wie ook net aan de wachtweken begonnen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mies77, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Duidelijk!

2. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag

Hooow klote:( hoeveel dagen zit je nu?

3. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Sammmmmy gefeliciteeeerd meid!! Kl*te streepjes testen ook! Daarom zweer ik ook bij de digitale testen! Super meid!! Ben echt blij voor je

4. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Ohhh daanie das niet leuk maar ben je ook niet een beetje vroeg net testen?

5. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Jaaaa ik kon er niet meer tegen!!! Kut kruidvT testen!!!

6. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Ja ik snap het helemaal ik werd ook gek van vage streepjes! Nu heb je tenminste duidelijkheid! Maandag gelijk ziekenhuis bellen?

7. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Sammy, van harte gefeliciteerd meid! Geniet er lekker van..

8. Daanie

Daanie Lid

10 mrt 2013
    33
    0
    0
    Jaa dat denk ik ook maar las hier dat veel meiden al veel vroeger testen.. Ik hou de moed erin en wacht nog een paar dagen tot de 6 e en dan gaan we gewoon weer opnieuw.. Dit is ook pas de eerst poging dus kleine kans dat het in 1 x lukt xx

9. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Ja maar het ligt er een beetje aan wat iemand doet iui of IVF en bij IVF hoe oud de embryo of cryo bij tp is. Ik heb ook 8 dagen na tp positief getest maar dat zou ook mijn nod zijn geweest.

10. koekkie2013

29 mei 2013
    29
    0
    0
    overijssel
    damess,

29-05 me IUI gehad, maar heb afgelopen dagen menstruatieklachen af en toe. wat zou dit kunnen betekenen? word ik ongesteld of betekent dit iets anders:( wanneer zou ik al vroeg kunnen testen, want ik zie dat sommige dames al vroeg testen

cc

11. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Sammy gefeliciteerd!!

Daanie balen meid :( ik blijf toch nog even duimen voor je :)

koekkie ik begin ook sinds gisteren last te krijgen van menstruatiekrampen. Heb m'n IUI hele toevallig ook de 29ste gehad :p Dus samen maar duimen dat het iets betekend?

hier wat ik dus al verteld tegen koekkie, erg veel last van menstruatieklachten. Temperatuur doet heel saai, maar ik heb geen idee of temperaturen nu uberhaupt zin heeft vanwege de pregnyl? Iemand enig idee?

12. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Ik zou niet te vroeg testen met iui hoor er staan toch 2 weken voor? De bevruchting alles moet nog plaatsvinden. Ik zou rond je nod testen. Allebei menstruatie klachten hebben jullie dat normaal ook al zo vroeg? Jullie zitten pas een paar dagen na inciminatie dus kan me niet voorstellen dat dat nu al gaat beginnen. Qua temperaturen het zou kunnen dat temp hoger is door pregnyl lijkt me.

Succes meiden

13. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    ik ga ook zeker nog niet testen, dat laat ik lekker tot volgende week maandag staan. Ik heb normaal nooit menstruatieklachten, maar vriendinnetje van me had dat altijd precies een week na het zetten van de pregnyl. Vandaag dus ;)

14. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Menstruatie klachten kan je hebben als je zwanger bent hoor! En tja door de pregnyl krijg je ook zwschaps klachten!!

Ik heb 26 juni 1e echo:D

15. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Spannend sammy!! Heb je al
    Klachten?

16. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    sammy lijkt me sterk dat we nu al zwangerschaps symptonen hebben, we zitten 5 dagen na IUI..dat is toch veel te vroeg? :p
    Spannend 26 juni!!

17. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Sammy bedoeld denk ik dat je door de pregnyl de zwangerschapskwaaltjes kan krijgen. Want inderdaad 5 dagen na iui is vrij vroeg

18. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Ah ja dat zou inderdaad logischer zijn ;) Ach ja, het blijft natuurlijk elke ronde weer spannend met al die symptonen en kwaaltjes. Mocht er nog een tweede IUI nodig zijn zullen we daar vast weer andere dingen voelen.
    Zit niks anders op dan afwachten, waar ik gelukkig niet heel slecht in ben :)

19. koekkie2013

29 mei 2013
    29
    0
    0
    overijssel
    ohh wat is het toch spannend. maar goed menstruatieklachten kunnen ook ergens anders van zijn ( hopen we) prettymuffin wat toevallig dat we de IUI op dezelfde dag hebben gehad. wanneer ga je testen? DUIMEN MAAR

20. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ja datbedoelde ik idd. Ik had het altijd na de pregnyl.. Dat ik dacht dat k ongi werd. Hihi hoop op goed nieuws voor jullie

Deel Deze Pagina