wie gaat er deze zomer ook naar de vendee of is er al eens eerder geweest? hoe warm is het daar in juli? en is er veel te doen? wij gaan dit jaar voor het eerst. ik zou het leuk vinden om ervaringen te lezen ook slechte als die er zijn.
Hee wanneer gaan jullie naar vendee heen ?? Wij gaan deze zomer ook naar vendee ... kan je dus niet vertellen hoe het er is maar ik lees even mee naar ervaringen van anderen
Wij zijn vorig jaar naar de Vendee geweest met de vouwwagen. Wij zaten er eind juli/ begin augustus. Terwijl er om ons heen veel water viel, richting het noorden en zuiden hebben wij 14 dagen super weer gehad (1x motregen). De temperatuur is aangenaam, overdag rond de 25 graden en 's nachts koelt het flink af. Wij zaten aan de zee en elke dag gingen we hiernaartoe kijken naar het eb en vloed en rotsen beklimmen (wat onze zoon geweldig vond). Wij vonden de zee niet zo om in te zwemmen, dat deden we dan in het zwembad van de camping. Ook hadden wij de fietsen mee, maar die kan je beter thuislaten. We hebben 1x een poging gedaan om een route te fietsen, omgevinf is super, maar het zijn allemaal kleine heuvels (niet handig als je zwanger bent, ik was toen ongeveer 22 weken zwanger). Waar gaan jullie heen in de Vendee?
wij gaan van 24-07 t/m 01-08 naar vendee. we gaan naar camping Camping Les Ecureuils in LA BERNERIE EN RETZ wij waren eigenlijk wel van plan om fietsen mee te nemen. de temperatuur klinkt aangenaam, niet te warm