewoon doen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en Louise ook!

    Gelukkig zijn de vluchten ook goed verlopen en is Louise voorbeeldig geweest ;)
     
  2. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Fijn dat het zo'n supervakantie is geweest!
    Hier een echte Griekenland fanaat.
    Wij zijn afgelopen zomer ook op Kreta geweest, in het plaatsje Stalis.
    Ook een echte aanrader!

    Is de all-inclusive formule verplicht of een optie in Kids World?
     
  3. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nee hoor, dat is zeker niet verplicht. Wij hebben het niet gedaan en gewoon in de supermarkt eten gekocht en in het appartement klaargemaakt en uiteraard ook regelmatig uit eten geweest in diverse restaurantjes.

    Wat ik vooral fijn vond aan het complex is dat het zo op kinderen is gericht dus er zitten in ieder huisje allemaal voorzieningen zoals een kinderbadje, potje, krukje, kinderstoel, campingbedje, afdekkapje op de stopcontacten etc.
     
  4. BeertjeY

    BeertjeY Bekend lid

    9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Waren de appartementen schoon, verzorgd?

    Klinkt allemaal erg aantrekkelijk/aanlokkelijk.
     
  5. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hmm klinkt goed zeg!
    Ga het zeker onthouden!
     
  6. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    @beertje; de appartementen waren zeker heel schoon en netjes, zo uit mijn hoofd werden 2 of 3 keer per week de handdoeken en lakens verschoond en wordt er 6 keer per week schoongemaakt. Als je kindje in de andere kamer ligt te slapen dan heb je een deurhangertje met een slapende baby erop en dan weet ze dat de baby slaapt en komt ze later terug.

    Op zoover.nl staan ook heel veel reviews van mensen, daar heb ik ook mijn reactie geplaatst.
     

Deel Deze Pagina