wie ook net aan de wachtweken begonnen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mies77, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mies77

mies77 Actief lid

12 apr 2013
    165
    0
    0
    management assistente
    maastricht
    Hallo dappere meiden,

Zit op dag 2 na tp van een cryootje (icsi 1.2)

Vorige ronde liep het naar mijn gevoel al vroeg mis, na 3 dagen of zo. Nadien had ik even tijd nodig om het te verwerken.

Wie ook net tp achter de rug? Voel je wat?

Doorzetten hé meiden! ;)

2. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hoi Mies, nog niet aan de wachtweken begonnen maar wou jou even veel succes wensen! Hoop dat het een plakkertje is:D!!!! Duimen voor een positieve test over 2 weken!!!

3. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Succes mies! Hopelijk is je eskimootje een plakkertje!

Groetjes abi

4. mies77

mies77 Actief lid

12 apr 2013
    165
    0
    0
    management assistente
    maastricht
    Lieve Sammy en lieve Abi
    Erg bedankt voor jullie steun
    Wat naar hé die wachtweekjes moeten doorkomen
    Wat zijn jouw vooruitzichten Abi?
    En jij Sammy? wacht je op tp?

Heb vandaag (dag 2 na tp) een dikke streep rosig licht-bruin bloedverlies in me slipje. Maar ik sta mezelf niet toe om hier wat uit af te leiden :( durf me kop niet op hol brengen :$
    verder voel ik namelijk helemaal niets, geen pijnlijke borsten of zo.
    het is natuurlijk nog veel te vroeg. Ik ga maar even een lange sjaal breien ;)

liefs xox

5. mies77

mies77 Actief lid

12 apr 2013
    165
    0
    0
    management assistente
    maastricht
    nou Abi, ik lees net dat je wat spotting hebt gehad en dat het misschien wel goed teken is???? de duimpjes drrraaien!

6. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Ja het is hellllls die wachtweken!! Ik word er helemaal gek van.
    Super spannend zeg voor jou ook weer! Hoe oud is je cryo? Ik hoop voor je dat het de innesteling is geweest! Ik ga iig heel hard duimen voor je!

Liefs abi

7. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    heey meiden,

mag ik mee kletsen?
    die wachtweken zijn verschrikkelijk, met alles wat ik voel, denk ik zal t. volgens mn vriend zijn mn borsten iets groter en ze wat harder haha.

ik heb vorige week woensdag 8 mei, een iui gehad, dus nog 1 week wachten vanaf morgen. of vroeg testen zaterdag.

Ik heb vanmorgen overigens flinke krampen/steken gehad..
    Echt vreemd en ik was op me werk dus geen pretje.
    Als ik mn buik in of uit doe dan deed dat met een steek gewoon zeer. Dat heeft 5min denk ik geduurt. Maar wel raar
    en of ik er wat uit moet opmaken geen idee? ik dacht miss de innesteling maarja, daarna is er weer een stemmetje, t zal wel niet.

ik zit vandaag op cd 21 en 6 dagen na iui. dus spannend.

8. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Ik mag morgen ook aan de wachtweek beginnen. Hebben morgen 14.00 uur eerste TP. Vind het onwijs spannend. We hebben 5 top embryo`s en heb er een heel goed gevoel over.

Heel veel succes meiden, ik lees vrolijk mee..

9. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Hoi Angela spannend zeg nog een week te gaan! De eerste week gaat altijd wel maar de tweede week is verschrikkelijk! Hopelijk voor jou waren de steekjes de innesteling!

Taatje spannend hoor!! Hoe is de punctie jou afgegaan? Super 5 mooie embryootjes hopelijk zitten er ook een paar goede bij voor in de vriezer! Veel succes morgen!

Ik ga heel hard duimen voor jullie!

Liefs abi

10. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Mijn punctie was een hel!! Maar na 16 mooie eitjes, en 5 top embryo's ben ik weer positief gestemd..

Hoe ver ben jij in het traject?? En hoe heb je het tot nu toe ervaren?

Liefs, Tamara

11. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Ik heb er 2 icsis opzitten (tenminste zit nog in de tweede) eerste icsi meer dan 30 folikels aangeprikt in het begin ging het wel maar naarmate het langer duurde ging het steeds meer pijn doen. Ook een week lang buikpijn gehad. Uiteindelijk ook maar 1 in de vriezer. Die eerste tp is een bbz geworden en de cryo niet goed ontdooit.
    Deze x 10 folikels maar deed verdomd veel pijn ik kon me niet ontspannen. verse tp mislukt en cryo deze x wel goed ontdooit.

Voor mij word het nu spannend 1 deze dagen kan ik ongesteld worden maar ik hoop dat ik dat deze x niet word!

Ik moet zeggen dat ik het allemaal iets wat onderschat heb.. Het prikken appeltje eitje, het wachten 1 grote ellende je blijft hopen maar de teleurstelling als het niet lukt is erg groot.. Maar hoop doet leven en hopen doe ik!

Fijn dat je zo positief bent! Alles voor het goede doel zullen we maar zeggen he!

Liefs abi

12. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Heey!

Ik heb ook op 8 mei IUI gehad!
    Gisteren getest... Dom natuurlijk want ik ben er niet zekerder/rustiger van geworden, want hij was spierwit.
    Maar vanwege het innestelverhaal toch nog maar eens testen over een paar dagen. *zucht* Portie geduld gezocht!

Succes medewachtbanksters!

13. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ja ik heb morgen weer een echo hopelijk volgende week terugplaatsing.. Het word mijn 10e terugplaatsing dus hopelijk gaat het nu eens lukken.. Ik heb nog 6 cryos in de vriezer, krijg er 2 teruggeplaatst mits ze goed ontdooien.. Het is inderdaad nog veel te vroeg maak jezelf niet gek meis!!!

14. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Spannend hoor coccie! Ik snap dat je jezelf niet kan bedwingen het blijft lastig. Maar een negatieve test nu is vrij logisch je bent echt wel te vroeg gaan testen hoor. Dus houdt moed!
    Succes met wachten!

Liefs abi

15. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @abi, jeetje Meis vervelend dat het zo'n pijn gedaan heeft, ik hoop voor je dat het deze keer wel gelukt is, ik ga duimen voor je.

@coccie, spannend Meis, ik ook de 8e Iui gehad, maar het is idd nog wel vroeg om te testen, op z'n vroegst zaterdag pas. En anders daarna. Ik moet me ook inhouden, maar ik weet als ik nu testen dat hij of wit is of een streep heeft van de pregnyl.
    Jij ook succes.

@sammy, spannend Meis, hoop dat de terugplaatsend snel is. En dat hij raak mag zijn! M'n duimen draaien.

Hier is t van binnen beetje onrustig rond m'n buik en bm/eierstokken, maar ik wordt er beetje zenuwachtig van ook. Ik wil me niet gek maken, maar zal ook wel beetje door de pregnyl komen.

16. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Nou meiden ik heb net tegen beter weten in een testje gewaagd (niet de eerste hoor uit deze poging) en hij geeft aan zwanger 1-2 yesssss ik ben zo blij!!! Nooit gedacht dat mijn eskimo een plakkertje zou zijn :)))

17. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Jeeeeejjj abi, gefeliciteeerdd :)
    zoo goed ;).

18. mies77

mies77 Actief lid

12 apr 2013
    165
    0
    0
    management assistente
    maastricht

ABI!!!! Wat goed!!!!! Gefeliciteerd!!!!:):):) een cryootje dat blijft plakken, dat geeft de burger moed!:D.
    Hoeveel cellig was jouw vruchtje bij invriezen? het mijne werd na het ontdooien een morula.
    Echt TOP nieuws! Geniet ervan!:)

19. mies77

mies77 Actief lid

12 apr 2013
    165
    0
    0
    management assistente
    maastricht
    Nou Coccie, da's toch echt wel erg halsoverkop getest! :D
    snap het wel hoor meid. Het is niet makkelijk. Maar zoals je zelf aangeeft is het pas dag 7 voor jou en dat is heus te vroeg. er kan nog geen hcg in je lijf zitten (of toch maar weinig)
    Succes met het wachten:)

20. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Gefeliciteerd meis!!! Spannend zeg!!

Deel Deze Pagina